ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik kan me voorstellen dat je niet zo lang kan wachten, dat kon ik ook niet.
    Mijn test 7 dagen na tp was echt heeeeeeeeeel erg licht, 1 dag later was hij iets duidelijker.

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Helaas geen enkele bevruchting
    Volgende poging kan pas in september aangezien we in augustus op vakantie zijn.

3. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Druufke, heb je al een telefoontje uit DD gehad? Hoop zo op goed nieuws voor je!

@ Vlinder, waarschijnlijk ben je nu in DD en laten ze je niet te lang in spanning wachten en heb je snel duidelijkheid...

@ Loontje, denk dat ik morgen een test ga doen. Heb erge buikpijn en lijkt echt op ongi-krampen.

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Druufke: Jeetje meid wat een mega teleurstelling :( .... Hebben jullie eerst nog een gesprek voordat je aan de volgende poging begint ? Heel veel sterkte, dikke digi knuffel !

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Karin: Spannend, succes morgen ! Ik duim voor goed nieuws !

Vandaag het nieuws officieel bekend gemaakt op het werk met een leuke foto taart, erg leuk :)

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goh druufke wat erg! Dikke knuffel voor jou!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Even ego: ik heb vanmorgen met de angelsound het hartje van onze uk voor het eerst gehoord! Super leuk!

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Leuk Juffie !

9. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Druufke, m'n berichtje had net dat van jou gekruist...wat balen dat er niks bevrucht is. Sterkte meis...

@ Loontje, leuk om het op je werk te "vieren" en het nieuws te vertellen!

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Druufke, wat een enorme teleurstelling. Wat zul je verdrietig zijn. Weet precies hoe je je voelt. Heb het zelf bij de eerste IVF gehad. 11 eicellen, geen bevruchting. Totale klap in mijn gezicht.
    Veel sterkte met bijkomen. lekker op vakantie en even rust.
    Weet je al wat het plan zal zijn om tot meer eicellen te komen volgende keer?

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Heb een gesprek op 29 augustus...aangezien we begin augustus vakatie hebben en Dr. Scholtes ook. Ga maar eerst proberen te genieten van onze vakantie en dan verder kijken hoe en wat. Telt dit wel als een poging nu er geen bevruchtingen zijn? Weet iemand dit?

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Druufke: een gesprek voor een nieuwe poging is wel erg fijn. Hoe voel je jezelf er nu onder ? Je klinkt heel sterk meid.
    Helaas telt dit wel als een poging :( ... zodra er een punctie heeft plaats gevonden telt het als een poging.

13. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke; wat enorm kl*te zeg!!! :( :(
    Volgens mij tellen ze vanaf de punctie als een poging. Maar dat weet ik niet zeker. Dat zou je ff na moeten vragen bij Irma ofzo.
    Sterkte meid.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wanneer een poging telt kan je ook terug lezen in de voorwaarden van je zorgverzekering.

Ik neem trouwens aan dat het de volgende keer een ICSI behandeling wordt.

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ja hoe ik me voel.....zeer klote natuurlijk....het enige wat er nu door mijn hoofd gaat is alle moeite voor niks geweest......
    Denk wel dat we de volgende keer voo icsi gaan.....maar druufman heeft altijd topkwaliteit zaad gehad dus dat is wel vreemd.....misschien waren mijn eitjes wel van slechte kwaliteit!
    Ook heb ik me voorgenomen zodra we aan de 2e poging beginnen er geen enkele cyste moet zijn. Nu heeft Dr S me laten starten met die cyste....die uiteindelijl 8 cm geworden is en dus geen enkele eicel aan die eierstok kon groeien! Dit gebeurd toch geen 2e keer meer.
    Verder zal ik me er helaas bij neer moeten leggen dat het mislukt is....ik kan er toch niks aan veranderen....had het helaas anders gezien.
    Ik kom misschien wel sterk over maar t doet natuurlijk mega pijn....maar ik ben aan de andere kant vrij nuchter.....

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Begrijpelijk dat je je klote voelt, al het werk inderdaad voor niets :(
    Hopelijk heeft Dr. S een verklaring, wie weet waren het wel je eitjes.
    Nogmaals een hele dikke knuffel meid !

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Druufke, bij mijn man ook fantastisch zaad. Maar waarschijnlijk onrijpe eicellen die daarom niet bevrucht konden worden. Of een te harde schil waar het zaad gewoon niet doorheen kon bikken.
    Bij onze tweede poging werd ook ICSI gedaan en toen wel 10 embryo's van de 14 eicellen. Dus icsi in combinatie met langer doorspuiten (om de rijpheid nog wat extra kans te geven pregnyl pas bij 20-22 mm) heeft bij ons goed gewerkt.
    Helaas was inderdaad de poging meteen onze eerst vergoedde poging. Zorgverzekeraar was hier heel streng in.

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Pfff Druufke, wat k*t !!!!!!
    Wat vreselijk balen voor je, hele dikke knuffel!
    Man, wat zul jij teleurgesteld zijn.. Sterkte en hopelijk ga je lekker genieten van je vakantie en daarna weer met volle moed er tegenaan!

Karin, wat spannend morgen testen! hoop echt op een tweede streepje.. en ja, hier ook echte ongi krampen de week van testen, maar toch een tweede streepje! baarmoeder pijn kan ook bij zwangerschap horen, je baarmoeder is dan natuurlijk hard aan het werk, dus ik duim nog even heel hard voor je!

Vlinder, wat balen van je bloedverlies zeg, hopelijk krijg je vandaag wat duidelijkheid van DD.

de rest: Zwaaaiiiiii hoop dat alles goed met jullie gaat!

Hier: Nog steeds heel erg misselijk en beroerd. Toch wel zo'n 2 keer per dag overgeven en de rest vd dag misselijk misselijk en nog eens misselijk.. Toch wel vervelend aan het worden! Maar vorige zwangerschap waren alle vervelende kwaaltjes met 12 weken verdwenen, dus ik hou nog even vol en hopelijk straks weer lekker fit!

Anja: HEEEEEEL veel succes morgen!! hoe laat moet je??

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kippetjuh; wat vervelend zeg, dat je je zo beroerd voelt!! Dat is echt niet leuk hè! Ik denk dat dat bij mij ook zo erg gaat worden. Ik heb nu soms al echt flinke vlagen van misselijkheid. En dan ben ik pas 6+2w.
    Morgen krijgen we om 10.20 uur de echo!
    Ik vind het zo spannend!!!

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kippetjuh: Vervelend dat je zo erg misselijk bent, hopelijk is het inderdaad maar t/m de 12 weken .... en het is natuurlijk allemaal voor een goed doel !

@Anja: Alvast heel erg veel succes morgen !

Deel Deze Pagina