Nee die A 4 tjes heb ik ook niet in hoeven vullen.... Hoe is 't met zonnestraal??vandaag terugplaatsing gehad als 't goed is??
Hoe gaat het met jullie??? Ik moet vanmiddag voor de 4e FM. Had zaterdagavond en zondagochtend echt hele erge steken in mijn linkerlies. Nooit eerder gehad. Ik dacht eerst dat deze steken door de hogere dosering Puregon kwam, maar misschien was het wel een eisprong. Laten we hopen van niet zeg. Wel geklust zondagmorgen, maar heb nog steeds de Pregnyl niet gezet. Er zat rechts ook een grote follikel. Kan het zijn dat deze nog door de Pregnyl gaat springen? Kan dit in tijdstip verschillen? Ik heb geen idee. Jullie? Ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt. Hoe dik mijn bmsv is en de grootte van de follikels (als die er nog zijn). Ik hoop niet dat de gyn van zaterdag de foute meting heeft gedaan (al heeft ze het een paar keer over gedaan) en dat we dus te laat zijn.
Ploon, succes vandaag. Jeetje wat spannend allemaal! Hopelijk zitten ze er nog gewoon en mag je gauw de pregnyl zetten. Zonnestraal, hoeveel krijg je er terug? 1? 2? Spannend hoor!! En dan hopelijk nog een paar in de vriezer? Timon, haaaai!! Jij gaat dus nu ook naar DD? Spiek hier zo af en toe nog wel eens in 'ons' oude icsi topic. Hoop dat DD jou meer geluk gaat brengen . Succes!! @Hier, vandaag de medgegevens opgevraagd voor DD. Kreeg ze meteen mee. Kijk ik ze thuis door, zit er werkelijkwaar een icsiverslag bij uit 2009 (jaar waarin we voor onze dochter bezig waren) van een ander echtpaar!! Hmmmm.....volgende week dus maar even meenemen naar de afspraak en ze ermee confronteren.... Vindt dat wel héél erg slordig zeg!! Zit blijkbaar gewoon in òns dossier!!
hey Lieve meiden, Hier ben ik weer, even tijdje van een afstandje meegelezen had het even heel erg moeilijk. Nu gaat het gelukkig weer goed. Ben vandaag weer begonnen met werken, dat geeft wel afleiding. Afgelopen maanden erg veel stress gehad werk voornamelijk en daar kwam dit dan nog allemaal bovenop. Toen we te horen kregen dat alles niet doorging kwam dit voor ons als zo'n klap, dat alle spanningen van de afgelopen tijd eruit zijn gekomen pfff wat ben ik ziek geweest afgelopen week. We hebben besloten dat we in April weer gaan beginnen met de volgende poging, zodat we even hebben om helemaal bij te tanken en alles weer voor te bereiden dan kunnen we weer met goede moed voor poging 2 gaan. @Majo: dat is inderdaad wel erg slordig zeg! dat moet toch niet kunnen zoiets!!! Bijna voor jullie de intake en dan gauw zwanger worden, allemaal hier trouwens! @Ploon: wat spannend meid, dat is ook steeds mijn angst geweest dat ze te vroeg zounden springen. Hoop voor jou dat alles er nog zit en dat je een mooie meting hebt vanmiddag met mooie follikels! Ik duim!! Voor het geval ik iemand ben vergeten, Sorry! Allemaal dikke knuf! Liefs, Juffie @Zonnetsraal: Meid vandaag de TP, hoeveel laten jullie er terugplaatsen1 of 2? Maar zag ik dat nou goed, was de embryoscope vol? dat is ook wat zeg! hebben ze nu evengoed 5 dagen gewacht met de TP? Hoop dat jij over 2 weken een dikke vette knaltest hebt!
hoi meiden, zou graag met jullie mee willen kletsen. Heb net van mijn gyn het advies gekregen om naar dusseldorf te gaan voor ivf icsi. Dit niet omdat ik ontevreden ben over waar ik nu zit maar omdat in dusseldorf de punctie onder algehele narcose is. Bij mij zijn de puncties altijd een hel, veel follokels enzo. Verder wil ik weten wie van jullie via CZ verzekered is en of je weet of ze moeilijk doen over naar het buitenland gaan. verder over mijn kinderwens+ ben nu elf jaar bezig voor een eerste kind. aantal keren zwanger geweest maar heleaas miskramen. Verder benh ik sinds 2 en half jaar geleden niet meer zwanger geraakt en baart me dit enorme zorgen. Hoop dat ik mijn steun bij jullie kan vinden. liefs
Even snel vanuit auto: We hebben 2 toppertjes terug geplaatst gekregen! Arts zei: oh dit zijn goeie!! Blij zijn we!!! Ontspannen en positief!!! Reageer later langer . Hanied welkom, hier vind je vast steun .
Wat goed zonnestraal!!!!!En zulke goede embryo's ook nog!!!!Daar moet er eentje tussenzitten(of wie weet alle 2)Nu beginnen de zenuwslopende wachtweken.Maar je hoeft geen 2 weken meer te wachten nu denk ik?Ivm de 5 dagen tot terugplaatsing? @Ploon:En.hoe is het gegaan???Toch niet al gesprongen he??Dat zou zwaar balen zijn! Majo:Jeetje,dat kan echt niet zeg,het dossier van iemand anders erbij!!!!Dan springen ze niet echt zorgvuldig met gegevens om! @Juffie:Gelukkig ben je er weer!En even een pauze is dan niet verkeerd dan inderdaad.Op naar een positieve test! @hanied:WELKOM!!Jeetje,al 11 jaar.Da's een lange tijd...Hopelijk kunnen jullie in Dusseldorf geholpen worden.Heb je al een afspraak gemaakt?De punctie is er inderdaad onder narcose ja.Was het zo hels bij jou? geen ervaring met CZ,maar het Nederlands tarief moeten ze voor zover ik weet altijd vergoeden... Hier nog een weekje wachten tot de uitgangsecho,dan ongesteld worden en...starten!
