ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik zal jullie wel missen het weekend, heb de komende 2 weken geen internet op mijn gsm. Die heb ik nl weggebracht ter reparatie, werd niet goed van dat toestel. Hij belde en smste uitzich zelf liep vaak vast en regelmatig geen netwerk verbinding meer.
    Na het weekend ga ik al het leeswerk inhalen

2. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @Desire, welkom hier! Zie dat je in okt. de intake hebt. Iedereen krijgt weer andere medicijnen voorgeschreven, hangt echt af van je verleden en hoe je erop hebt gereageerd. Zelf puregon icm menopur gespoten (beide 225 eenheden) en 2x p.d. Synarel neusspray. Moeten jullie de poging zelf gaan betalen? Dr.S kan je 2 adressen van apotheken in Belgie geven, de medicijnen zijn daar een stuk goedkoper.

@ Zonnestraal, super dat het allemaal goed was bij de 20-weken echo. Wat leuk een jongen, kun je nu lekker gericht gaan shoppen!

@ Vlinder, balen van je mobiele telefoon..men kan gewoon niet meer zonder internet!

@ Majo, leuk dat je weer meeleest en schrijft! Hoe is het met je en denken jullie toch weer na over een poging?

@ Druufke, spannend hoeveel follikels er zijn gemeten!

Slik zelf Foliumzuur, DHEA ivm lage AMH-waarde (op recept van DD) en vitamines van Puro (D-25 en Visolie)
    Wanneer ik een vraag heb bel ik altijd met DD, heb je gelijk maar antwoord en ze hebben sowieso problemen met mail versturen naar hotmail...

3. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Even snel vanuit de auto, 7 eitjes!! Moet de menopur de aankomende dagen ophogen naar 225IE! En vanaf morgen de cetrotide erbij. Dinsdag terug voor de 2e FM. Ben heel opgelucht!

5. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Mooi Druufke, zag er dus goed uit! Kun je opgelucht het weekend in!

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Wow dat is een mooi aantal...
    Kan je lekker ontspannen het weekend in.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wauw wat goed meid !!

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ben verslaafd aan dit forum, ik zal denk ik wel afkick verschijnselen krijgen... Wij vertrekken straks en zijn niet eerder dan zondagmiddag of avond weer thuis..

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Vlinder een heel fijn weekend!

Ja ik ben ook wel blij met deze score aangezien dat die mega cyste er nog zit! Tja Dr. S zei ook dat het kon zijn dat hij er nog vond achter de cyste tijdens de punktie! Maar evengoed ook al is het niet zo en er komt niks meer bij.....ik ben helemaal happy!!!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mooi gesproken Majo! En ik wil er nog aan toevoegen dat we wel verplaatst zijn naar de MMMclubs, maar dat het niet echt een vast clubje is! Er komen gewoon altijd nieuwe zwangeren bij, maar de laatste tijd is het wat rustiger! En het gaf mij altijd heel veel steun als ik daar mijn onzekerheid kwijt kon!

En toen ik nog niet zwanger was, vond ik het heerlijk om dat topic te lezen, lekker positief en dat gaf mij ook weer moed!

Dus het zou jammer zijn als het topic niet aangevuld wordt met nieuwe zwangeren!!!!!

Loontje hebben we daar al verwelkomd!:D!

Kippetjuh, gefeliciteerd met het kloppende hartje!!!!!!

Liefs

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Loontje, wat gaaf om jullie ukkie zo druk te zien. Leuke verrassing, hoor. Ik ga zo kijken!
    Wanneer ben je uitgerekend? Grappig dat je eigen berekening het waarschijnlijk gaat worden.

Druufke, mooie score. Waarom moet je ophogen? Spannend, dinsdag de 2e fm. Vaak heb je dan eind van de week ong de punctie. Zal de cyste tijdens de punctie verwijderd worden?

Ergens vind ik de combinatietest eng. Dat heeft te maken dat het een kansberekening is, maar dat de uitslag anders kan zijn. Dan zit je een poos in de zenuwen... trek ik dat? Denk het niet.

