ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wow, vakanties... Wij hebben niets gepland.

Ego
    Mijn onderbuik is aardig aan het rommelen. Volgens mij zal deze week echt de ongi komen. Na de vmk is dat precies 4 weken en dus volgens lichamelijke schema.
    Morgen de echo ivm die cyste. Best spannend.

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Timon: Wat niet is kan nog komen :)

Dan is je cyclus meteen weer netjes, dat is wel erg fijn.
    Spannende dag voor jou morgen. Als hij niet geslonken is gaan ze opereren toch ? Of word je sowieso geopereerd ?

3. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Jojo: Ahum.......als ik t goed heb is t de 12e keer *bloos* En wat klote voor je vriendin.....met 9 weken :(

@ Loontje: ja ik zal zeker melden dat het zo snel na de punktie was.......ja had volgens mij al gemeld dat ik (weer) naar tenerife ging. Wat spannend de geslachtsbepalingsecho! Hou je het daarna voor jezelf of mogen we het ook weten ;)

@ Karin: inderdaad klote weer hier! Heb je geen vergoede pogingen meer? En dan inderdaad.....hoe lang ga je door........Denk dat je steeds meer je grens gaat verleggen of niet? Of dat je steeds denkt...nog 1 keer.....

@ Timon: inderdaad wat loontje zegt.......snel weer je eigen cyclus erna...Ben zeer benieuwd naar de cyste, en wat ie gedaan heeft!
    Hoe is het verder met je?

Nou ik ga verder met van die klote horretjes in mijn ramen plakken......pffff wat een karwei grrrrrrr

Veel liefs!!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Druufke: Ja zie je, ik dacht al dat je het al verteld had. Maar maakt toch niet uit hoe vaak je al heen geweest bent, het gaat erom dat je het naar je zin hebt en ik gok zo dat dat wel goed zit bij jullie ;)
    Iedereen mag het weten, ik ben erg slecht met dingen geheim houden *bloos*

Succes met die horretjes !

5. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Veel gebeurd hier....helemaal bijlezen lukt me niet ben ik bang.Iedereen die zwanger is super gefeliciteerd!!Ik ben afgelopen weekend EINDELIJK ongesteld geworden.Nu aan de progynova voor de cryo terugplaatsing die hopelijk gaat volgen.Vrijdag over een week afspraak in Dusseldorf.We zullen zien!

6. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Anjav, ideaal die vele echo's met een baan in het ziekenhuis!

@ Druufke, nee helaas geen poging meer die vergoedt wordt, zou nl. om de 6e ICSI gaan...

@ Timon, heel veel succes morgen, spannend weer...

@ Jojo1982, mooi dat het goed gaat en je binnenkort een echo hebt. Logisch af en toe die onzekerheid vooral als je weer een triest verhaal in je omgeving hoort...Lekker vooruitzicht naar Turkije. Ik ga zeker ook nog een vakantie boeken...

@ Yj81, fijn dat je weer een cyclus hebt en hopelijk binnenkort een mooie cryo-terugplaatsing.

@ Loontje, heb je zelf al een gevoel wat het wordt? Spannend!!
    En zijn jullie al druk met namen?

7. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Jeetje, wat schrijven jullie veel! gezellig :)

Loontje, wat spannend een geslachtsbepaling! Wat denk je zelf?

Frankrijk, Tenerife en Turkije, Lekker!!! Wij hebben onze vakantie al gehad. Zijn net terug uit Italië. Maar wat hebben we ervan genoten en wat was het nodig om samen weer even op adem te komen.

Karin: moeilijk he waar de grens ligt... Wij moeten nu ook de volgende poging zelf betalen en ik vrees dat ik niet uit mezelf kan zeggen dat ik ermee stop. Wat vind je partner?

Timon; succes morgen. Heb je de cyste al lang? En geeft het ook hormonen af of brengt het in de war?

Anjav; heerlijk al die echo's! Volgens mij kun je niet vaak genoeg bevestiging krijgen dat het goed zit.

