Timon: wat enorm kl*te weer die onzekerheid! Ik ga heeeel hard voor je duimen meis, en hopelijk volgende week wél een knipperlichtje. Heel veel sterkte meis!!
Even snel vanuit de auto: 7 eitjes nog steeds waarvan 2 wel redelijk klein zijn, dus of die meedoen is nog maar de vraag. Vandaag en morgen nog spuiten en dan zaterdag de punktie! Pfff vind t nu toch wel doodeng worden!
Netjes Druufke, spannend a.s. zaterdag. En die 2 kleine kunnen met nog 2 dagen spuiten nog best wel groeien!
Timon: dit was niet het nieuws waar we op gehoopt hadden.. Nog geen duidelijkheid! Ik duim nog steeds verder voor je meid!! Knuffel... Ego: Gisteren constant rot buikpijn, ja echte ongi buikpijn en.. roze afscheiding met afvegen! Voelde me zo verschrikkelijk k#t en machteloos.. Vanochtend bruine stukjes met afvegen en bruine afscheiding.. Op aandringen man toch maar gyneacoloog gebeld.. konden gelijk terecht!! Ze gaf meteen aan dat zwangere vrouwen na hormoonbehandelingen meer bloedverlies hebben dan vrouwen die spontaan zwanger worden. Toen de echo.. Een vruchtzakje!!!! Opeens zegt ze houd je adem eens in.. En we zagen het knipperlichtje!!! Zo gaaf dit.. En zoveel geluk dat we het zagen met 5w+5d.. Ze zag wel wat bloed in de baarmoeder en moet rustig aan doen.. Geen reden tot zorgen als het bloedverlies hier bij blijft en niet zoals een menstruatie wordt.. Ben in ieder geval wat gerustgesteld!! Ons ukkie knippert al.... en ze zag maar 1 vruchtzakje
Jojo, jeeeh wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig dat je meteen terecht kon en WAUWWWW YESSS een knipperlichtje!! wat een topkind heb je! het blijft allemaal spannend voorlopig, ik merk zelf ook dat ik erg onzeker ben en blijf, maar hopelijk gaat dat straks over als we de 12 weken grens over zijn.
@Druufke: Mooi 7 follikels, hopelijk groeien die 2 kleintjes ook nog ff. @Jojo: Gefeliciteerd met jullie knipperlichtje, wat fantastisch !! @Anja en Jojo: Komen jullie ook naar het verlengde wachtbank topic ?
Oei!! Dat was schrikken Jojo.... maar gelukkig dus een mooi knipperlichtje gezien . Druufke, spannend meid!! Bijijijna de punctie!! En wie weet maken die 2 kleinere gewoon nog een groeispurtje....
Jojo, wauw wat gaaf dat jullie het knipperlichtje hebben gezien! Goed dat je gelijk aktie hebt ondernomen, nu ben je gerustgesteld, geniet ervan!
Timon, wil je even veel sterkte wensen met het onzekere wachten op je volgende echo. Hopelijk omt alles toch nog goed meid. Hanneke, welkom hier. Ik ben ook aan het wachten op onze intake 20 augustus. Succes met wachten!
Timon, wat moet dat een ontzettende teleurstelling zijn geweest meid. Probeer nog moed te houden, wie weet bij de volgende echo dat je wel een knipperlichtje ziet. Mega dikke digi knuffel
Druufke; zaterdag de punctie! Spannend! Hoe laat??? Ik ga duimen voor je meid! Jojo; jee, wat schrikken van die bloeding zeg. Maar wat fantastisch dat er nu al een kloppend hartje te zien is!!!!! Heerlijk!!!! Doe rustig aan meis! Loontje; ik lees af en toe wel mee in dat topic, maar ik voel me nog steeds meer thuis hier... Maar misschien dat ik straks ook mee ga schrijven in het andere topic. Hanneke: welkom hier! Wij hadden ook geen vertrouwen meer in het NL ICSI protocol. En DD is ons super bevallen!
Ik voel me goed. Ben al sinds de punctie geregeld dat ik overdag even instort. Maar dat kan ook een bijwerking van de Utrogestan zijn. Ik heb nog niet de neiging om te gaan testen..
Geen knipperlichtje, geen zwangerschap. De 2e vmk in 3 jaar. Het mag weer niet wezen. De bloeding bij 5w1d bleek de vmk van beide ukkies te zijn. Vandaag is dat in het zh zichtbaar geconstateerd. Dankzij de ha hebben we een spoedecho in het UMCU gehad ivm alle onzekerheid. Bms was 2 mm. We zijn er kapot van. Ze hebben een dermoïdcyste gevonden bij mijn rechter eileider. Over 2 weken heb ik een echo om de status te bekijken. Is 'ie niet naar wens kan een kijkoperatie volgen. Dermoïdcysten komen vaak voor bij jongere vrouwen. Deze cysten kunnen erg groot worden tot wel 15 cm in doorsnee. Ze kunnen vreemde zaken bevatten zoals haar, delen van tanden of botten, vetweefsel, etc. Dit komt omdat deze cysten zich ontwikkelen vanuit cellen die eitjes maken in de eierstok. Een eitje heeft de mogelijkheid om zich te ontwikkelen in elk type cel. Daarom kunnen deze cysten verschillende soorten weefsel maken.
Timon wat ontzettend erg, vreselijk gewoon. Wat oneerlijk Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Kan die cyste dan ook de oorzaak van de vmk zijn ? Dikke digi knuffel !
Er is eigenlijk ook niets op te zeggen. *traantje wegvegen* De artsen denken van niet, omdat het buiten de bm zit.
Timon wat vreselijk, ik huil met je mee - voor wat het waard is. Wat een verdriet , ik wens je heel erg veel sterkte x