Jojo; alles ging goed met onze ukkies! Ze groeien echt super, en liggen precies op termijn allebei. De ene bewoog tijdens de echo ook steeds. Dat was zo gaaf om te zien. Hoe gaat ie bij jou? Heb je veel kwaaltjes eigenlijk? xxx
Hoii jojo klopt sorry had ik niet gezien gefeliciteerd met je zwangerschap. We willen voor een micro tese gaan in dusseldorf. Begin augustus hebben we onze eerste intake in mullheim. Fijne dag iedereen Gr juultje
De behandeling die ze elke keer hebben uitgevoerd (spuitschema) past gewoon niet in onze situatie. Volgens DD zijn er elke keer teveel hormonen gebruikt. Kwaliteit van de embryo's waren ook niet super, terwijl ze altijd hebben volgehouden dat wij goede embryo's hadden. Totaal geen vertrouwen meer in de VU dus. En je mocht zelf niets inbrengen. Zo wilde wij ontzettend graag en zeker bij de 3e ICSI 2 embryo's terug geplaatst krijgen en dat mocht gewoon niet.
@Anja: wat goed dat alles goed gaat met jullie kleintjes. Echt gaaf om ze te zien bewegen hè ?! Geen nieuwe foto's ? @ego: vanmorgen op controle geweest bij de gyn en alles was goed. Bloeddruk 120/55, vind ik zelf wat laag, maar volgens hun prima en hartje van ons kleintje geluisterd.
Anja, hoe groot waren je ukkies? Heb nl ook de laatste echo met 9w4d gehad dus.. Onze uk was al 2,91 cm! Heb niets te klagen, totaal niet misselijk geweest niet 1x!!! Last van de borsten.. Krijg nu wel last van de onderrug en mijn stuitje.. Zou met het oprekken van de banden te maken kunnen hebben.. Wanneer moet je weer naar de gyn of echo? Duurt bij mij nu nog 4 weken voordat ik naar de verloskundige ga en waarschijnlijk weer een echo krijg.. Dat is voor mijn gevoel heel lang maar met al 4 echo's te hebben gehad weet ik dat ik niet mag klagen!! Je gaat nu bijna op vakantie toch? Waar gaat het naar toe?
Loontje; ja het is echt super bijzonder om ze te zien bewegen! Ik was ook echt super verrast! Ik heb nog geen nieuwe foto's geplaatst. Denk dat ik dat morgen eens ga doen. En wat heerlijk dat bij jullie ook weer alles goed was. En die bloeddruk is prachtig hoor meid! Jojo; wat heerlijk zeg, dat je helemaal niet misselijk bent geweest!!! Ik ben echt flink misselijk geweest. Maar sinds een dag of 6 is het nu wel wat minder. Dat is wel heel erg fijn. Ik moet wel echt zorgen dat ik op tijd eet, want anders word ik wel misselijk. Ik heb eerlijk gezegd niet gekeken hoe groot ze waren... Ze waren precies op termijn. Maar ik zal vanaaf eens op de echo foto kijken. Ik heb over 2 weken weer een controle. Volgens mij doen ze het gewoon lekker om de 2 weken. Heerlijk!! En 13 augustus ook een intake bij de verloskundige. Dus ben benieuwd. Maar 4 weken lijkt mij idd ook erg lang hoor!
Ik heb op het moment even niet heel veel hier verloren. Ligt niet aan jullie. Een zwaai naar iedereen! Alle zwangeren, geniet van jullie ukkies. Meiden die nog bezig zijn, veel succes! Ego: Zo'n 5,5 week na de vmk ben ik ongi geworden. Intussen nog steeds thuis en dat zal tot eind augustus nog zo zijn. Enorm aan mezelf werken, veel verwerken en weer op een rij krijgen. Ik geniet langzaam aan meer van mijn omgeving. Dus stapje voor stapje gaat het beter met me.
Wat erg! Van zo'n ZKH verwacht je dat ze weten wat ze aan het doen zijn. Als patient heb je alle vertrouwen....., het lijkt me vreselijk om er achter te komen dat ze verkeerd hebben gehandeld. Gelukkig dat het nu gelukt is, zodat je Vu lekker kunt vergeten..... Naar aanleiding van jullie verhalen hebben wij in ieder geval besloten dat we niet blind gaan doen wat Vu adviseert. Zodra we een slecht gevoel krijgen bij Vu, gaan we naar Dusseldorf. Nu maar eerst de uitslagen afwachten!
