ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Een paar dagen terug had ik n flinke kramp en dan al dagen hele warme handen en voeten verder is me niets opgevallen.

2. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Vlinder...pfff...sommige mensen snappen er echt helemaal niks van...sterkte meid en ik blijf ook voor je duimen..

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Help nu bruinverlies, het wordt steeds moeilijker om positief te blijven, pff.
    Ben toch bang dat ik ongesteld ga worden.

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vlinder: oh, balen van het bruinverlies. Maar het hóeft niks te betekenen. Kan ook van de innesteling zijn.
    Zo lang het maar geen rood is. Heb je krampen?

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Geen krampen gelukkig.
    Het bruin verlies is vanmorgen ook weer gestopt.
    Ga morgen toch nog een keertje testen.
    Ik keek vanmorgen in het daglicht naar mijn test van gister en zie heeeel llicht een streepje die ik gister onder lamp niet..
    Blijf allemaal duimen draaien

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Even vanuit de auto....de narcose was inderdaad heerlijk! Helaas maar 3 eitjes....hoop toch maar dat er maandag in ieder geval 1 bevruchting is pffff was wel even een teleurstelling. De cyste hebben ze verwijderd, die was inmiddels gegroeid naar 8 cm!
    Pfff nog 2 dagen in spanning zitten....gelukkig mag ik morgen werken...afleiding

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Druufke kan me voorstellen dat het een teleurstelling is, hoop op 3 mooie bevruchtingen maandag!
    Ga jij morgen werken? Ik zou even rustig aan doen hoor. De dag erna had ik er meeste last van namelijk!

Rust goed uit!

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ja helaas MOET ik morgen werken.....maar ik ga niks doen op het werk dat weet ik wel zeker!

Trouwens kweet niet of het normaal is hoor maar ik moet echt om de 5 minuten naar de wc.....maar er komt gewoon niks...ja een paar druppeltjes en wat bloed.....:(

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jeetje kan me voorstellen dat het een teleurstelling is.
    Hoop dat ze alle 3 mooi bevrucht zijn maandag.

Ff ego ik heb nog steeds donker bruin verlies. Bruin licht rood bij afvegen. Ben bang dat het toch de verkeerde kant op gaat..

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Druufke, klinkt als een blaasontsteking. Als het niet minder word morgen wel even naar de huisartsenpost. Ondertussen kun je veeel water drinken en sinaasappelsap.

11. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Vlinder, balen van het bruin en beetje bloedverlies..hopelijk zet het niet door en test je morgen alsnog positief...blijf duimen hoor!

@ Druufke, heerlijk he een punctie onder narcose! Jammer dat het aantal eicellen tegenvalt, duim voor je dat ze gewoon alle 3 bevrucht worden. Rustig aan morgen, had zelf helemaal geen last hoor de volgende dag. Vervelend dat je steeds moet plassen, inderdaad veel drinken!

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Net weer getest. Helaas nog steeds negatief.
    Wordt er inmiddels erg verdrietig van.
    Waarom? Ben ik dan toch te oud en moeten we onze kinderwens laten varen? Wordt gek van deze onzekerheid

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Balen Vlinder dat je test nog steeds negatief is!! Ik had zo wat anders gehoopt voor jullie! Helaas kan niemand antwoorden op die vragen geven. Gaan jullie wel nog een 2e behandeling doen? Digi Knuffel!

Heb vanmiddag DD gebeld......ik verlies namelijk hele grote stolsels bloed......maar niet uit de baarmoeder, maar met plassen.....dus vandaar dat ik het idee heb dat ik zoveel moet plassen en er steeds niks komt.....ja als mijn blaas heel vol zit dan moet ik plassen en dan komen de stolsels ook mee naar buiten. Doet ook redelijk pijn met plassen....... Volgens hun kan het zijn dat ze iets geraakt hebben en dat ik het even in de gaten moet houden.....is het morgenavond nog zo dan moet ik er even na laten kijken!
    Pfff vind het best eng......

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat is ook best eng. Sterkte

Ik had zo'n goede hoop, de een na de andere wordt zwanger in dd

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ja vlinder maar helaas is dd niet een garantie voor een zwangerschap......

Heb voor mijn eigen gemoedsrust toch maar even de huisartsenpost gebeld en mag daar over een uurtje heen........

16. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Druufke, Voel je je ook koortsig? Goed dat je zo toch nog even langs de huisarts gaat en hopelijk is het niks ergs. Dat kun je er niet bij gebruiken...

@ Vlinder, sterkte meid, het is gewoon k... dat het waarschijnlijk niet zo mag zijn...

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @vlinder 73
    Hier ook een ouder iemand (ik wordt volgende week 40 jaar) die wel in DD zwanger is geraakt. Het was bij mij ook niet meteen raak, ik heb 3 TP's gehad en het 4e embryootje is blijven plakken. Toch nog maar even volhouden dus.

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou ik ben terug van de huisartsenpost. Mocht in een potje plassen, en de huisarts bleef me wel 3x vragen of ik echt stolsels uitplaste....Uiteindelijk ag jij mijn potje en heeft kontakt opgenomen met de dienstdoende gyn. Het kan zijn dat ze mijn blaas geraakt hebben....maar ik moet het eventjes 24 uur aankijken en als het morgen niet minder is dan moet ik even lang het ziekenhuis.....
    Gelukkig heb ik verder geen pijn en heb ik ook geen koorts!

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Wat zijn de kosten om een cryo terug te plaatsen??

We hebben het geld niet voor een volgende embryoscoop.

Dd is geen garantie maar had hele goeie hoop omdat er zoveel achter elkaar zwanger zijn geraakt waar het wel goed gaat.

Heb helder rood bloedverlies in mijn inlegkruisje maar het zet niet door

20. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke: jeetje, wat eng idd dat je die stolsels plast. Ik hoop dat het morgen toch over is.
    En ik kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent dat er maar 3 eicellen gevonden zijn. Ik duim voor 3 mooie bevruchtingen!!

Vlinder: wat balen zeg, dat je toch wat bloedverlies hebt.
    En ik kan me je teleurstellingen wel voorstellen. Bij ons was het ook pas na 3 ICSI's raak...

Deel Deze Pagina