Ik herken het hoor Druufke. Ik had het ook. Maar ik vond deze keer niet zo erg als bij m'n 2e ICSI. Toen heb ik een maand moeten spuiten! DAT was hel!!!! Dus vergeleken bij dat, was het nu een peuleschil. Maar dan nog gaat het enorm tegen staan natuurlijk! Bah! Ik hoop op goed nieuws morgen.
Meiden, we zijn wat down. Nog steeds geen duidelijkheid. In elk geval nu geen knipperlichtje, maar toch zit er iets. De vk zei dat het de grootte van 5w had ipv 6w5d. Volgende week staat weer een echo gepland. *zucht* *snik* Ik weet het even niet meer... Tranen willen komen, de teleurstelling... Waarom? Echt het enige wat we willen is papa & mama worden. Gaat die kans langs ons heen? We hebben nog een kleine kans met dit ukkie en nog 1 eskimo. Maar toch.. we willen nu! Na al die jaren... *ff tranen wegvegen* Ik zie wel wanneer ik weer langskom. Sorry.
Ahh Timon wat een onduidelijkheid voor jullie het is jullie zo gegund! ik heb nog hoop wie weet een late innesteling..... Mijn duimen blijven draaien. ?. Xx robing
Ooohhh Timon, wat een onzekerheid Ik had zo gehoopt dat jullie een mooi knipperlichtje zouden zien. Ik blijf voor je hopen en duimen. Dikke knuffel !
Aww lieve Timon....had echt zo voor je gehoopt dat jullie een knipperlichtje zagen.....En dat je je zo voelt helemaal begrijpelijk meid!! Neem alle tijd!! Ik BLIJF voor je duimen!!!!! Digi Knufffff
Wat ontzettend kut lieve Timon. Mijn hartje huilt met de jouwe mee, wat een verdrietige onzekerheid is dit weer... *knuffel*
Waarom hebben wij dit? Kan het niet een keer gewoon goed gaan? Ik wil ook met 6w5d een knipperlichtje ipv onzekerheid.:x (sorry, de teleurstelling...) Jullie zijn lief. Ik probeer de hoop vast te houden, maar dat ik op dit moment even ver te zoeken.
Hallo dames, 8 okt hebben wij een intake in Dusseldorf, we hebben 1 icsi in Nederland gehad maar geen vertouwen meer in nederland..
Timon Shit! Wat moet ik zeggen......denk dat woorden nu te weinig zijn! Denk aan jullie en blijf toch duimen voor jullie! Neem je tijd! *groepshug voor Timon*
@Timon:getver,wat ontzettend balen!Weet wat je voelt...situatie was bij mij precies hetzelfde.Bij mij ging het mis,maar je hoort ook vaak genoeg andere verhalen.Hoop dat jij daar bij mag horen!!Duim voor je!
Lieve lieve Timon, wat en onzekerheid nog steeds zeg . Had jullie zoveel meer gegunt!! Denk aan je.... moet een moeilijke zenuwslopende week zijn nu..... knuf!! Hoop dat de week gauw voorbij is en er meer duidelijkheid is (positieve duidelijkheid aub!!).