ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    nee combinatietest hebben we niet gedaan.
    Ijzer, rehusus factor, allemaal dat soort dingen wat ze prikken, dat was allemaal prima.
    Wij hebben ook nog een pretecho gepland met 26 weken, ben benieuwd hoe die er dan uit zal zien, en of je dat na de geboorte herkent of zo.

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ah oke, bedoel je zo.
    Wij hebben ook geen combinatietest laten doen.
    Leuk hé die pretecho's hihi ... wij hebben er ook één met 26 weken, samen met de opa's en oma's.

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Fire, zóóó leuk een meisje!! (en ik kan het weten ;)).

@Pretecho's, zó leuk om te doen!! Wij ook met 26 wkn toen gedaan en je kunt alles zó goed zien!! (ook de oma's meegenomen toen). Echoscopiste vond echter dat we het niet zo heel goed konden zien dus mochten 2 wkn later nog eens terugkomen voor 20 minuutjes :). En idd....na de geboorte tóch wel wat herkenning toen!!

@Poppetje, jullie dus ook al zo weinig zaadjes :(. Hopelijk is het in augustis toch noh wat verbeterd.... zal dan zeker icsi worden als het er zo weinig zijn. Maar niet de moed opgeven want het kán.... onze dochter is ook uit een icsi met maar 8 zaadjes geboren :).
    Geen ervaring verder in jullie zkh. DD nu wel, voor ons in vergelijking met Isala Zwolle meer mogelijkheden zoals IMSI en Embryoscoop en alle cryo's vriezen ze in (alleen hebben we die dan nog nooit gehad, maar toch.... als ze er zijn een keer...). Heel veel succes meid!!

4. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Wat is er weer een hoop gekletst...heb ff bijgelezen...!
    @ Timon, begrijpelijk dat je nog niet toe bent aan een cryo-poging....gelukkig heb je geen last van de cyste...rustig aan!

@ Kippetjuh, fijn dat de echo goed was! Ben je nog steeds zo misselijk?

@ Majo, hopelijk lukt het om bij jullie 4e poging meer eitjes te "kweken". Spannend weer in aug. Het moet gewoon lukken, jullie hebben een bewijs dat het kan!

@ Poppetje77, welkom hier...hopelijk is het zaad in aug.verbeterd. Heb geen ervaring met Radboud. Je zou altijd een afspr.voor intakegesprek in DD kunnen maken, en evt bij niet nodig af kunnen zeggen. De wachttijd loopt volgens mij nl. aardig op.

@ Fireangel, wat leuk een meisje!! Kun je al vast leuke inkopen doen! Of kun je jezelf bedwingen...!

@ Loontje, succes morgen met de echo, zou leuk zijn als ze kunnen zien wat het wordt! Spannend...

@ Tlc81, ja, het is moeilijk te beslissen wanneer echt te stoppen.. Mijn man laat het aan mij over omdat hijzelf al 3 kinderen heeft en weet hoe graag ik wil...

@ Druufke, lekker dat je binnenkort vakantie hebt, aftellen voor je!

Hier verder weinig te melden, voel me redelijk en vind het ook wel lekker om er even niet mee bezig te zijn...

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Karin: Fijn om te horen dat het redelijk met je gaat en kan me goed voorstellen dat het wel lekker is om er even niet mee bezig te zijn, dat vond ik ook toen wij van november t/m maart er niet mee bezig waren.

@ego: Net een pretecho gehad en we konden er echt niet onderuit .... het is voor 100% een JONGEN !

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wauw leuk loontje dat je dat nu al weet hè, super leuk een jongen!
    GEFELICITEERD voor Loontje en Loontje-man!
    Hadden ze ook al gezegd in het Nub topic toch, tegen mij zeiden ze ook jongen dus ben erg benieuwd of het ook klopt!

Nu lekker shoppen!
    Veel plezier!

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank je wel Juffie ! In mijn album staat een foto en daar zie je het echt heel erg duidelijk op :D.
    Klopt het in Nub topic hadden de meeste jongen gezegd en een paar een meisje.
    Heb je zelf ook het gevoel dat het een jongen is ?

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Loontje, op blauw :). Leuk meid!! Nu helemaal los met kopen al of wacht je de 20 wkn echo af zoals velen?!

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Majo: zal nog niet helemaal los gaan, maar als ik nu leuke kleertjes zie zal ik ze kopen hoor. Hij heeft vandaag 80% van alle dingen die ze bij de 20 weken echo nakijken nagekeken en dat was allemaal goed :).

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kijk! Das het betere werk :). Súper zeg!!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Loontje: leuk die foto is inderdaad duidelijk een jongen haha!
    Ja wij denken beide ook dat het een jongen gaat worden voor ons.....geen idee waarom, maar heb zo een gevoel....we zullen zien.
    Had het gisteren aan de vlos gevraagd maar die kon nog niks zien, jammer! Nog even wachten tot 21 augustus spannend!

Betere werk inderdaad meteen wat dingen nakijken die ze bij 20 weken echo ook doen, ideaal!

Nu nog meer genieten!

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje: een zoon, wat gaaf!

Ik kom snel weer reageren hoor, maar ik ben zoooo moe.
    Maar ik leef met iedereen mee!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Anja: Rustig aan meid. Behalve je vermoeidheid gaat het wel goed ? Wanneer mag je weer even spieken ?

14. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Loontje waaaahhhh een zoon!!!! Geweldig ...
    Jongetje is echt superleuk !!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb net met het echo centrum in de buurt gebeld, wij hebben 30 juli de geslachtsbepaling, kon toch ook echt niet meer wachten tot de 20 weken echo haha!
    Ben heeeeeeel benieuwd. Eerst dacht ik zeker een jongen, nu weet ik het niet meer....nog even wachten!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Jaaaa ik vind een jongentje ook hartstikke leuk, maar met een meisje was ik natuurlijk net zo blij geweest !

Zojuist de eerste echte jongens kleertjes gehaald .... ff snel in me pauze :D

Hoe gaat het met jou ? Heb je nog een termijnecho ? Nog 1 weekje en dan ben je bij die magische 12 weken grens

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Juffie leuk, nog heel even geduld dus !!!

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Jaaa Loontje het maakt ook niet uit een jongen of meisje.. Het heeft allebei hele leuke dingen.. Ik vind het "stoere" zo leuk!
    Je groeit er in mee, maar super leuk om het nu te weten, wordt toch weer wat echter!

Ik heb nog geen afspraak staan voor een volgende echo, maar wil wel heel graag nog 1, dus ga maandag even bellen om nog 1 in te plannen. Moet dodag naar de VK dus misschien kunnen ze daar meteen een echo afspraak van maken :)

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moe en misselijk vooral. Nergens zin in ook.
    Alhoewel vandaag de misselijkheid gelukkig mee valt. Zo fijn.
    Ik mag woensdag 25 juli weer ff spieken. De 29e gaan we 11 dagen op vakantie, dus van te voren wel nog ff een controle gelukkig.

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Loontje: Gefeliciteerd een zoon!!! Super leuk!!!!

Ben niet veel op het forum geweest, mega druk op het werk ivm vakanties!

Fijn weekend alle!!!

Deel Deze Pagina