@YJ: jij mag bijna testen denk ik ? Hoe voel je je ? Duim voor je ! @Majo: spannend, eerdaags weer beginnen. Alvast gefeliciteerd met je oma, wat een geweldige leeftijd. @Maartje: voor jou ook een spannende periode. Nog een paar daagjes tot het testen of ga je eerder testen ? @Timon: hoe gaat het met jou ? @ego: vandaag weer een pretecho laten maken en wat is ons ventje weer gegroeid, echt zo mooi om te zien. Zal vandaag of morgen ff foto's in mijn album zetten. Prettig weekend !
Y: wat zwaar klote meis! Knuffel voor jou! Loontje: leuk zo'n echo! lekker kijken naar jullie manneke! Fire, Kippetjuh, Anjav : hoe gaat het met jullie meiden? Druufke: bijna op vakantie, lekker genieten en nergens aan denken! Sorry, sorry, sorry als ik iemand vergeten ben! Ego: Gistermorgen ben ik thuis van de trap gevallen, gelukkig niet op mijn buik die wist ik tijdens het vallen wel ongeschonden eruit te laten komen en dat is gelukt! Meteen de vk gebeld en mocht gelijk komen, alles was goed met onze kleine meid gelukkig! Met mama iets minder.....overal schaafwonden ( en en de branden zo lekker) voeten vol pleiters, armen vol en en behoorlijke blauwe plek op mijn bil, dus zitten is niet zo prettig! En veel spierpijn juni mijn lijf van het vallen. Nou ja nu in ieder geval rustig aan doen hier. Groetjes Juffie Alias 'Stef Stuntpiloot'
Jeetje Juffie dat is schrikken. Evenwicht verloren of stapte je verkeerd ? Gelukkig alles goed met jullie meid. Hopelijk kan je snel weer beter zitten, rustig aan ! En goed de leuning vast houden.
Ja ik weet niet meer hoe het gebeurde volgens mij gleed ik van de tree af, en toen stuiter, stuiter naar beneden.... Nooit van de trap gevallen uitgerekend nu wel! Ik houd voortaan de leuning stevig vast Loontje!
Wat is dat schrikken, Juffie. Fijn dat je direct voor een echo kon komen. Alleen balen dat jij zo onder de plekken zit. Yj, jammer... Loontje, gaaf dat de pretecho is geslaagd is. Alle meiden, knuffel! Ik ben weinig op zp. Druk met andere dingen en amper met kindjes maken/krijgen. De vakantie komt in zicht, maar nog niets ervoor geregeld. Geen behoefte aan bijv een week weg.
Maartje en Majo, Zij klinkt inderdaad als een leuke arts! Mocht het voor ons zover komen, is het heel fijn dit soort positieve verhalen te weten! Aanstaande woensdag krijgen wij in Vu te horen met wat voor behandeling wij kunnen beginnen. Voor IUI's willen we bij Vu blijven en voor andere behandeling overwegen we Dusseldorf.
Juffie, Wat schrikken! Gelukkig dat er niets aan de hand is met de bebe Hoop dat de pijn snel weg is!
@ NinaD: Ik heb vanochtend getest, hij was weer negatief..Volgende week word ik terug gebeld door Dusseldorf, ben heel benieuwd wat ze daar gaan zeggen!
