@ Loontje, nee snap het helemaal hoor! Ik had bij de voorgaande pogingen in Ned. ook veel meer eicellen en dat komt de kwaliteit niet altijd ten goede volgens dr. S We wachten gewoon af wat er evt. nog anders zou kunnen. Nu even anderhalve maand "rust"
Ik heb een vraagje, doen ze in dd onderzoek als je meerdere miskramen hebt gehad. Ik heb in de afgelopen 14 maanden heb ik zeker 3 miskramen gehad. Waarvan 2 achter elkaar voor de icsi poging en vorig jaar met 13w en 1 d.
Karin; even rust is misschien ook geen slecht idee. Je lichaam ook weer even tot rust laten komen. En je hoofd ook. Bij ons heeft tussen ICSI 2 en ICSI 3 ook ruim een half jaar gezeten. En dat heeft me toch wel goed gedaan, merkte ik.
Ik heb net aan mijn zorgverzekering gevraagd of een doorverwijzing naar een immunoloog in duitsland wordt vergoed... Hiervoor moet ik toestemming hebben van mijn zorgverzekering. Dr.S moet een aanvraag indienen voor verder onderzoek met de reden van verwijzing. Dan gaat Ohra beslissen wel of niet. Afwachten dus..
Meiden, het zijn er toch 2!!!!! En allebei met een prachtig mooi hartje. We hebben de hartjes ook gehoord! Wat een SUPER geluid!!!! *smelt*
Thanks meiden! Het was wel ff flink schrikken hoor, toen ik ze ineens allebei zag! Maar we zijn er super blij mee!!
Ik neem even wat afstand. Ik heb gemerkt dat het nieuws van een tweeling mij heeft getrickerd. Het doet me zoveel verdriet. Wij hadden graag een tweeling gewild, maar staan met legen handen. Begrijp me niet verkeerd ben blij voor iedereen die wel zwanger is door dd. We hadden heel erg onze hoop gevestigd op dd... heel erg naief misschien, maar we lazen zulke goede verhalen. Sorry
Vlinder sterkte.. Als je er weer aan toe bent om mee te kletsen dan zien we je wel weer verschijnen..
Ik begrijp dat je wat afstand wil nemen. Het is ook zwaar! Maar ik vind het niet echt fijn dat het is omdat ik kwam melden dat wij een tweeling krijgen. Ik dacht dat hier alles gewoon gemeld kon worden, goed of slecht... Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik zal mijn blijdschap en berichtjes wel temperen hier, voor het geval het voor meer meiden te confronterend is.
Ik kan het gelukkig weer aan. Als het mij teveel word neem ik afstand, maar bedoel er niets mee. Vlinder, sterkte!
Timon; ik probeer ook echt rekening te houden met de meiden waar het niet bij gelukt is! Want ik WEET hoe het voelt. Ik vind het ook zo kut voor jullie! Maar ik heb er zelf ook hard genoeg voor moeten werken, en er veel ellende voor moeten doorstaan. Het is niet zo dat ik in 'n zucht en scheet ineens zwanger ben van een tweeling. Dus ik vond het niet echt fair van Vlinder, dat ze daarom nu afstrand neemt, door mijn bericht... Maar iedereen moet uiteraard doen waar ze zichzelf het beste bij voelen. Maar leg dan niet het schuldgevoel bij een ander neer, zoals Vlinder doet. Dat probeerde ik te zeggen.
@Anja: ik begrijp je en ik kan niet voor Vlinder praten, maar ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Ze heeft eerder deze week al aangegeven afstand te willen nemen (tenminste dat herinner ik me) en misschien kwam het nieuws gister even hard aan. Natuurlijk ben je blij voor een ander, maar zelf had je dit nieuws ook graag willen delen. Ik denk dus niet dat ze je een schuld gevoel aanpraat, maar ik snap ook dat jij het wel zo opvat. Ik bedoel hier niets mee en val je echt niet aan. Ik kijk zelf ook uit wat ik hier neer zet, omdat ik weet hoe het is om aan de andere kant te staan, maar de meiden zeggen zelf dat ze het juist fijn vinden om "ons" verhaal te kunnen lezen.
Ik leg bij niemand de schuld neer. Ik vertel alleen hoe ik me voel. En tuurlijk zijn jullie blij, heb ook niet gezegd dat het niet mag. Ik zeg alleen dat het mij heel veel pijn doet. Maar kennelijk mag ik dus niet eerlijk. Zijn. Sorry als ik iemand beledigd heb met mijn eerlijkheid. Maar ik leg uit waarom ik even afstand neem.