Hoe doen jullie het eigenlijk met het werk als je in een poging zit? Voorgaande keren werkte ik op 5 min fietsen afstand van het zkh, dus echo's konden zo tussendoor. Dat gaat straks niet meer natuurlijk. Krijgen jullie er vrij voor?

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ TLC: Ik heb een nette regeling kunnen treffen met het werk......ik woon er gelukkig maar 40 minuutjes rijden vanaf.....
    Wij hebben de afspraak gemaakt dat als ik alleen maar voor controle hoef de uren voor mijn rekening zijn.......en de punktie en terugplaatsing is voor hun rekening. Dus die laatste 2 daar krijg ik dan bijzonder verlof voor :)

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Timon; heel veel succes met de echo voor de cyste vandaag!!

Yj; wat "fijn" dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Wanneer verwacht je nou de cryo TP ongeveer?

tlc; ik heb onregelmatige diensten, en op een of andere maffe manier vielen al mijn echo's, punctie, en tp op mijn vrije dagen.
    Maar op mijn werk zijn ze echt SUPER meelevend, dus ik kon altijd ruilen, of iemand anders nam tijdelijk mijn werk over.
    Maar voor de punctie krijg je sowieso vrij, want dat is een medische ingreep.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Succes met de echo vandaag Timon.

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Anja: volgens mij is niet elk bedrijf verplicht om je vrij te geven voor je punktie......Want er word dan domweg gezegd dat het geen medische "noodzaak" is! Wat ik zoooo dom vind, want voor ons dames is dat wel zo vind ik, alsof wij erom gevraagd hebben........
    Maar de meeste bedrijven gaan er vrij coulant mee om.

@ Timon: Hoop dat je cyste verkleind is!!

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke; een punctie is een medische ingreep, dus moeten ze je daar vrij voor geven. Echt hoor.
    En zeker als je onder narcose gaat. De reden waarom is misschien geen medische noodzaak, maar een punctie is een medische ingreep, dus moeten ze daar echt vrij voor geven.

13. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo'n punctie is gewoon een "ziektedag". Zo hebben ze het hier toen wel gedaan tenminste.

14. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Gelukkig hebben mijn leidinggevenden ook nooit moeilijk gedaan hoor. Voor echo's fietste ik even tussendoor naar het ziekenhuis en voor puncties kreeg ik een ziektedag. Kreeg zelfs na de TP nog 2 dagen vrij. Ik heb lichamelijk wel pittig werk met een hoop getil, vandaar. Maar de laatste ICSI merkte ik dat werken in de laatste week van de wachtweken echt een drama was. Ik kon me niet concentreren en wilde het liefst elk half uur naar het toilet. Ik werk op een Intensive care dus kan me echt geen fouten veroorloven! Ik moet nog in gesprek, maar zou het liefst vanaf de punctie gedeeltelijk in de ziektewet gaan. Dat ik dus boventallig ingepland sta. Dat ik kan gaan werken als het goed voelt, maar me ook terug kan trekken als het even niet gaat. Het word de 10e poging en elke keer word het zwaarder om om te gaan met de teleurstelling. Het zal één van de laatste kansen zijn, dus wil het optimaal benutten en niet later spijt krijgen omdat ik gewoon ben blijven werken. Lastig.

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tlc: ik zou het gewoon vragen als ik jou was.
    Ikzelf werk op een spoedeisende hulp in het ziekenhuis, dus ik snap wat je bedoeld.
    Maar 10 keer... Jeetje meid. Diepe respect! Ik vond mijn 3 al super heftig. :)

16. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Anjav, dan weet je inderdaad wel wat ik bedoel als je zelf op de spoed werkt! Tja, de eerste 6x waren in eigen cyclus, dus wel wat minder heftig wat betreft hormonen. Toen had ik lichamelijk lang niet zoveel last als bij de volledige hormonenbom. Het is vooral het concentreren eigenlijk. Het meeste gaat gewoon langs me heen op het laatst, echt erg. Maar ook gevaarlijk als ik aan het werk ben. Nou ja, volgende week maar eens een babbeltje maken!