Timon: Ik hoop echt dat jij je heel snel weer goed voelt en weer genieten van andere dingen in het leven. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt! Dikke knuffel voor jou! Loontje: Hoe is het? Groeit jou buik ook zo goed? Ik kan precies zien en voelen waar mijn baarmoeder nu zit, zowat 2 vingers onder mijn navel, zit echt zo'n bult ook. Vind jij de 20 weken echo ook zo eng? Ik vind dat best heel eng. Maar ik heb al zoveel echo's gehad als er echt iets mis zou zijn dan hadden ze dat eerder ook wel gezien denk ik.....we zullen zien. Kippetjuh, Anjav en alle zwangere hoe is het met jullie meiden? Hopelijk alles ok?! All: Hier vandaag een echopakket besteld bij pretecho bureau. Nu hebben we woensdag de controle bij de vk, maandag pretecho 2-d met dvd 20 min, 21 aug. De 20 weken echo. Dus vanaf deze week iedere week een echo. En de 4-d echo als ik 26 weken ben, leuk, leuk, leuk! Met de blauwe plekken gaat het wel steeds beter. Alleen de schaafwonden op voet en elleboog zijn wat irritant en pijnlijk maar goed dat gaat wel weer over. Fijne avond meiden! Liefs Juffie
Leuk zo een echo pakket Juffie. Ben je nog erg onzeker ? Ik wel op bepaalde momenten, baal ik echt van. Zaterdag een echo gehad en eigenlijk heb ik nu alweer behoefte om even te kijken, maar ik probeer het vol te houden tot de 20 weken echo. Gelukkig gaat het beter met je en de schaafwonden zullen ook steeds minder pijnlijk worden. Mijn buikje groeit ook lekker. Ik heb alleen geen flauw idee waar mijn baarmoeder zit, want ik voel hem niet . Ons mannetje groeit goed en de gyn had vorige keer in 1x de hartslag te pakken dus ik ga er vanuit dat mijn baarmoeder gewoon goed meegroeid. Op dit moment vind ik de 20 weken echo nog niet zo heel erg eng, dat zal gerust wel rond die periode komen. Wij hebben ook al heel veel echo's gehad en bepaalde dingen zijn al verschillende keren nagekeken en dat was allemaal goed. Krijg jij je 20 weken echo bij de vk ? Volgens mij kijken ze wel veel beter naar de organen.
@Juffie: Krijg jij bij elke controle bij de vk een echo ? Ik loop in het ziekenhuis en had dat eigenlijk wel verwacht, maar niets is minder waar in ons ziekenhuis
Hoi Sansyl, Balen!!!! **dikke knuffel** Ben je niet te vroeg met testen? Gelukkig dat je plan B al had. Gelukkig lees je hier ook heel veel positieve verhalen over Dusseldorf, dat geeft weer vertrouwen! Wij hebben morgen ons gesprek in Vu. Ben erg benieuwd met welke behandeling wij kunnen starten.
Juffie, Elke week een echo lijkt mij geweldig! Ik wist niet dat je zo'n pakket kunt kopen. Veel plezier alvast!
@NinaD: Ik weet nu inmiddels zeker dat het niet is gelukt, ben gisteren ongesteld geworden. Nu heel erg buikpijn Heel veel succes vandaag met je gesprek, ik ben benieuwd wat jullie mogen gaan doen!
@Synsyl: Wat ontzettend klote meid Sterkte en een dikke knuffel ! @NinaD: Succes morgen met je gesprek in de VU.
Loontje: Ja ik ben met tijden ook nog erg onzeker, baal ik ook enorm van, maar denk dat, dat helaas ook niet meer weg zal gaan....wij krijgen de 20 weken echo bij het echo centrum bij de Huisartsenpost liggen die in dus niet bij de vk. Ik krijg bij elke controle een echo, gelukkig want dat stelt me dan weer even gerust. Zij weet hoe onzeker ik ben en doet dat dus elke keer, ze is echt kei lief! Morgen weer en dan gaan opa en oma voor de eerste keer mee. En maandag dan de 2-d pretecho gaan de andere opa en oma mee. Sansyl: Klote meis! NinaD: veel succes morgen! Laat je niet van de wijs brengen!
Sansyl, kl*te van de negatest...nu wachten op DD dus? Hopelijk hoor je gauw wat. Yj, ook nega getest . kl*te meid! Knuf. Juffie, oeiiii....v/d trap gevallen? Gelukkig alles (met de kleine dan) goed gegaan!! @Zwangeren. de onzekere periodes die blijven wel hoor...bij elke 'grens' weer opnieuw... 20 wkn echo, 26 wkn grens, 30 wkn, 34 wkn, 37 wkn, geboorte....allemaal stuk voor stuk weer meilpalen die je graag wilt halen!! Enige belangrijke ding....vergeet niet te genieten, want voor je het weet is die dikke toeter weg en ben je bevallen . @Hier, nog steeds wachtende op ongi....had gehoopt 3 of 4 augustus, maar helaas....en laat me dat nou heeeeel slecht uitkomen ivm vrijwilligerswerk week als het nog langer op zich laat wachten.... kom maar op met die rode duivels . Best raar eigenlijk. Je hoopt het nooit te worden en dan wil je het, komt het maar niet....