Ik weet het niet .maar ik heb ergens ooit gehoord dat je een persoon die ziek of zwanger is niet mag ontslaan.
Dat klopt Desiree, maar ik weet het al meer dan 1 jaar dat er nu een einde aan mijn loopbaan komt. En als de werkgever kan aantonen dat er geen geld meer is en dat het leerlingen aantal terugloopt, dan mag je gewoon worden ontslagen ook als je zwanger bent, dus helaas ik heb pech! Ben me ook al bijna 2 jaar rot aan het solliciteren maar nergens geen banen omdat alle scholen met hetzelfde probleem zitten nu. En solliciteren was het afgelopen jaar beetje moeilijk met de mmm waar we in zaten. En daar wilde ik percee mee doorgaan dat ga ik niet aan de kant schuiven voor een baan. Nu ben ik zwanger en is solliciteren nog moeilijker. Maar het klopt wat je zegt normaal gesproken mag dat niet zomaar, ontslagen worden als je ziek of zwanger bent. Maar in dit geval dus helaas wel. Liefs
Dames die TP hebben veel succes!! Vlinder: vrijdag testen ja, ga je het volhouden? Anja: ik heb morgenavond een afspraak met MvM. Ben ook benieuwd.. Hoe voel je je? Nog een week tot aan de echo, erg dat wachten.. Ben zo benieuwd 1 of 2 !! Timon: zal aan je denken vandaag en heel hard duimen!! Liefs
Goh, Anja en Jojo hebben al een afspraak met MvM. Ik moet er nog even niet aan denken. Vast de onzekerheid.
Ik denk het wel, dan gaan we ook in ondertrouw. Dus we hopen op dubbel feest.. En ik voel me regelmatig moe, maar dat kan ook een bijwerking van de utrogestan zijn...
Even snel...er is 1 blasto teruggeplaatst. De overige 2 waren al snel gestopt met delen. Nu maar afwachten. Lees straks de rest even!
@Karin: Gefeliciteerd met jullie blasto ! Deze ligt prachtig op schema hé. Heb je ook een foto gekregen ? Wanneer mag je testen ? Spannend, ik duim !!
@ karin: gefeliciteerd met je blasto!! Jammer van de overige....maar we gaan er van uit dat dit em wordt!! Ben ook wel benieuwd naar een foto
Jojo; ik heb vanmorgen de afspraak gehad. Ik had echt een knaltest van MvM. Die testen lopen echt super traag door, dus de teststreep stond al te knallen voordat de controle streep uberhaupt kwam, haha. Het duurt nog lang hè, die eerste echo... Pffff... Hahaha Ik ben ook super benieuwd, 1 of 2. Wat zegt jouw gevoel?? Hier gaat alles wel goed. Ben wel heel erg moe, en met vlagen wel misselijk. En hoe gaat het met jou? Timon; ik denk dat ik ook niet zo snel me aangemeld zou hebben als ik bruin/bloed verlies zou hebben gehad... Dus ik snap je angst hoor. Maar het voelt gewoon goed op de een of andere manier hier, dus vandaar dat ik 't al wel gedaan heb. Karin: een blasto!! SUPER!! Nu hopen dat ie goed blijft plakken!!!! Vlinder: ik heb 1 super emotionele dag gehad. Zo na 1 week na de tp. Ik kon niet ophouden met huilen! Ik was zo bang voor die teleurstelling als het niet gelukt zou zijn. Tranen met tuiten idd. Maar de volgende dag was dat eigenlijk weer weg. Heel maf.
@ Anjav, mooi dat je vanochtend een knaltest had bij het gesprek van MvM! En de kwaaltjes heb je ook al lees ik! @ Jojo1982, nog een week en dan eindelijk de echo, snap dat het wachten erg lang duurt. Heb je zelf een gevoel of het er 1 of 2 zijn? Spannend!! @ Vlinder, ken die emotionele momenten..het is ook zo spannend! Wat zou het mooi zijn a.s. vrijdag in ondertrouw EN een positieve test! Ik duim voor je! @ Shadee, benieuwd hoe jouw tp is gegaan! @ Druufke, hoe gaat het spuiten? Heb fotootje van Blasto in album gezet, hoop dat het goed gegaan is, ben niet zo handig...
Meiden even kort: Karin fijn een blasto!! Dit wordt m hoor! Timon ik duim!!!!!!! Als het goed is heb je op dit moment een echo..
Karin; wij waren nog geen vriendjes, dus ik heb je nu uitgenodigd. Dan kan ik je blasto ook bewonderen! Ik heb trouwens mijn MvM test ook in mijn album gezet voor de liefhebbers.
@ Karin: Het spuiten word inmiddels wat moeizamer....mijn buik word er een beetje beurs van....en damn die cetrotide is verschrikkelijk, want die jeukt!! Ach morgen fm en dan eens even kijken hoe lang ik nog mag spuiten..... Heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd zodat ik je mooie blasto kan bewonderen!! @ Anja: Zeer zeker een mooie knaltest!!! @ Timon: ik duimmmmmmmmm!!!
Druufke; dat spuiten gaat je op een gegeven moment echt tegenstaan hè. Dat had ik ook. Dat heel m'n buik ook zo beursig was. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Morgen krijg je waarschijnlijk dan ook je punctie datum! Spannend.
Vind het ook mega spannend....ben bang dat ze niet genoeg gegroeid zijn en ik nog wat langer door kan spuiten pffff. Het begint inderdaad heel erg tegen te staan....wil echt niet klagen hoor want ik heb het er allemaal voor over maar ben het inmiddels wel zat! Ach we wachten morgen maar eerst eens af...........