Volgens mij is het zo dat de meeste op dag 3 beginnen met spuiten. Denk dat jij het net wel of niet haalt om te beginnen die cyclus. De spuiten moeten namelijk ook nog geleverd worden. Ik hoop voor je dat je meteen kunt starten. Anjav: Heerlijk zeg die vakantie, gelukkig ben je niet meer misselijk! Weinig eetlust heb ik ook een tijdje gehad, maar dat is nu totaal het tegenovergesteld, heb super veel honger! Morgen 12 weken echo, spannend weer, en lekker genieten van jullie kleintjes! Willen jullie weten wat het wordt?
Ja dat kan gewoon inderdaad. Bij mij werd het geleverd aan huis, had Dussldorf geregeld. Maar volgens mij kun je het ook gewoon bij je eigen apotheek ophalen mort je gewoon aangeven.
Ok, bezorgen kan dus ook. Zat namelijk ff te denken dat het qua tijd misschien het makkelijkste is om het gewoon zelf te halen. Maar ik moet me ook niet te veel verheugen op een start bij mijn volgende ongi. Misschien wil dokter S nog wel wat onderzoeken doen. Al zou ik niet weten wat aangezien hier in nl al vanalles getest is en ik de uitslagen er van mee ga nemen.
Ja bezorgen kan ook inderdaad, maar als je ze zelf wil afhalen moet je dat gewoon even aangevend dat kan ook. Als je direct zou mogen beginnen lijkt zelf halen me de beste optie. Moet je alleen kijken met pregnyl want die schijnt nog steeds niet goed leverbaar te zijn. Vraag dit van te voren even na bij je apotheek, stel nou dat je wel mag beginnen, dan kun je bij de kliniek in Dusseldorf om de hoek de pregnyl daar halen/kopen, dan hebben 'ma zeker in huis. Zeg dit dat even tegen dokter s dan schrijft hij een briefje en kun je het daar halen, daar hebben ze het namelijk wel gewoon. Of je meteen kan starten.....geen idee AMh wordt in ieder geval geprikt, wat die verder nog wil prikken verschilt bij iedereen weer. Hoop voor je dat je snel kan beginnen!
Zoals ik nu tel kan het krap aan zijn. Op z'n vroegst kan de AMH uitslag een week duren. Ik had op 5 mei de intake en ben 10 mei ongi geworden. Op 12 mei een echo ivm cyste en mocht beginnen. De AMH was net binnen. Toen ik bij de intake zei direct te willen starten, wetende dat ik 10 mei ongi moest worden, was hij niet blij. Hij zei dat de AMH uitslag 2 weken duurde, maar ik had hier vernomen dat het ook met een week kon. Dus mijn zin doorgedreven en het kon. Medicijnen kunnen met een paar dagen geleverd worden. I. had ze voor ons direct gefaxt.
Dames, mag ik nog 1 ding vragen? Heeft iemand van jullie ervaring met de combi van DD en een NL ziekenhuis? Ik bedoel dit: de echo's in NL en de punctie en tp in DD (en natuurlijk de intake ook). Wij wonen nl. 3 uur rijden enkele reis van DD vandaan, dus het is niet echt te doen om dat 2 of 3 keer per week te doen. Ik werk in Heerenveen en toevallig weet ik dat zij wel eens een combi met DD doen. Maar dat is mij alleen bekend van mensen die daar al liepen voor bijvoorbeeld iui. By the way: mijn test was zojuist negatief. Nog 2 cryo's te gaan ... Zometeen maar weer even het UMCG bellen.
@Stiertje: Moet je zelf testen of heb je een bloedtest vandaag ? Ik duim nog steeds voor je. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er woest om kan worden dat ze er maar 1 willen terugplaatsen, terwijl de tp 3 weken voor je 39e verjaardag was. Wij mochten zelfs bij de 3e ICSI geen 2 laten terug plaatsen, zowel bij verse als bij cryo's .... ook wij waren daar woest om :x. Goed om te horen dat ze open staan om het in eigen cyclus te doen en nee natuurlijk wil je niet mee doen met het onderzoek, dan is er inderdaad altijd nog een kans dat je wel hormonen moet gebruiken. @NinaD: In ieder geval al fijn dat er bij jou geen bijzonderheden gevonden zijn. Nu nog even de uroloog afwachten natuurlijk. Erg fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen. Wat voor info heb je gevraagd in DD ? Ik heb wel eens begrepen dat mailtjes niet aankomen. Ik denk dat je het beste kan bellen. Omdat de punctie al in NL was gedaan, mochten we van de verzerkering niet overstappen naar een ander ziekenhuis ... tja het mag wel, maar dan dus zelf betalen. Dat hadden we er erg graag voor over. @Anja: Spannend vandaag de 12 weken echo. Heel veel succes. Ik ben benieuwd naar de echo foto's . @ego: Ik heb geen blaasontsteking, dus de kleine trapt waarschijnlijk gewoon "lekker" tegen mijn blaas aan.
@loontje: heb net zelf getest, UMCG doet geen bloedtest. Dus 't is nu officieel niet gelukt. Op naar de resterende cryo's. Fijn voor jou dat je geen blaasontsteking hebt!
Stiertje, ik ben van plan mijn echo's in streekzh te laten doen. Ik heb contact opgenomen met de gynaecoloog van het streekzh en die heeft toestemming gegeven. Weet dus niet of en hoe goed het werkt, maar dat zullen we vanzelf wel zien.
Juffie: we willen zeker weten wat het wordt ja... Loontje: fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Ego, 12 weken echo was perfect. Kindjes doen het echt super. Beter kon niet, zei de gyn.
Anjav: wat een goed nieuws! heerlijk zeg! Loontje: gelukkig geen blaasontsteking! Stiertje: Knuffel! Net even nieuwe buikfoto erin gezet, had ik zin in haha. Liefs Juffie
Was al een paar daagjes onzeker, dus vanmorgen maar ff gevraagd of ik naar het hartje mocht komen luisteren en was geen probleem. Net dus ff geluisterd en ben weer helemaal gerustgesteld
Loontje, wat fijn dat je weer gerust gesteld bent. Moeilijk soms hè, die onzekerheid... En dank je...
halllo iedereen, we hebben de iintake gehad in mullheim. Goed gesprek met de arts gehad en een aantal onderzoeken. We hebben besloten om defintief voor een micro tese in dusseldorf/mullheim te gaan. we hebben nu nog een gesprek in dusseldorf en dan kan de operatie worden in gepland. Erg spannend allemaal maar mullheim gaf ons een goed gevoel. Weet iemand misschien mocht de micro tese slagen of je dan bij de eerste keer er 2 mag terug plaatsen? degene die een micro tese hebben gedaan hebben jullie ook een micro tese ingediend bij de verzekering of een gewone tese ingediend? Fijne avond iedereen Groetjes juultje
Juultje: wij hebben ook een micro-tese laten doen. ( minder weefsel beschadiging en meeste kans als er wt is dat ze dat vinden) Wij hebben de micro-tese als micro-tese gedeclareerd en het hele bedrag terug gekregen van de verzekering. Of je er in of 2 laat tp gaat in overleg met dokter s. Bij ons was die zo sterk, en aangezien bij mij alles top was, en gezien mijn leeftijd (27) plaatste hij er 1 terug, en die zit nog lekker in mijn buikje nu!