Oh wat heerlijk loontje, lekker geshopt!! Leuk hè en dan al die stoere jongensspullen die er te krijgen zijn..! Weet nog niet of we een pretecho doen, denk het wel maar weet nog niet wanneer..
Ik wil(de) eigenlijk vandaag roze gaan shoppen, maar nog durf ik niet goed.....lees zoveel verhalen op internet dat ze een meisje vaak fout zien....maar dan zie ik die foto weer en staat toch echt nergens geen ronding van balzakje op of zo, streepje steekt niet uit....dit kan toch geen jongen zijn bij de 20 weken echo? Zucht wordt zo moe van mezelf Terwijl de echoscopiste zooooooo zeker en duidelijk was dat ik echt gerust kan gaan shoppen!
@Juffie: Gewoon lekker gaan shoppen. Ik vond het in het begin ook "eng". Maar het is echt super duidelijk een meisje hoor, heb je de foto vergeleken met mijn foto ? Dan zie je toch echt wel heel duidelijk verschil Ik koop gewoon niet al te veel, mocht het toch nog veranderen (waar ik absoluut niet meer van uit ga) dan heb ik niet teveel spullen die ik weer moet zien te verkopen.
Hihi inderdaad Loontje dat is echte jongen! Groot verschil duidelijk te zien! Ik ga gewoon winkelen vanmiddag, als het een jongensschool geweest hadden we dat beslist duidelijk moeten zien en daar was niks van te vinden haha! Leuk hè dat shoppen Loontje! Geniet ze!
Inderdaad Juffie ... Heel veel plezier met shoppen vanmiddag ! Zeker leuk, alleen vind ik lastig om te beslissen welke maatjes ik moet kopen. Voor welke maat ga jij kijken ? En er is nu veel zomerkleding te krijgen, daar hebben we niets aan natuurlijk.
Ja maat lijkt me ook lastig denk maat 50 of zo? Zomerkleding hebben we niks aan nee, beetje te koud in de winter. Zag in veel winkels nieuwe winter collectie hangen, weet hier een super leuke winkel, zal daar eens gaan kijken (kopen) Mijn vriend zag de bui al hangen vanmorgen haha! Lfs.
Vanwege mijn diabetes verwacht ik een wat groter kindje, dus maat 50 koop ik niet .... tja ik heb 1 broekje met voetjes. Mocht het wel nodig zijn kan ik het altijd nog aanschaffen. Wij kopen voornamelijk maat 56 (ook niet al te veel) en maat 62. Oooh ik heb de wintercollectie nog niet gezien, moet ook maar ff gaan kijken dan.
Ja kei leuk de nieuwe collectie, van met gymp moet je maar eens op internet kijken, weet niet of daar de winter collectie op staat. Heel leuk spul ook voor jongens. Maat 56 inderdaad mmm 50 is misschien te klein? Zal het wel eens aan de verkoopster vragen daar wat meest gangbaar is?
Volgens mij is 50 best wel klein, ik zou daar niet al te veel van kopen. Je krijgt vast ook nog wel een groeiecho en als het een heel kleintje is kan je het altijd nog kopen, maaaaar ik heb er natuurlijk niet veel verstand van hihi.
Hallo Juffie, Majo en Loontje, Wat gezellig dat er zoveel geklets wordt hier..... Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik heb er veel aan! Met alle informatie voel ik me stuk rustiger en heb ook meer vetrouwen in de mmm. Majo, Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn van de tweede! Succes! Juffie, Wat leuk een dochter! Nu kun je heerlijk gerich gaan shoppen Ik probeerde jouw foto's te zien, maar kan ze niet vinden. Ik weet niet wat ik fout doe? Loontje, Ik zie dat jij een zoon krijgt! Ben je ook al lekker aan het shoppen? Gaan jullie verschillende kleuren kopen of echt richten op roze en blauw?
Hoi Sansyl, Wat vervelend dat je slechte ervaringen hebt. Zeker goed idee om verder te kijken dan NL. Maar ik hoop voor je dat je de komende 9 maanden in ieder geval niet verder hoeft te kijken.... Heb je al getest?
Juffie, zie dat jullie een dochter krijgen . Leuk zeg!! En Loontje ook al flink in aan het slaan . Kippetjuh, het niet weten is ook onwijs leuk hoor !! Als je daar ligt na veel pijn en moeite en dan hoort....het is een.... ZÓ'N ontzettend speciaal moment Sansyl, hopelijk is DD helemaal niet nodig voor jullie en test je al heel gauw positief!! @Hier: Wachtende op ongi e dan weer van start met icsi 4. Afgelopen zaterdag uitgangsecho gehad bij Dr. H. Zo'n toffe vrouw!!
Ik vind haar ook helemaal geweldig!! Ze is zo grappig én zij heeft de tp van ons meisje gedaan. Ze grapt tegen mij dan ook dat de Keulense manier (of was het nou een andere stad waar zij eigenlijk vandaan kwam??) van terugplaatsen beter was dan de Hollandse (uber S.) Leuk dat het zo goed gaat met onze zwangeren hier. Bijzonder dat het toch nog gelukt is!! En al geslachtsecho's... Whaaaa jullie gaan snel!!! Voelt dat zelf ook zo? Ik vond zelf het eerste termijn langzaam gaan haha. Majo, wat spannend. Wanneer verwacht je je menstruatie? Ik ga keihard voor je duimen!!
H. is dus geen Nederlandse. Ze is duits en spreekt amper engels Maar haar leuk-zijn compenseerd dat volkomen!! Btw, laatste keer, bijnde tp van onze blasto's hadden we onze dochter ook mee. Grapte de assistente nog tegen H. dat ze wel kon zien dat H. ons meisje had gemaakt... Ons meisje was net zo blond als dokter H. Dokter H. viel bijna van haar kruk van het lachen, ik mag hun humor wel
Hey Maartje, ik kom je ff sterkte wensen in de laatste wachtdagen (we zijn elkaar wel eens hier en daar op ZP tegengekomen). Ik mag 2 dagen later testen dan jij (10 aug). Door jullie positieve verhalen (en ervaringen!) op ZP sluit ik niet uit dat ik, mochten deze tp en onze 2 overgebleven cryo's niet aanslaan, ook eens een kijkje in DD ga kijken. groetjes van Stiertje
Dr.H. doet overigens wel énorm haar best om Nederlands te praten! En dát maakt het leuk én aandoenlijk soms . Ze probeert echt te leren en vraagt ook hoe je bepaalden woorden/zinnen zegt . Ook hier heb ik haar stiekem liever dan Dr. S. Maar ja....als je veel moet communiceren praat het met hem toch nèt iets makkelijker. Alhoewel ze voor vertaling ook gerust een nederlandse assistente ergens wegplukt als ze er echt niet uitkomt! Maartja, nog even meid....op naar een mooie testdag . Weet hier niet wanneer ik ongi verwacht....denk ergens dit weekend, maar ja.....onregelmatige cyclus, dus kan maar zo een paar wkn later worden? . Hoewel bms al wel mooi dik was en er al een heel aantal follies te zien waren en eentje ook al echt groot bij de uitgangsecho, dus wie weet toch dit wknd....?! Leuk trouwens..... mijn oma wordt zondag gewoon 100 jaar!! Klein ienieminie feestje dus geregeld met de fam . Stiertje, kjen je niet maar hopelijk ga jij DD niet nodig hebben. 10 augustus....mooie dag voor een positest (zijn manlief en ik namelijk 15 jaar samen ).
Majo, alvast gefeliciteerd met je oma. Wat een geweldige leeftijd gaat zij bereiken! Maak er maar een gezellig feestje van.