ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    We laten 1 terugplaatsen als de deling op schema is, en stel er blijft wat over laten we die invriezen.

2. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Yes Karin super mooie score!!

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik merk wel dat ik sneller moe ben en op de gekste momenten honger heb. Bijvoorbeeld een uur na het avondeten bijvoorbeeld.
    heel veel trek in snacks...
    Maar dat hoeft helemaal niets te zeggen...

4. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    gebruiken ze in Dusseldorf de zelfde hormonen al in NL? ik had hier Gonal-f , pregnyl en ovitrel uiteindelijk mocht ik geen ovitrel meer want ik kreeg daar hartkloppingen van

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de verjaardags felicitaties!

Karin: 3 van de 5 bevrucht! Netjes! En nu goed delen in de scope!
    Ik duim voor je.

Loontje: wat leuk, die pret echo!!

Sorry als ik wat mensen vergeet. Ik zit op mijn phone online, en ik ben vreselijk moe. Heb vanmorgen gestofzuigd en gedweild enzo. Dus ga ik weer lekker rustig aan doen.

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Denk het wel, ik had Gonal-F en Menopur en Suprefact neusspray en ovitrelle.

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Karin.....3 bevruchtingen!!!! SUPER!!! En in de embryoscope, die zorgt voor mooie resultaten :D.
    Ik duim!!!!!

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Zonnestraal: Wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was !

@Anja: Rustig aan meid, goed naar je lichaam luisteren.
    Ja de pret echo was echt super !!

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Super Karin 3 bevruchtingen!!!!

10. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb net El Mare rondom de zwangerschap met foliumzuur en vitamine D gekocht. Daar zit visolie en andere bijzondere vetzuren in.
    Heeft iemand ervaring met dit merk?

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Sorry vlinder daar heb ik geen ervaring mee. Ik slik Vislolie van Davitamon daarnaast de Vitamine D die Dr. S me heeft voorgeschreven en foliumzuur.....aanrecht staat vol met potjes hihi!

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik heb niets van dat voorgeschreven gekregen

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hij adviseerde me toen om vitamine d tabletten te gaan slikken....in tabletten van 1000IE. Die krijg je hier in nederland niet, hij vertelde me dat op de hoek van de straat een apotheek ligt die ze daar heeft. Die heb ik daar toen gekocht.

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Vlinder,

Zal er ook even achteraan bellen, mijn ervaring is (en dat heb ik meer gehoord) dat mailtjes niet altijd aankomen in DD!! Weet niet wat de reden is, maar heb het zelfs paar keer geprobeerd te mailen terwijl ik met Irma aan de telefoon zat en ze kwamen daar met 2 emailadressen maar niet binnen, een 3e mailadres wel.

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Oh maar ze heeft dezelfde dag nog gereageerd.

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Is per persoon verschillend. Als je intake hebt met Dr. S. moet je gewoon aangeven dat je van ovitrelle hartkloppingen kreeg, dan zal hij je dit vast niet voorschrijven! Ik reageerde niet goed of heel sterk op Gonal-f, daarom overgestapt op Puregon (in Ned al). Hij heeft puregon bij mij dus aangehouden. Kreeg dit in combinatie met Menopur en cetrotide en Pregnyl. In Ned. kreeg ik geen menopur en geen cetrotide. daar kreeg ik weer decapeptyl bijv. en een keer ovitrellen ook. Ovitrelle moet je dan ook aangeven bij de apotheek waar je de mmedicatie van krijgt, want als hij pregnyl voorschrijft maar dat is op (omdat er een tekort is momenteel) kan het zijn dat je ovitrelle geleverd krijgt (had ik ook afgelopen poging).

Heb je overigens al je gegevens uit zkh in Nederland opgevraagd? Dat moet je namelijk meeneme bij de intake in oktober!!

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2657 Majo, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
    Kippetjuh, :). WAUW voor het mooie kloppende hartje :). Gefeliciteerd meid!! :)

@All: Las nog iets terug over meekletsen in zwangere 2013 topics, maar dat de 'klik' daar niet helemaal gevonden wordt. Was mijn ervaring destijds ook, omdat er soms zó makkelijk gepraat wordt over 'zwanger worden' en 'zwanger zijn'. Kennen de 'pijn' niet die mmm meisjes wel vaak voelen/kennen. Het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/280999-verlengde-wachtbankje-iii.html is toen gestart, juist voor de eerste spannende, onzekere zwangerschapsweken, om elkaar erdoorheen te trekken en te kletsen over de leuke kanten natuurlijk ook. De meesten schrijven daar sowieso mee tot de bevalling. Het zwangerenlijstje wordt daar inmiddels alleen wel heel kort nu. Dus als iemand toch behoete heeft nog ergens anders te kletsen, kan dat topic een optie zijn ;):)

18. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Klopt ik heb gister ons medisch dossier op gevraagd .lijkt me ook wel even leuk om er in te snuffen ik ben best wel dingen vergeten, ik heb alles in die tijd ook wel alles compleet verdoofd mee gemaakt. Eigenlijk nooit er zo bij stil gestaan wat het met je doet. Pas toen ik er een half jaar er uit was toen kwamen de emoties pas.

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Nee ik heb geen ervaring met dit merk. Ik gebruik zelf Bional visolie en daarnaast multivitamine van Davitamon Compleet mama.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank je Majo, ik heb wel eens gekeken in het topic, maar nu ook daadwerkelijk wat geschreven :D

Deel Deze Pagina