ICSI in Dusseldorf

Discussion in 'MMM clubs' started by Krabje, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo1982

jojo1982 Lid

Dec 1, 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Thanks kippetjuh, wanneer is jou volgende echo gepland dan en is dat bij de vk of gyn?

Juffie: Yeahjj je banner doet het weer!! 12 weken alweer.. voel je je okay? alweer buikfoto's geplaatst?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    JoJo: Ja hoor voel me prima. Af en toe wat lichtjes in mijn hoofd en hoofdpijn ook lichtjes maar verder heb ik nergens last van.
    Ben ook nooit misselijk of iets geweest gelukkig, wel erg moe....!
    Denk zelf dat mijn ijzergehalte beetje laag is. Heb hier al medicijnen voor sinds de geboorte, maar nu ging het al een hele tijd goed, maar denk dat de boel toch weer gezakt is.
    och ja dat is makkelijk op te lossen komt ook wel weer ok.
    12 weken alweer inderdaad gaat snel.....ik dacht als ik die 12 weken heb gehad ga ik me niet meer zorgen maken....nu ben ik met de utro aan het afbouwen en merk dat ik me toch weer wat zorgen maak, maar mijn vk zegt "de kans dat het nu nog misgaat is echt nihil, bijna niks" dus zal wel goedkomen.

Hoe voel jij je?
    Bij de gyneacoloog is alles veel "ziekenhuis achtiger" bij de vk heb je echt het gevoel dat je zwanger bent.
    Ik ben een tijdje bij de gyn moeten blijven i.v.m. OHSS, en ik was zoooo blij toen we eindelijk naar de vk mochten.
    Ik had echt het idee dat ik bij de gyn behandeld werd als iemand die iets mankeerde en niet als iemand die zwanger was. Ik wilde uit die behandelwereld en ik wilde naar de zwangere wereld. En daar ben ik nu, heel fijn!

Liefs

3. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jojo; nog een paar daagjes idd ja! Heel spannend hoor!
    Jij toch ook 3 juli voor de 2e echo hè?
    En ik ben echt met vlagen misselijk. 's morgens eigenlijk niet. Haha, echt weer iets voor mij. Ik ben heel gauw licht in het hoofd enzo. Ik moet mezelf gewoon dwingen om beter te eten ook.

Vlinder: spannend morgen hoor! Hou ons op de hoogte hè!!

4. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is er trouwens iemand die wel na de eerste echo is gestopt met de Utrogestan??

5. jojo1982

jojo1982 Lid

Dec 1, 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Juffie: dus je hebt geluk met de kwaaltjes :) Ik houd mezelf ook telkens voor als de 12 weken maar geweest zijn dan kan ik vast genieten.. I hope so, de onzekerheid is echt killing!!
    Volgende week maar even kortsluiten met de gyn. wanneer ik over kan naar de vk.

Anja: ik idd 3 juli ook een echo, omdat de echo van afgelopen dinsdag alleen was om mij gerust te stellen gaat die van 3 juli gewoon door.. gelukkig! Eten heb ik absoluut geen probleem mee..

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Voorlopig zal ik niet aanwezig zijn. Kan niet tegen jullie gezellige babbels. Vast dat jullie het begrijpen.
    Het gaat even niet zo goed met mij en ik ga hulp zoeken. De hele dag lopen de tranen over mijn wangen en ben ik als een zombie. De hele wereld kan me gestolen worden. De vele waarom vragen hebben geen antwoord. De pijn is nog niet zo heftig geweest als deze keer.

Meiden, succes en veel plezier met jullie zwangerschappen. Dank voor al jullie gezelligheid en medeleven.

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Timon: Meid natuurlijk ontzettend begrijpelijk!!! Kan me voorstellen dat je daar even geen zin in hebt!! Neem je tijd meid!! En doe vooral rustig aan! Knuffff

8. jojo1982

jojo1982 Lid

Dec 1, 2010
    94
    0
    0
    NULL
    Twente
    Timon: Tuurlijk begrijpen we dat.. Had het graag anders gezien!! Wens je de kracht om jezelf terug te vinden en hopelijk tot ziens!!! Liefs

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Timon natuurlijk begrijpen we dat meid. Neem alle tijd die je nodig hebt, weet dat we aan je denken ! Heel erg veel sterkte.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Na het bericht van Timon durf ik het hier eigenlijk niet neer te zetten, maar we hebben een mooie 12 weken echo gehad en we lopen precies op schema.