3x IVF is ook niet niks hoor! Elke poging is er 1 teveel.Na een jaar proberen was ik het ook al zat en inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder. Maar goed dat ik toen nog niet wist wat ons te wachten stond!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tlc, zoveel pogingen zou ik niet kunnen. Deze 3e is, door de vmk, amper te trekken. Respect voor jou dus.

Jullie hebben zware banen. Ik vind de winkel soms al zat. Nu op zoek naar een andere uitdaging zonder gedoe.

Ego
    Vandaag de echo ivm de cyste. We waren precies op tijd aanwezig door file. Na melden konden we gelijk doorlopen naar de echokamer. Daar was inwendig weer heel duidelijk zichtbaar. Mijn bms is pas 3 mm dus ongi is nog niet te verwachten. Fijn om te weten.;)
    Direct door naar de gyn. Deze afspraak was vanmorgen er pas ingezet. waren ze 2 weken geleden vergeten!;) Maar goed, een gyn had een uitgevallen afspraak en wij konden vlot terecht. De uitleg was best helder. Alle vragen zijn beantwoord. Mijn zusje vond belangrijk om te weten of het verstandig is om te wachten met de eskimo's. Dat vond de gyn zeker terwijl ze mij zat op te nemen. Dan heb ik de tijd om beter te worden.
    De cyste is niet gegroeid. Over 3 maanden mag ik weer voor een echo. Zal het 5 of 6 cm zijn dan zal een kijkoperatie volgen. Mocht ik tussentijds last krijgen kan ik altijd terecht.

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hi meiden, wat is er weer veel gekletst! Ik lees trouw mee, maar reageer iets minder.. erg druk, misselijk en moe :)

Timon, wat krijg je het voor de kiezen, je bent echt een kanjer dat je je er zo doorheen slaat. En nu weer geduld hebben en verwerken verwerken verwerken. Sterkte en een dikke knuffel!

TLC poeh, heftig verhaal! Nog even geduld en dan mag je naar DD!! Ik heb ook dr H gehad bij de intake. Daarna nog 1 echo van haar en daarna heeft dr S alles overgenomen. dr H is echt een topper en een super lieve vrouw. Ook erg kundig en als ze ergens niet uitkomt qua taal, vraagt ze dr S om mee te kijken of advies uit te brengen. Ze spreekt heel duidelijk en langzaam duits, dus prima te volgen! Nederlands verstaat ze ook wel redelijk, dus half duits half nederlands gaat prima. Ze tekent ook veel uit, zodat je precies weet waar het over gaat.

Hier: Gister echo gehad, het zag er superrrr uit! ik zal kijken of ik de foto in mn album kan plaatsen. Ik was wel erg geschrokken, want de man die de echo deed, praatte bijna niet, dus in het begin was hij wel 30 sec. stil.... ik dacht, het is zeker niet goed!!!!! toen begon ie met praten, hier zit dit, hier zit dat enz.. alles dus goed, pffff

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @YJ: Wat fijn dat je cyclus er weer is. Hopelijk snel de cryo tp !

@Tlc: Ik werk 4 dagen in de week en kan heel makkelijk mijn dag wisselen. Als ik een tp had wisselde ik gewoon mijn dag. En anders had ik een bijzonder vrije dag, dus dan koste het mij niets. Mijn werk is gelukkig heel makkelijk en meelevend.

@Timon: Gelukkig kon je er nog tussen gezet worden. Slordig dat ze je afspraak waren vergeten te plannen. Nu weer afwachten dus. Je hebt er zelf geen last van ?

@Kippetjuh: Super meid dat je een goeie echo gehad hebt ! Wanneer mag je nu weer ? Of was dit je termijn echo ?

@gevoel: Tja ik denk zelf dat het een jongetje is en Loontjeman denkt een meisje hahaha. Het maakt ons allebei niet uit, we zijn allang blij dat het gelukt is. Maar toch zijn we wel erg nieuwsgierig hoor :)

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

* breekt in*

Hoi meiden,

Sorry voor mijn inbraak... Maar waar kan ik beter naar het emailadres van Dr Pf.eifer vragen dan hier? Kan iemand mij helpen?

Thanks!

* breekt uit*

Deel Deze Pagina