Vlinder, mijn duimen draaien voor 2 kindjes voor jullie.
    Ik heb ook niet door Dr S voorgeschreven gekregen. Omdat ik bij een mesoloog loop heb ik al genoeg potjes in de keuken. Elke dag 6 pillen die goed voor me zijn in de huidige situatie. Die slik ik met liefde.

Zonnestraal, ik zie dat jullie een zoon krijgen. Super!!!! :D Wat fijn dat de 20 weken echo goed is verlopen.

Karin, er zitten 3 emmy's in de scope! Nu moeten ze goed groeien!! Maandag de tp. Spannend!

Nou Vlinder, succes na het weekend!:D:D Zullen we eens veel schrijven?

Ik heb maandag wat klusjes gepland staan. Zie het als bezigheidstherapie.;)

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Thanks Timon!
    Ik duim enorm voor jou dat je beebje het goed doet!!!! Ik duim hoop en bid!!!

13. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Hoe doen jullie het met er heen gaan? Wij wonen in Kampen overijssel. Als ik na ga en het gaat net zo als normaal dan ben je wel zo drie weken heen en weer aan het kleppen. Reizen jullie constant heen en weer of maken jullie er een vakantie van

14. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hi desire,
    Grappig wij wonen vlak bij elkaar .. 15 km bij elkaar vandaan. Ik werk in kampen :)
    Wij zijn elke keer gewoon heen en weer gereden.. Gemiddeld moet je er 6 keer heen t/m de terugplaatsing..

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ timon: ik moet mijn dosis de aankomende dagen ophogen omdat mijn eitjes allemaal rond de 1.2 zitten dus nog wel redelijk klein! En die mega cyste zou hij tijdens de punktie weghalen! Oh en die andere cyste was verdwenen gelukkig! Voel me nu al een monster door de hormonen nu komt er nog een ampulletje bij hihi! Ach heb t er zo voor over!
    Meid ik duim maandag heeel hard voor je dat alles goed is!!

@ desire: wij hebben de mazzel dat we in venlo wonen en het dus maar 40 minuten rijden is!

16. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje; ik luister ook wel goed naar mezelf hoor. Ik moet helaas wel vandaag werken, en dat terwijl ik wel best misselijk ben. Maar goed, ik bikkel mezelf er wel doorheen. Hoop ik!

Vlinder; ik gebruik Puur Mama van VSM. Die had Dr. S me aangeraden.

Druufke; haha, ik herken het ja. Bij ons staat het bijzettafeltje ook vol met potjes vitamines! :D
    Maar wat fijn zeg, 7 eitjes!!!

Majo; ja, dat herken ik ook. In de zwanger 2013 topics, dat er zo makkelijk wordt gedaan over zwanger worden/zijn. Ik vind dat gewoon best moeilijk. En dan voel ik me ook niet zo "verbonden" met die meiden op de een of andere manier. Dus ik blijf gewoon gezellig in dit topic.

Timon; voordat ik het vergeet, wil ik je alvast heel erg veel succes wensen maandag!!
    Ik duim heeeeel hard voor een kloppend hartje. (of 2)

Desire: welkom! En wij wonen een uurtje van DD af, dus voor ons is het ook niet zo'n probleem.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Desire, wij hadden bijna 2 uur enkele reis. Omdat we er maar 5 keer hoefden te zijn viel het reuze mee. Ach, maak er ook een dagje winkelen van.;)

18. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Timon, duim voor een mooie echo maandag! Snap dat je overdag wat klusjes gaat doen om je zinnen te verzetten.

@ Druufke, mooi dat 1 cyste is verdwenen.

@ Desire, voor ons is DD 3 uur rijden,dus op en neer 6 uren... We proberen zo veel mogelijk laat in de ochtend de afspraken te plannen. Alleen voor de punctie zijn we de avond van te voren gegaan en hebben in DD overnacht.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zag het net :). Leuk!!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ik kan me er alleen maar bij aansluiten Loessie :D:)

Deel Deze Pagina