Vlinder DD zegt tm 6 weken echo en daarna stoppen. In nederland mag je t vanaf de positieve test afbouwen.. Ik heb t tm 5 weken gebruikt en daarna afgebouwd.. Met de echo had ik een schone doos haha
@ anja: ik heb om 9u de punktie....dus om half 9 aanwezig zijn! @vlinder: ik neem toch aan dat je dat recept vanuit dusseldorf kunt krijgen?!
Kippetjuh: ik had het vandaag aan DD nagevraagd, en die zeiden tussen de 10 en 12 weken pas stoppen. Vreemd!!!
Ooowww shit!! Soms vind ik de info van DD niet echt duidelijk, moet vaak zelf alles vragen...! Maar goed, ik ben dus al 3 weken gestopt..
Ja, Kippetjuh, dat vind ik dus ook. Maar heb vandaag gemaild, en ik kreeg als antwoord dat je tot 10 a 12 weken door moest gaan, of als de nl gyn wat anders beslistte, dan was dat ook goed... Lekker vaag dus.
@Druufke: Wat heerlijk dat je nu van het spuiten af bent. Morgen dan eindelijk de punctie, je bent in ieder geval lekker vroeg aan de beurt. Alvast heel veel succes morgen !
Vlinder: En?? Houdt ons niet langer in spanning.. Kippetjuh: Over de Utro hoor je idd zoveel verschillende verhalen, ik heb toevallig nog weer voor 2 weken besteld even afwachten wat de gyn. dinsdag zegt. Hopelijk mag ik dan ook naar de vk. Hebben het de kids al verteld was heel emotioneel.. de oudste moest echt aan het idee wennen maar komt steeds meer los en de jongste is helemaal door het dolle.. Zo leuk!! Druufke: Heerlijk geen spuiten meer!!
Ik hoop ook dat t een goed teken is! Maar ze ging vandaag ook in ondertouw toch....? Dus misschien heeft ze geen tijd om achter de pc te kruipen! Inderdaad heerlijk om van de spuiten af te zijn! Als ik in mijn potje met naalden kijk dan ben ik aan de ene kant wel troys hoor dat ik ze allemaal zelf heb gezet! Een junk zou er jaloers op zijn, op dat potje! Vandaag zou ik nog gebeld worden door de anesthesist.....wat gaan ze me nog vragen dan? Heb al een formulier ingevuld. Veel liefs!
Owja het waar dat ze in ondertrouw gingen vandaag en haar vriend is ook jarig toch ? We wachten dan nog maar even "geduldig" af. Je mag inderdaad ook trots op jezelf zijn ! Wat de anesthesist gaat vragen weet ik niet, ik heb geen punctie in DD gehad dus daar totaal geen ervaring mee. Liefs!
Dames, Ik had eigenlijk een vraag.. ik heb net een brief teruggekregen van de zorgverzekering en hun vergoeden 1859,19 per poging exl. medicatie.. Wat zijn de kosten eigenlijk van icsi in dusseldorf? wij hebben 8 okt daar een afspraak staan en we willen graag weten hoeveel we ongeveer bij moeten betalen. Wij willen ook assistent hatching doen we weten dat deze 160,- is per cryo terugplaatsing(en dat we deze zelf moeten gaan betalen.)
Inderdaad, het wordt wel errug spannend... Ben ook zo benieuwd Vlinder, hopelijk heb je een dubbel mooie dag vandaag!! @ Druufke, de anesthesist vraagt eigenlijk niks meer, ze sluit nog even kort hoe laat je aanwezig moet zijn. O ja, en dat je sokken mee moet nemen! Had ik dus niet mee, want ze belde mij de avond ervoor en toen zaten we al in de auto op weg naar hotel... Toen kreeg ik van die plastic hoesjes om m'n voeten! Succes alvast voor morgen. Hopelijk heb je een aantal mooie eicellen. @ Jojo82, hele opluchting voor je denk ik dat de kids het nu weten..laat ze nu maar langzaam wennen. Fijn dat de jongste meteen enthousiast reageerde! @ Kippetjuh, mooi dat je je happy voelt en de bekende kwaaltjes hebt! Laat het snel 6 juli zijn voor je! Verwarrend de verhalen over Utro-gebruik. Ze zijn inderdaad o.a. daarover in DD niet duidelijk.. In de brief die je na de tp meekreeg staat minimaal 2 weken doorgaan met utro na een positieve test... Gelukkig een druk weekend met allemaal gezellige dingen, ben het wachten nu al zat... Goed weekend meiden!
@ Hanneke88, de ICSI kost 2300,- De Assisted Hatching zie ik niet zo snel staan op de lijst van de behandelingen, daar zou ik DD even voor mailen.
Dank jullie wel, ik heb net de verzekering even gebeld want van de week hebben we te horen gekregen dat we ook ivf konden gaan doen.. En dan word het zelfde bedrag vergoed (ook 1859,19) maar dit is nartuurlijk veel goedkoper dan icsi in dusseldorf. Wat vinden jullie wat we moeten doen? Ik had ook nog een andere vraag die jullie mischien kunnen beantwoorden.. we hebben 8 okt de intake nu hebben we begin nov vakantie (2 weken) denken jullie dat we dan met de ivf/icsi kunnen gaan beginnen? Het zal wel mooi zijn want dan hoeven we niks met werk te doen.
@ Hanneke88, IVF kost 1300,- Je moet ech het intake-gesprek afwachten, dan loop je met dr. S jullie hele dossier door en gaat hij na welke behandeling het beste kans van slagen heeft. Het zou mooi als het in je vakantie kan, maar het hangt echt van jullie behandelplan af. Wordt het een kort of lang spuitschema etc. In principe heb je een week voor je ongesteld wordt een uitgangsecho en dan start je over het algemeen op dag 1 van je cyclus met de medicijnen.