@Vlinder: Moeilijk hé al die kwaaltjes die je voelt. Het kan inderdaad door de utro komen, zelfs als je al ff bent gestopt. Als je een late innesteling had gehad, dan had je hcg wel hoger moeten zijn. Ik hoop natuurlijk op een wonder voor jullie, maar ben bang dat je vrijdag weer teleurgesteld wordt door de test
Karin; als je een late innesteling hebt, dan test je natuurlijk ook later positief. En niet iedereen maakt al meteen veel hcg aan. Ik duim nog echt heeeeel hard voor je! Druufke: dat realistisch zijn leer je vanzelf op een gegeven moment hè... Ik ken het. Ik hoop dat Dr S een goed behandel plan voor jullie kan verzinnen! Had jij wel gewoon een goed amh? En is jouw vitamine D3 ook geprikt? (Aan dat laatste lag het bij mij vooral.) Jij had toch ook menopur, of niet?
@Karin: Als je een late innesteling heb gehad dan hoef je op dag 8 nog niet posi te testen hoor. Ik had op dag 8 echt een heel licht streepje, terwijl Juffie al echt een duidelijke streep had. Dus dat is ook al een heel verschil. Ik ga voor je duimen meid dat je morgen een mooie test hebt.
@Vlinder balen dat je al die onzekere kwaaltjes hebt. Je moet inderdaad niet vergeten dat een zwangerschapstest op je NOD 99% betrouwbaar is. Een aantal dagen na je nod heb je zelfs nog bloedgeprikt.. tuurlijk zijn er uitzonderingen van mensen die bijna geen / heel laat hcg aanmaken, maar om daar nu al je hoop op te vestigen? Toch blijft het lastig voor je, vooral het accepteren en er bij neer leggen dat het niet is gelukt. Kan ook dat dit jouw manier van verwerken is (geleidelijk).. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, knuffel
@ anja: vanaf mijn intake gesprek (24 april) moest ik de vitramine D tabletjes gaan slikken....dit doe ik nog steeds. Ik ben er na een aantal weken op geprikt en dat was in orde. Mijn amh waarde was 1.42....iets aan de lage kant voor mijn leeftijd....maar niet zorgwekkend. En ik heb inderdaad menopur gespoten....had ik ook al bij al mijn iui's en heb daar altijd goed op gereageerd. Ik ga ook gewoon netjes door elke avond met het afwerken van de potjes op mijn aanrecht hihi! Ik blij erin geloven dat het een keer moet gaan lukken....ben al eens zwanger geweest...en dat op de natuurlijke manier....dit ging helaas mis....maar t is mogelijk! Ik hou de moed erin dat t ooit goed komt.....! Die moed geef ik pas op als ik alles geprobeerd heb En dat realistisch zijn....ja helaas leer je dat maar al te goed! Veel liefs!
Druufke; jouw AMH valt nog wel mee. De mijne was 0,9. Hebben jullie wel assisted hatching laten doen? Dat heb ik deze keer wel laten doen. Misschien voor jullie ook een tip. En het moet idd gewoon lukken! Heb je al wel een afspraak gemaakt bij Dr. S?
Even voor de meiden die een embryo op dag 2 of 3 terug hebben gekregen: hebben jullie een rekening gehad van de Embryoscope? Ik wel namelijk. En dat terwijl mij is verteld dat ze niet in de embryoscope konden, omdat er maar 2 bevruchtingen waren. Irma mailde net dat alle eitjes meteen in de embryoscope gaan. Dus vraag ik me af of jullie ook een rekening hebben ontvangen hiervan?
@ anja: hmmm vervelend van die rekening....beetje vreemd dan. Nee wij hebben geen assisted hatching laten doen. Maar ik weet zeker dat ik die optie bij t volgende gesprek wel ga noemen! Wij hebben 29 augustus een vervolggesprek....eerst ff bijkomen en 10 augustus eerst heerlijk 14 dagen naar Tenerife! Kijk er zo naar uit!! Hoe voel je je verder? Al behoorlijk zwanger of valt t wel mee?
Druufke: ja, dat vind ik ook erg vervelend! Ik hoop dat het snel opgelost is. Oh, lekker naar Tenerife!! Ik kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt! Is het de eerste keer dat je daar heen gaat? En hier gaat het wel goed. Of ja, gruwelijk moe en wat misselijk. Ik voel me dus wel zwanger ja, haha.
Pff voel me zo klote, ben van alles naar binnen aan het werken. Ben het vertrouwen in mijn lichaam kwijt.. Heb bijna geen verlies meer, wordt er onzeker van. Als we vorig jaar geen miskraam hadden gehad met 13w en 1 d dan hadden we nu een zoontje van 1 1/2jr gehad. Het is zo oneerlijk in de tussentijd hebben we nog 3 miskramen gehad. Ik denk dat het voor mij gewoon even beter is om niet meer te reageren op zp. Heb er zo'n verdriet van snap gewoon niet wat ik fout doe waarom ze niet blijven plakken
@ Anja.....Heel fijn dat je je zwanger voelt De eerste keer Tenerife? Uhmmm nope dit word de 12e keer *bloos* Kom er nu sinds 2001 en vind het heeeeeerlijk en heb er inmiddels een aardige kennissenkring ontwikkelt hihi. Voel me daar helemaal thuis!!