Later uitgebreid verslag, we moeten zo weer weg !

11. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Timon; natuurlijk begrijpelijk! Heel veel sterkte! En ik hoop dat je snel hulp krijgt! Ik vind het vreselijk voor je!

Loontje; meis, jij mag hier natuurlijk ook jouw goede nieuws komen melden!!! Net zoals iemand het verdriet hier mag melden, mag je ook goed nieuws melden!
    Fijn hoor, dat je echo zo goed was! Geniet ervan!

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Timon: zorg goed voor jezelf meis! Dikke knuf!

Loontje: wat fijn goed nieuws! Heerlijk!

Ps: heb nieuwe echo en nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst.

Liefs Juffie

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Mooie foto's Juffie !
    Willen jullie weten wat het wordt ?
    Ik heb een topic geopend voor de nub, maar de 1 zegt meisje en de andere jongen haha, nog maar ff geduld dus.

Ik heb ook nieuwe foto's geplaatst in mijn album.

14. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ loontje: zoals anja zegt! Dit forum is natuurlijk ook voor goed nieuws, kan me voorstellen dat je het lullig viind om na zo'n bericht iets positiefs te melden. Het hoort er helaas allemaal bij!!
    Ben heeeel blij voor je! Super dat je een mooie echo hebt gehad!! Geniet er lekker van meis!!

Hier vanavond gelukkig de allerlaatste spuit (ovitrelle) ben zo blij! Heb t idee alsof ik mega druiventrossen in mijn buik heb hangen....zo'n gespannen gevoel! Ben blij dat ze er zaterdag uitgehaald worden hoor!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Loontje: Ja wij willen weten wat het wordt, graag zelfs! ben nu al zo ongeduldig haha. zag jou onderwerp bij de NUB dus heb het ook maar eens geprobeerd ben erg benieuwd, we wachten af...

Druufke: Spannend nog even volhouden bijna zaterdag!

16. Karin75

Karin75 Actief lid

Mar 20, 2012
    237
    0
    0
    @ Loontje, super dat jullie een goede echo hebben gehad!!

@ Jojo82, fijn dat je a.s. dinsdag weer even kunt gluren, spannend!

@ Druufke, kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent met de spuiterij, wordt op het laatst ook steeds pijnlijker he..

@ Timon, nogmaals alle sterkte, leef met je mee...

17. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke: eindelijk de laatste spuit vanavond!
    Spannend zaterdag! Hoe laat moest je ook al weer?

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Timon, lieverd ik vind het zo erg voor je, nog maar weer een hele dikke knuffel..

Juffie en Loontje, leukkkk weer echo gehad!! fijn hoor dat alles goed gaat..

Anja, volgende week echo, heb je er zin in?? of ben je echt heeel zenuwachtig

jojo hebben jullie het de kids al verteld? Wij vandaag.... ze vonden het leuk.. moeten wel aan het idee wennen. De 1e was helemaal gaaf, nu weten ze natuurlijk ook dat ze met een klein broertje of zusje veel minder aandacht krijgen dus nu ietsie minder enthousiast, haha.. maar ze vinden het nog steeds erg leuk hoor

Karin, al je nagels al afgebeten?? nog een week wachten toch?

Vlinder, morgen is de dag!! Ik duim heeeel hard. ga je meteen smorgens testen? knap hoor dat je het zo lang hebt volgehouden!

Druufke, spannend zadag de punctie! heeel veel succes

Hier: misselijk en moe, dus nog steeds helemaal happy! haha
    Over 2 weken pas weer een echo, wat kruipen de dagen toch voorbij zeg..

19. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Oh ja jojo, wij zitten bij de VK. al vanaf het begin.. we hadden sowieso geen vaste gyn in NL omdat we meteen vanuit de huisarts naar DD zijn gegaan. Dus eenmaal zwanger meteen gekozen voor de VK.

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Timon, heel veel sterkte meid. Hoop dat je snel de juiste hulp krijgt..

Ik heb helemaal niet de drang om te testen eigenlijk.

FF een vraagje wie bepaald hoelang je de utrogestan en de suprefact kan/mag gebruiken en hoe kom je aan een herhaal recept?

Share This Page