ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @Timon: Dat zit bij ons net naast het ziekenhuis in Boxmeer. Pantein Plaza. Maar misschien dat ze dat in andere ziekenhuizen gewoon in het ziekenhuis zelf doen?!?

2. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Kippetjuh: GAAF!!! ben benieuwd naar de rest van je verhaal..

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    #2623 Vlinder73, 20 jun 2012
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
    @ Karin, fijn dat de punctie is meegevallen maar dat het aantal is tegen gevallen. Maar het hoeft niets te zeggen..
    Ik had er 9 waarvan 6 geschrikt voor de icsi en uiteindelijk 5 bevrucht.
    2 gister teruggeplaatst.
    Vanmorgen gebeld om te vragen naar de andere 3.. Daarvan zijn er 2 niet doorgegroeit en 1 ingevroren..
    Ik duim voor je dat ze alle 5 bevrucht worden. Gaan ze bij jou ook de embryoscoop in?

@ FA vind het zo knap hoe jij dat zo mooi op papier kan zetten. Fijn dat alles goed gaat met de kleine

@Timon het lijkt me zenuwslopend om die 5 dagen te moeten wachten voordat je meer zekerheid hebt. Heb je stiekem nog getest?

@kippuhtje wat een geweldig nieuws meid geniet ervan

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kippetjuh: super! Gefeliciteerd!!! Maar dat moest ook wel op mijn verjaardag hè!

Karin: kan me voorstellen dat het je toch wat tegen valt. Ik had hetzelfde. Tegen mij zei hij ook dat de andere eicellen niet groot genoeg waren.
    Ik duim voor goede bevruchtingen!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Anja: Gefeliciteerd met je verjaardag !!!

6. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ FA, wat een mooi stukje heb je weer geschreven en mooi dat alles goed is!

@ Anjav, lees dat je jarig bent! Van harte!

@ Vlinder,mooi dat er nog 1-tje ingevroren kan worden! Als er bevruchting plaatsvindt gaan die van mij ook in de embryoscope en heb ik hopelijk maandag een tp.

Nog even teruggekeken, de laatste keer had ik 11 eicellen, 4 bevruchtingen, waarvan er uiteindelijk maar 2 zijn gaan delen. De deling bleef wel altijd een dag achter.
    Vind het moeilijk om positief te zijn. Hoop zo op een positief telefoontje morgen...

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Fire: Wat een leuk stukje heb je weer geschreven! Fijn dat alles goed gaat met jou en ukkie! En een mooie score ook!!

@ Timon: Nog 5 daagjes wachten.....de tijd zal wel voorbij kruipen voor je gevoel of niet?

@ Karin: Fijn om te horen dat de punktie je mee is gevallen. Wel jammer dat je teleurgesteld bent in je aantal eitjes. Ik duim voor je dat ze het allemaal gaan overleven!!!

@ Kippetjuh! Yessss Gefeliciteerd meid!!! Lekker van genieten he!!

@ Anja: Gefeliciteerd meis!!!

Ego: Ben zooooo benieuwd naar vrijdag......
    Verder niks te melden hier. Spuiten gaat verder ook goed........

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat is ook heel erg spannend. Misschien valt het heel erg mee meid, houd moed

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @Anja gefeliciteerd met je verjaardag..

10. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    @Druufke, spannend weer allemaal he, heb je ook last van de hormonen of valt het mee?

@Anja, Gefeliciteerd met je verjaardag!! hieperdepiep hoera, volgend jaar op je verjaardag ben jij mama!

@Karin, gelukkig is de punctie je meegevallen.. heerlijk he, die narcose.. en lag je er lekker makeuploos bij? hihi.. Maar best prima aantal ! Snap dat het er niet veel lijken, maar het is toch eerst afwachten hoe het morgen gaat.. voorgaande aantallen hoef je niet naar te kijken, kan elke keer weer anders zijn. En NL en DE is ook erg verschillend. IK DUIM HEEEEL HARD op een paar supermooie bevruchtingen morgen.

@Vlinder, fijn 1 in de vriezer, heb je die in ieder geval altijd achter de hand.. Maar voorlopig heb je die niet nodig want er groeit vast en zeker een prachtig kindje (of 2) in je buikie!

@Fireangel... aaaahhh wat een lief verhaaltje van je ukkie, dat wordt vast een super kanjer! Fijn dat alles goed was!

@Timon, nog 5 daagjes en dan ben jij net zo blij als ik vandaag ben :))))

@Loontje, ben je al druk aan t plassen voor mvm? Ik zie in je onderschrift dat je vandaag echo hebt gehad..???? had je van de week toch al of vergis ik me??