@Zonnestraal: SUPER 2 goede emmy's in je buik, verzorg ze maar goed zodat ze allebei blijven plakken Ik ga KEIHARD voor je duimen!!!!!!!! Ik hoop dat wij snel mogen volgen.... @Hanied: Welkom hier! Natuurlijk mag je hier meepraten, en steun vinden kan hier zeker we zitten hier (helaas) allemaal in het zelfde Schuitje. heb je al een afspraak in Dusseldorf? @Yj81: Jij ook al bijna beginnen spannend hoor! Komt vast helemaal goed! Wij beginnen inderdaad weer in April. Even weer alles op rijtje rustig nieuw schema opstarten samen Uber S. en dan weer vol goede moed er tegenaan. Wil heel graag nu alweer starten maar weet van mezelf dat het niet slim zal zijn, al wil ik het wel heel graag, moet even mijn lijf rust gunnen, tis anders ook niet goed voor de emmy teveel stress natuurlijk dus is beter te wachten. @Ploon: Meid hoe is het met jou? zitten je follikels er nog allemaal? Hoop het wel! Liefs Juffie
Hallo meiden, Mag ik even binnenvallen om wat te vragen ? Wij gaan morgen redelijk onverwachts naar Dusseldorf voor een intakegesprek. Wat zijn hier eigenlijk de kosten van ? Moet je dat contant daar betalen ? Kan het ook met pin ? Ik wens iedereen hier heel veel succes !!
Van het intakegesprek krijg je een rekening.Het kost ruim 60 euro.Ik had de rekening binnen een week na intake in huis en je moet hem dan binnen 14 dagen betalen... Kon je er tussen geschoven worden dan ofzo?
Hoi loontje, Nee je hoeft het daar niet meteen te betalen je krijgt gewoon een rekening thuis gestuurd, weet zo even niet meer wat het kostte eigenlijk volgens mij was het iets van 65 wat ik nu uit het blote hoofd weet... Veel succes morgen! Ik zou je wel aanraden als je daar verder wilt alles met je zorgverzekering te regelen. Succes morgen. Gr. Juffie
@yj81 en Juffie: Bedankt voor jullie antwoorden. Altijd handig om te weten of je meteen moet betalen. We konden er inderdaad tussen. Het was of morgen of in Juni, dus tja dan is het redelijk makkelijk beslissen Zorgverzekering hoeven we niet te regelen, aangezien we al 3 pogingen hebben gehad in NL, we krijgen dus niets vergoed. Dan hoef je toch ook niets te regelen ?
@Hanied: welkom! Jeetje 11 jaar Pffff . Hopelijk laat DD jullie wens in vervulling gaan. @Zonnestraal: wat GOED! Spannend!! @Juffie: fijn dat je weer beter bent. Het is ook allemaal niet niks @Majo: wat onwijs slecht dat je gegevens van anderen hebt Jeetje. Hoe gaat het verder met jou? Al je werk geruild? @Loontje: wauw, dat je zo snel terecht kunt. Ook bij dr. S.choltes? Succes!!! Vanmiddag had ik de 4e FM. Ik was er dus al bang voor dat mijn eisprong al geweest was en we dus te laat waren. En mijn angst werd dus waarheid, want op de echo waren alleen nog maar hele kleine follikels te zien (eentje het grootst van 10 mm). Dit duidt of op een eisprong die geweest is of op gewoon het niet verder groeien van de follikels. Mijn baarmoederslijmvlies was nu nog dunner en wel 5 mm Voor de zekerheid heb ik bloedgeprikt voor mijn oestrogeen- en progesteron-waarde. Hieruit kan ze ook opmaken of mijn eisprong daadwerkelijk is geweest. Is dit het geval kan ze hier ook aan zien of er een kans bestaat dat ik eventueel zwanger zou kunnen worden/zijn deze maand en er een eitje zou kunnen zijn dat dit zich kan gaan innestelen. Is dit het geval dan krijg ik medicijnen (utrogestan en progynova) om deze innesteling te bevorderen. Als dit niet zo is dan is deze maand sowieso voorbij. Baal als een stekker! Zal blij zijn als we straks in DD lopen en één arts hebben. Al zijn ze hier allemaal heel vriendelijk en aardig, maar ze hebben allemaal andere ideeën/meningen en meTingen Onze gyn. ervan op de hoogte gesteld, maar ze begreep ons volkomen. Ze zou ons medisch dossier in elkaar gaan zetten zodat ik het op tijd heb.
@Ploon: Heh meis wat balen zeg Wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest ? Ik had er helemaal op gerekend dat we pas ergens in Juni terecht konden, dus ik ben helemaal blij dat we morgen al terecht kunnen. Het is inderdaad bij Dr. S. Ik had vorig jaar al mail contact gezocht met Dr. S, omdat ons huidige ziekenhuis zegt dat er geen verdere onderzoeken mogelijk zijn en het gewoon een kwestie van geluk is, maar na 12 tp's vind ik het geen kwestie van geluk meer. Dr. S. stelde wat onderzoeken voor, maar wil natuurlijk eerst ons dossier zien. Ben dus heel erg benieuwd of hij morgen ook met die mening komt of toch nog verder wil onderzoeken.