YES druufke wat een goed nieuws! En fijn dat er icsi wordt gedaan, toch weer hogere kansen.. hoppa, alles uit de kast en op naar dat wondertje!
@ Ddees: Ik spoot 300IE, dus 's morgens 2 ampullen en 's avonds 2 ampullen! @ Kippetjuh: Ja inderdaad we zijn echt heel erg blij. We vinden het nog steeds onwerkelijk......maar nu in ieder geval al zoveel beter dan de eerste poging!!
Hey meiden! Hier en trouwe meelezer Ik heb even een vraagje. Bij mijn man word misschien een MESA gedaan. Word dit ook veroed door de verzekering? En gaat dit dan via het "ICSI potje"? Of kunnen we dit bij mijn man declareren? Thanx alvast voor jullie hulp! Liefs, Djuuzie
Djuuzie, dat gaat via de verzekering van je mannetje, dus niet van het icsi potje.. Hier moet je ook eerst een akkoordverklaring voor aanvragen bij de verzekering.. Wij kregen 75% van het nl. Tarief. Ligt er dus aan hoe je verzek. bent..
Inderdaad zoals Kippetjuh zegt mannen ' dingen' moeten op vriendschap verzekering, moet je ook apart aanvragen bij de verzekering voor goedkeuring. Gaat dus niet uit icsi potje.
Sorry dames, super druk hier lees nog steeds mee maar heb/neem de tijd niet meer om te reageren. En dan... post ik hier toch een berichtje omdat ik wat van jullie wil weten...stom he!! Even een vraagje: In Dusseldorf hebben ze na onze laatste punctie 4 cryo's ingevroren. 3 op dag 1 en 1 op dag 5. Nu dacht ik dat ik gelezen had dat je moest betalen voor het invriezen of ingevroren houden van de cryo's. Ik geloof dat dit een bedrag per half jaar was. Maar heb daar nog nooit een factuur van gehad. Inmiddels ben ik bijna een half jaar zwanger. Dus ik begin mij een beetje zorgen te maken dat ze misschien toch onze cryo's hebben weggegooid of zo... Weet iemand hoe dat werkt daar? Wanneer krijg je de factuur? Vooraf/achteraf? Na welke termijn.. Kan iemand mij geruststellen?? Alle dames die nog bezig zijn, heel veel sterkte, succes en steun, duim voor jullie. Alle dames die na een lange weg eindelijk een kindje verwachten, GENIET!! En aan alle andere dames, fijn weekend!!
Heee fa! Wat heerlijk toch weer om te lezen dat je al weer bijna 26 weken zwanger bent! Zo uit m'n hoofd vriezen ze cryos 5 jaar in en zit dat bij de kosten in.. Sperma is een half jaar en daar betaal je wel apart voor.. Misschien voor de zekerheid even bellen met DD?
Voor cryo's betaal je volgens mij wel per half jaar hoor. Zo uit mijn hoofd is dat 151 euro. Wij hebben voor de korte periode ook kosten moeten betalen. Ik zou er even achteraan bellen.
Loontje voor jullie misschien anders omdat je de punctie niet in DD hebt gehad? Ik heb net even gekeken tussen m'n rekeningen maar heb hier niet apart voor betaald.. Ben wel benieuwd eigenlijk, hou ons op de hoogte fa!
Ik heb een contract moeten teken afgelopen week voor onze overgebleven cryo's! En in dat contract staat inderdaad een half jaar.....ik zou als ik jou was ook maar eventjes bellen voor de zekerheid...... Succes ermee! Hoe is t verder met je?
Even snel een berichtje. Net terug uit dusseldorf! Punktie is goed gegaan en de opbrengst was 13 eicellen!! We zijn heeel blij! Mega suf nog van de narcose dus ik kruip lekker op de bank! Maandag uitslag van het aantal bevruchte eicellen! Veel liefs
Druufke, wat een super goed nieuws!!!! Spannend maandag! En laat je er 1 of 2 terugplaatsen? Doen jullie ook Assisted Hatching? Heel veel succes meid. Ik duim heel hard!
Dank jullie wel! We laten er 2 terug plaatsen! Alleen als de kwaliteit heel erg goed is dan willen ze er maar 1 terugplaatsen. Nee we doen geen ass hatching, daar hebben we het ook niet over gehad eerlijk gezegd! Hoop zo dat er bevruchtingen zijn, vorige keer was best een schok! Maar ja sowieso icsi dus al iets meer kans op een bevruchting! We wachten maar af!
Zo hadden wij het in eerste instantie ook, maar omdat we maar 2 bevruchtingen hadden, zijn ze allebei terug geplaatst. Waarom geen assisted hatching, als ik vragen mag?
Ik heb het toen zelf aan gegeven. Je kunt het op het formulier ook invullen, wat je waar je ook invult hoeveel je er terug geplaatst wil hebben. Als ze bellen met het aantal bevruchtingen kun je het ook nog aangeven. Heb ik ook gedaan. Ze schreven het er meteen bij, zeiden ze toen. Het verhoogd toch de kansen, dus misschien voor jullie ook het proberen waard?