ff weer bijgelezen dames!! Karin: misschien is het nog te vroeg, wanneer verwacht je je ongi dan? Ik duim voor je!! Druufke: Wens je sterkte meid.. wat een domper.. Hopelijk geniet je lekker van de vakantie straks en ben benieuwd wat dr. S wil gaan doen.. Vlinder: Ook aan jou sterkte.. 17 juli dan maar afwachten!! Anja: Jeahhjjj gefeliciteerd.. Wat apart om te zien he!! En wat gebeurd er dan met dat lege vruchtzakje? En zaterdag alweer.. Gaaf hoor heb je toch telkens zekerheid.. En idd ik heb vanochtend onze kleine uk ook weer gezien!! ZOOOOO GAAAAF!!! Heel klein, 1 cm en alles precies op schema van 7 weken.. Kon het hartje zo goed zien nu!! Mag gaan afbouwen met de utro en heb over 2,5 week weer een echo.. een iets uitgebreidere.. Ze heeft heel goed gecontroleerd of het er idd 1 was.. En dat was het!! Ben zo enthousiast nu
Anja, gefeli!! super..... op naar een mooi knipperlichtje zaterdag! Jojo, leukkk jij ook weer echo gehad!! top hoor
Jojo; mag jij stoppen met de utro ja? Ik nog niet. Hij raadde aan tot 12 weken. Gewoon voor de zekerheid. Dus ik ga nog ff door, haha. Maar top dat bij jou ook alles goed was. Leuk om te zien hè! Geen idee wat er met dat lege vruchtzakje gebeurd. Ik denk dat het gewoon verschrompeld ofzo.
Is er iemand die ervaring heeft met Pipelle? Wordt dit ook gedaan in DD? Is er bij iemand een bloedtest gedaan naar immuunsysteem? Ik wil zo graag weten waarom al sinds de miskraam van vorig jaar de innestelling keer op keer misgaat
Meiden wat een tegenstrijdige berichten lees ik hier terug zeg..... Berichten van veel verdriet en berichten vol blijschap . Timon, wat een naar nieuws meid. Hoop dat je het een plekje kunt geven met de juiste hulp. Zorg goed voor jezelf meid!! Knuf! Vlinder, Ook mislukt.... oneerlijk allemaal toch.... Wil je nog wel feliciteren met je ondertrouw (was jij toch?) dat is dan gelukkig wel weer iets feestelijks, maar neemt zeker je verdriet niet weg....knuf! Druufke, en bij jou ook al.... Helemaal geen bevruchting.... idd alles dan voor niets gedaan en 1e poging kwijt.... hopelijk komt Dr. S. met een goed plan in jullie gesprek in augustus.... Knuf! Karin, óók al nega getest..... eerst ging het allemaal zo goed hier in het topic en nu allemaal nega testen..... Knuf! Jojo en Anja, jullie gefeliciteerd met de goede echo's . En alle andere zwangeren lekker aan het genieten van de kloppende hartjes met angelsound en braken en misselijk zijn . .
Ja dat was ik dank je.. Ik kan nog steeds niet geloven. Ergens in mijn achterhoofd zit zo'n klein stemmetje die zegt dat ik nog een keer moet testen vrijdag. Ik heb nl sinds maandag hele lichte steekjes in mijn borsten.. Ik blijf toch het idee houden dat ik een late innesteling had een paar dagen voor het testen had ik een kramp.
@ Anjav, van harte met de mooie echo! Zaterdag weer lees ik, leuk! @ Jojo82, jullie ook weer een goede echo, super! @ Vlinder, heb geen ervaring met Pipelle of bloedtest voor imuunsysteem... @ Majo, hoe gaat het met je? Jullie hebben 1 dezer dagen toch een gesprek in DD over hoe nu verder? Succes alvast! Thanx meiden, hoop idd dat ik te vroeg heb getest...maar een aantal van jullie hadden op dag 7 na de tp al een mooi 2e streepje, dus kon het op dag 8 niet laten... ga pas donderdag weer testen zoals DD aangaf, maar vrees het ergste... Truste iedereen!
@ jojo: gefeliciteerd met je echo!! Super!! @ Majo: ik hoop ook op een goed behandelplan @ Vlinder: hoe hard ik ook hoop dat je gelijk hebt meid....ik weet dat je het waarschijnlijk niet wilt geloven........en ik wil je ook helemaal niet ontmoedigen....maar probeer wel een beetje realistisch te blijven......al is het maar uit pure zelfbescherming! Je gaat nu overal wat achterzoeken bij wat je voelt......maar veel van die klachten horen ook gewoon bij het gebruik van de hormonen en een beginnende ongi....... Sterkte ermee!!
@ Druufke, lees dat het ietsje beter met je gaat...gelukkig dat je goed kunt praten met elkaar en het verdriet kunt delen...
Ja eigenlijk ging het vandaag zelfs heel goed...... Merk aan mezelf dat ik er met andere helemaal niet over wil praten...... Niet omdat het pijn doet maar gewoon door al de goed bedoelde adviezen. Merk zelfs dat ik geirriteerd raak bij de eerstvolgende die vraagt hoe het met me gaat. Ik kan er niks aan veranderen.......het is nou eenmaal gebeurd. En hoe is het nu met jou (klote vraag op dit moment hihi)
Ja het klinkt misschien hard.....en zo bedoel ik het echt niet. Ik beschouw het meer als realistisch.....hoe langer je je ergens aan vast houd terwijl je het welbekende antwoord waarschijnlijk al kent..... Je gaat zo hard hopen en dan komt de klap hard aan......ben zelf nl ook al meerdere malen op de koffie gekomen ermee......ik wil dat niet meer, ik heb er alleen mezelf mee.....
Wat nu voel heb ik tijdens het gebruik van de hormonen nooit gevoelt. En als ik ongi moet worden heb ik pijn in mijn onderrug op onderin mijn buik.. Het bloedverlies neemt af in plaats van toe.. De Utrogestan heb ik maandagmiddag rond 13u voor het laatst gebruikt en de Suprefact heb ik 's morgens vroeg voor het laatst gebruikt.. Ik vind het zo vreemd dat het bloedverlies af neemt ipv dat ik ongesteld word..
Vlinder: de utro kan ook voor die klachten zorgen. Zelfs een aantal dagen daarna. En ik had zelfs alleen maar bruinverlies als ongi, de eerste ICSI. Dit is toch je eerste keer utro gebruik? En als je het echt wil, dan moet je gewoon testen of opnieuw bloed laten prikken.