@Jojo, hoe gaat het met je? Begin je het al wat te beseffen?

@Hier:super drukke dag gehad en nog niet eens even "echt" kunnen genieten, maar tussendoor wel hoor!
    Ik was echt super zenuwachtig toen ik eenmaal in de wachtkamer zat.. ging al bedenken hoe ik zou gaan reageren als ik slecht nieuws zou krijgen.. blehh
    Toen werden we binnengeroepen en zag ik dat het dezelfde vrouw was als tijdens mn vorige 2 zwangerschappen. 1e was een miskraam, 2e mijn ventje van 1,5. Tijdens de echo van mijn miskraam was ze zo ontzettend lief, dat ik later nog chocolaatjes voor haar mee heb gebracht bij de echo van mijn zwangerschap die wel bleef plakken.
    Ik was dus happy toen ik haar zag, lekker vertrouwd. We zitten trouwens nu direct al bij de VK / echo praktijk.

Eerst wilde ze even uitwendig kijken.. ik dacht nog, oke grote kans dat ze misschien nog niets ziet.. Maar meteen zei ze al: Jaaaa prachtig hoor, zie je dat knipperlichtje?
    Pfffff ik kreeg het er helemaal warm van! Ben echt zoooo blij!
    Tuurlijk nog geen garanties dat het goed blijft gaan, maar we zijn een heel eind op weg!
    Later toch nog een inwendige echo, want ik bleek 7 follikels te hebben van behoorlijke grootte. HUH? Dat vonden we maar gek, misschien komt het nog door de hormonen.. morgen DD dus maar even bellen.
    Nu lekker fantaseren over mn kleine moppie in mn buik die al behoorlijk begint op te vallen door mn opgezette darmen!......

PS Timon, heb jij veel zwangerschapskwaaltjes??

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Kippetjuh: heb nu 5 dagen gespoten en ben sinds vandaag mega chagie......en heb ook last van buikpijn met vlagen.....en trekkerig gevoel.....we zien het vrijdag wel of er iets gebeurd!

Hmm en toch nog 7 follikels hebben......zou inderdaad van de hormonen kunnen komen.....gaan die vanzelf weg dan tijdens de zwangerschap?
    En nu lekker genieten meid!!

Zo bedtijd morgen gaat mijn wekker om 5.30u blehhhhh

Veel liefs!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Anja, gefeliciteerd met je verjaardag!

Vlinder, fijn dat je een eskimo heb.

Druufke, ik ben ook erg benieuwd hoe je fm zal zijn.

Kippetjuh, gaaf dat je knipperlichtje zo snel zichtbaar was. Heb je een foto meegekregen? Maar 7 follies in en stokkies? Ik ben benieuwd wat DD zal zeggen.

Nog 5 dagen wachten. Gelukkig 2 dagen werken en een leuk dagje. Dan moet er ook nog in huis het nodige gedaan worden, dus ik denk dat ik die dagen wel doorkom.
    Ik denk dat ik zeker zo blij zal worden als Kippetjuh.

Dit heb ik eigenlijk vanaf maandag.
    -Over het hele lichaam warm
    -4,5 kilo afgevallen
    -Soms last van vermoeide rug. Niet zo erg als vanaf het testen.
    -heel soms vaag misselijk
    -Niet stijve tepels (al vanaf testen)

Ik probeer te geloven dat ik nog steeds zwanger ben. De kwaaltjes zeggen van wel, maar het bewijs zullen we maandag met de echo hebben.

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Anja: Leuke verjaardag gehad gister ?

@Karin: Ik hoop dat je een positief telefoontje krijgt vandaag. Ik duim er in ieder geval voor. Hoe voel je je ? Niet veel napijn ?

@Druufke: Hoe laat moet je vrijdag ? Hopelijk groeit alles lekker.

@Vlinder: Hoe voel jij je ? Nog een weekje en dan mag je al testen, wat gaat dat snel hé !?

@Kippetjuh: Wauw dat ze het al met een uitwendige echo konden zien hé. Hoe groot was jullie kleine ? Echt helemaal geweldig dat het hartje klopt. Volgens mij kunnen die 7 "follikels" wel hoor, want na de punctie vullen ze zich weer met vocht. Voor de rest voel je je wel goed toch ? Ik ben benieuwd van DD ervan zegt.

@Timon: Nog maar 4 nachtjes slapen. Ow wat erg dat je pas 's avonds de echo hebt. Heb je de rest van de dag wel een drukke dag ? Ik duim nog steeds voor je meid. Op naar een super mooi echo maandag !