Druufke: wat gaaf! De 12e keer, hihi. Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Rome. Ik voel me echt zo thuis in die stad! Mijn voorouders zijn italiaans, dus misschien heb ik ook wel van dat bloed geërfd. Hebben jullie steeds hetzelfde appartement of hotel? Of verblijven jullie bij kennissen dan?
Vlinder, ik herken je twijfel. Ook je waarom-ze-niet-blijven-plakken-vraag. Niemand kan een antwoord geven. Ikzelf denk dat het met mijn bms te maken heeft en daarom ben ik dat nu aan het aanpakken dmv een mesoloog. Ik wil eerst zelf helemaal in balans zijn en dan pas weer denken aan zwanger worden. Nu zou ik het niet trekken en ben ik erg blij met alle lieverds in mijn omgeving. Minder blij ben ik met mijn werk, want die laten me niet met rust. Ik probeer alles los te laten. Zie wel wat er zoal gaat gebeuren. Best lastig. Anja, fijn dat jullie een mooi knipperlichtje hadden. Druufke, dat is nog eens fijn uitkijken naar vakantie. Fijn dat het als thuiskomen voelt. Hopelijk is het met iedereen goed. Knuffel!
Vlinder: sterkte. Timon: wat goed dat je al een plan van aanpak hebt, mbt je bms. En wat super vervelend van je werk zeg! Heb je je ziek gemeld? Zo niet, gewoon doen! Dit is verdorie niet niks. Sterkte meid! Knuf!
Sinds vrijdag ziek thuis, maar elke dag nog wel iets met werk of verzuim te maken gehad. Zo giga vervelend! Volgende week naar de bedrijfsarts. Hopelijk snap 'ie me wel. Mijn leidinggevende doet/wilt het in elk geval niet. Ik heb opmerkingen gekregen als: 'Er zijn meer mensen in nederland die dit hebben.''Je moet je schouders eronder zetten.''Komen de muren al op je af?''We zijn een bedrijf..' :x Heb ik de intake gehad vraagt hij mij of het werkt en of al gezegd kan worden hoelang het duurt. Man, het behandelplan moet nog opgesteld worden!! En mag ik herstellen zodat je misschien nog iets aan me heb? :x Ik ben mijn werk zo beu!
Mesoloog? Hoe ben je daarop gekomen? Bij mij wordt telkens gezegt dat mijn bms goed is. Vervelend dat je werk geen begrip heeft, maar dat is vaak als men het zelf niet heeft meegemaakt. Sterkte
Volgens het zh is mijn bms ook goed. Ze kunnen geen onderzoek doen of het wel echt zo is. Ik heb er namelijk herhaaldelijk naar gevraagd. Kijk eens op Mesologie. Ik loop al sinds vorig jaar bij een mesoloog. Met een maand was ik al van een restant Pfeiffer in mijn lever af. Sindsdien ben ik af van een soort chronische vermoeidheid. Nu is het als een ui schil voor schil afpellen. In april bleek het slijmvlies in mijn darmen niet goed te zijn door verhoogde concentratie schimmels (uit balans). Omdat het slijmvlies overal in je lichaam hetzelfde is had het dus ook effect op mijn bms. Ik had een maand voor de ICSI om het aan te pakken, maar waarschijnlijk was dit niet voldoende. Dus ben ik inmiddels weer begonnen met de pillen. Bijna geen suiker gebruiken doe ik al sinds april. De combi pillen/ minder suiker heeft al veel opgeleverd. Nu doorpakken en ervan uit gaan dat uiteindelijk mijn bms goed zal komen. Ik moet ergens positief over zijn, dus dit is het begin.
Fijn dat jij er zoveel baat bij hebt. Ik ben al bijna door mijn vergoeding voor alternatieve geneeswijze.. Dus dat is minder. Maar ik ben op google gaan kijken en ben aan het kijken naar limburg maar daar hebben ze er maar 2
Vlinder, ik weet niet of je het er voor over heb. Ik kan het alleen maar toejuichen. Het zal je zeker iets opleveren. Er zijn vele stoffen die giftig zijn voor de darmflora. De bekendste zijn: Geraffineerde suiker. Hiermee wordt bedoeld alle bewerkte koolhydraten, zoals witte suiker, bruine suiker, druivensuiker en zoetstoffen. Aspertaam is wel de bekendste gifstof van de laatste jaren. Caffeïne, nicotine en alcohol zijn eveneens giftig voor de symbionte flora. Verzadigde vetten vormen ook een belangrijke bedreiging voor de gezonde flora. Onverzadigde vetten daarentegen zijn juist belangrijke stoffen.