Hallo Timon, Veel sterkte! Erg goed dat je nu tijd voor jezelf gaat nemen. Gelukkig dat het beter gaat met je! Liefs, N
Meiden heb even snel een nieuwe buikfoto geplaats voor wie dat leuk vind. Ben er vandoor ga met een vriendinnetje lunchen en daarna shoppen. Eerst nog voor mezelf en als we maandag weten wat het wordt is de kleine aan de beurt Fijne dag vandaag! Liefs Timon: Sterkte meiske we hopen allemaal dat je snel de oude bent, denk maar goed aan jezelf dat is veeeeel belangrijker! Dikke knuffel!
Weet even niet meer precies wie het vroeg maar wij wonen maar 40 minuten van Dusseldorf af, dus wij hebben alles daar gedaan. Liefs
Lieve dames, Ik heb weer een vraag: Ik heb net ook veel verhalen over Gent gelezen. Sommig dames zeggen dat zij van Dusseldorf naar Gent zijn gegaan, omdat de artsen in Dusseldorf na de intake alles heel snel wilde doen. Zo voelden zij zich gehaast. Zij hadden bovendien de indruk dat de artsen niet goed op de hoogte waren van hun dossier. Komt dit jullie bekend voor? Zo ja, hadden jullie er last van? Alvast bedankt voor de antwoorden!
Timon; doe idd gewoon rustig aan meid. Het is ook allemaal veel om te verwerken. Maar wel fijn dat het toch beetje bij beetje wat beter met je gaat! NinaD; ik heb dat gevoel nooit gehad bij Dusseldorf. Wel dat ze redelijk gehaast zijn met echo's enzo, maar niet dat ze niet op de hoogte waren van mijn dossier. Ze hebben met ons samen ook een behandelplan besproken naar aanleiding van mijn dossier.
Hoi Anjav, Fijn om te horen dat jouw ervaring goed is! We denken eraan om misschien eerder naar Dusseldorf te gaan dan dat we eerst van plan waren. Hun persoonlijke benadering bevalt spreekt mij aan.
Hey meiden! Er is weer een hoop geschreven. Door drukte op het werk en om even niet met de medische molen bezig te willen zijn heb ik even snel bijgelezen.. @ NinaD, welkom hier...wij zijn ook in DD beland omdat ze in Ned. niet verder wilden met behandelen.Helaas is onze 5e ICSI poging (onze 1e poging DD) mislukt. Achteraf gezien had ik eerder voor DD gekozen omdat ze toch een stuk verder zijn (denk aan AH en gebruik van de embryoscoop) en de narcose bij de tp is ook een groot voordeel. Er wordt voldoende tijd voor je genomen tijdens de intake om je dossier door te nemen en al je vragen te stellen. Met name met de echo's en met de terugplaatsing is er vanwege drukte minder tijd. Ook was ik gewend om na de tp een kwartier te blijven liggen, in DD is dit niet gebruikelijk en moet je dit volgens mij aangeven als je dat wilt. @ Juultje189, ook welkom hier. Jammer dat DD voor jullie ook nodig is icm (micro)Tese. @ Timon, fijn dat het wat beter met je gaat. Sterkte met verwerken, het is niet niks... @ Voor wie ik vergeten ben, succes! En een zwaai naar alle zwangere dames hier waarbij het wel al gelukt is in Dusseldorf! Geniet van jullie wondertje(s) in jullie buik Vraagje: weet iemand van jullie die ook alles zelf moet betalen, wat ongeveer de kosten van een losse echo (follikelmeting) zijn? Misschien willen we de echo op dag 8 en bijv. dag 11 in Nederland doen... De ritjes naar Dusseldorf braken ons op een gegeven moment wel op, 3 uur heen, 3 uur terug. Na een echo sta je binnen 5 min. weer buiten. Alvast bedankt
@ iedereen schrijf hier niet meer echt mee(wel lezen)maar wilde jullie toch even laten weten dat ik afgelopen woensdag weer een cryo terugplaatsing gehad heb.Ben weer in de race en daar ben ik al heel blij mee! @Alle zwangeren:lekker genieten van het leven in jullie buik. @De rest die net als ik nog met de behandelingen bezig zijn:Heel veel succes en geluk!Want geluk heb je nodig in de wereld van de vruchtbaarheidsbehandelingen.Hopelijk binnenkort allemaal zwanger!
Dit weekend is beter weer dan men had voorspeld. Ik ben er erg blij mee. Het geeft ook aardig mijn huidige gevoel weer. En gewoon geen last hebben van het feit dat ik een jaartje ouder ben geworden. Langzaam aan merk ik dat ik weinig last heb dat jullie in je traject zit of zwanger bent. Gelukkig maar. Fijne dag allemaal!