@Hier: Ik ben inderdaad al druk aan het plassen voor mvm. Gister is de eerste krat opgehaald.
    En het klopt dat we gister een echo hadden. Loontjeman had een pretecho als verrassing gepland, echt super leuk. Ons frummeltje was alweer flink gegroeid. Vorige keer was frummel nog 2.35 cm nu was frummel al 4.29 cm. Volgens de echo was ik gister 10+6, ik kom steeds dichterbij mijn eigen uitgerekende datum. Bij de eerste echo met 6+5 scheelde het 4 dagen, bij de 2e echo met 9+2 scheelde het 2 dagen en nu scheelt het nog maar 1 dag :).
    Frummel lag eerst heerlijk te slapen en na wat hoesten werd hij/zij wakker en spartelde lekker in het rond. Volgens mij word het een voetballertje hoor ;). Ook deed ze af en toe 3D er tussen door, dat is echt gaaf, maar ook nog een vreemd gezicht hoor.

Zo ik ga lekker genieten van mijn vrije dagje en ik denk dat ik wel een paar keer de dvd afspeel van de echo van gister :D.

Owja foto's staan natuurlijk weer in mijn album.

14. jojo1982

jojo1982 Lid

1 dec 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Anja: Sorry dagje te laat maar nog van harte met je verjaardag!! Goed verwend? Het mooiste cadeau zit in je buik!! Hoe jong ben je geworden??

Kippetjuh: Oh dat lijkt mij zo'n gaaf moment.. Kon je het hartje ook horen of alleen het knipperlichtje zien? Heb precies op hetzelfde aantal dagen als jij de 1e echo.. Ben trouwens benieuwd wat ze zeggen in DD van die 7 follikels..

Karin: 5 eicellen is redelijk toch.. Ik had er maar 4 en daarvan 2 bevrucht. Zegt nog niks?

Loontje: Wat een gave foto's!! Zo duidelijk.. Lief van loontjeman om dat voor je te plannen.. Zie dat je volgende week de 12 weken echo hebt!

Druufke: Morgen de 1e fm, hoop dat er al goed wat aan het groeien is..

Vlinder: Wat is jouw testdatum precies dan?

@ allen: is mij beetje onduidelijk wat jullie schreven over de testen zoals nekplooimeting enzo. Is dit verplicht na ons hele gebeuren?

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Jojo: Nee een combinatietest is niet verplicht hoor. Ze raade het wel aan als je boven de 36 bent geloof ik. Combinatietest is nekplooimeting en bloedtest en daar komt dan een kansberekening uit.

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @ jojo, vrijdag 29 juni mogen wij testen.

@ loontje, ik heb soms het gevoel dat ik een opgezette onderbuik heb. Maar volgens mij kan dat nog niet. Verder soms wat lichte steekjes. En het rommelt onderin mijn buik.
    We zijn heel hard aan het duimen dat ze beide blijven zitten.
    We willen heel graag 2 kindjes samen en aangezien dat mijn AMH waarde nogal aan de lage kant is en Dr.S al zei het is nu of nooit

17. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Timon, het schiet nu echt op, bijna je 1e echo, spannend! Duim voor je!

@ Loontje, wauw jullie frummeltje is echt goed gegroeid! Geniet van je vrije dag en de dvd!!

@ Kippetjuh, je bent vast nog aan het nagenieten van de mooie echo van gister. Super!!

@ Druufke, morgen je 1e FM, hoop dat er mooie follikels te zien zijn.

@ Vlinder73, duim mee dat ze beiden blijven zitten, het moet gewoon...

Ben net gebeld door DD, van de 5 eicellen zijn er 3 bevrucht die nu in de embryoscope zitten. A.s. maandag de terugplaatsing.
    Ik heb verder geen napijn van de punctie gelukkig. Sorry dat ik gister wat negatief was over het aantal, maar was gewoon zo bang dat er weinig over zou blijven...

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Wow dat is netjes dat er 3 zijn bevrucht,hopen dat ze alle 3 door blijven groeien

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Vlinder: Ik duim voor jullie mee dat ze lekker blijven zitten. Op naar een mooie test volgende week !

@Karin: Je hoeft tocht niet je excusses aan te bieden. Ik begrijp best dat je wat teleurgesteld was. Maar wat super dat er 3 bevruchtigen zijn en dat ze in de embryoscope zitten. Hoeveel zouden jullie er teruggeplaatst willen krijgen?

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @ Karin, je hoeft helemaal geen sorry te zeggen.. Kan me heel goed voorstellen dat het aantal is tegengevallen.

Deel Deze Pagina