ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Even inbreken(schrijf haast nooit meer mee,maar lees wel mee)
    volgens mij kan assisted hatching niet als ze in de embryoscoop zitten???Zoiets zeiden ze volgens mij vorige keer tegen mij....
    Hier ook vandaag de punctie gehad.Ging goed,vind ze er altijd erg lief!(alleen de assistent van de anesthesiste had wel even deo mogen gebruiken.Rook jij dat ook druufke?haha)9 eicellen!Hopelijk minstens de helft bevrucht!

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Whaha precies! Ze rook wel een beetje pfff.....hihi maar inderdaad ze zijn er zo lief!!

3. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Yj81 wat goed dat je zoveel eitjes hebt, nu hopen op mooie bevruchtingen!! Spannende dag morgen..

Klopt dat ah niet in combinatie gaat met embryoscope..

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, dat klopt idd wel. Als ze in de scope gaan, en op dag 5 worden terug geplaatst, dan heeft assisted hatching geen zin, zeiden ze toen.
    Maar anders is het zeker de moeite waard.

Yj: 9 eicellen, Wow, ook een mooi aantal.
    Jij ook succes, en hopelijk snel goed nieuws!

5. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Druufke en YJ, duim voor jullie beide op een mooi resultaat deze poging.

Over AH na embryoscoop. Heb ik destijds nagevraagd. AH heeft alleen zin tot het 8 cellig stadium. Bij embryoscoop zijn de embryo's al verder ontwikkeld. Er staat dan al voldoende spanning op de schil van de eicel om deze "te laten knappen". Risico van AH kan dan zijn dat ze al cellen beschadigen omdat die zo dicht op de schil zitten.

Hier: ik ga morgen ever Irma mailen, gewoon voor mijn geruststelling. Met bellen ben ik niet zo'n held.
    Zwangerschap verloopt goed. Blijf misselijk maar hang nog steeds lachend boven de wc. Kleine begint steeds harder te schoppen, nu af en toe van buiten al goed zichtbaar. Geniet er nog steeds elke dag van, maar vind het wel heeeel snel gaan. 20 september hebben we weer een pretecho gepland staan. Kan niet wachten om weer te kijken. Laatste echo was met 20 weken.

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fireangel: het gaat echt snel hè! Dat ervaar ik ook zo hoor!
    En waarom ga je Irma bellen dan? Krijg jij nog steeds je echo's in DD dan?
    Ik vind het ook lang hoor, 5 weken tussen een echo. Dat is nu bij mij ook... :)

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou dames, heb net telefoon gehad......van de 13 eitjes waren er 9 goed genoeg om de icsi behandeling mee uit te voeren.....van deze 9 hebben er helaas 2 het overleefd! Morgen de terugplaatsing om half4 van beide eitjes. Hopelijk overleven ze de nacht........ Dit is in ieder geval nog steeds beter dan de eerste poging!!

8. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Druufke, wat ben je positief ingesteld, wat knap van je!
    Wat balen zeg dat er zo weinig zijn bevrucht.. maar dat houdt wel in dat er nu 2 toppertjes zijn overgebleven!

Morgen de TP! ik duim heeeel hard! KNUFFEL

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Tja kippetjuh......ben een stap verder dan de vorige keer en dat is voor mij toch al heel wat!
    Ben nu alleen zo bang dat ze de nacht niet gaan overleven........maar ja ze overleven het nu al 3 dagen ...... 1 dag kan er toch nog wel bij hoop ik...........

10. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Tuurlijk! En als ze die ene dag nog overleven, overleven ze het de komende 9 maanden ook !!!!!!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Druufke: inderdaad al een stap verder dan de vorige keer. Wij hadden er van de 6 maar 3 bevrucht, in eerste instantie een tegenvaller maar je hebt maar 1 toppertje nodig meis! Ik ga heel hard duimen!

Y: hebben jullie al bericht gehad? Spannend......

Loontje: dank je voor de reactie op het kamertje, zijn er zelf ook erg blij mee. Moeten nog wel wat aan de aankleding doen, een paarse mat komt nog en hier en daar wat frutsels nog. Hebben jullie het kamertje ook al af?

Zwangere: hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van de wondertjes in jullie buiken.

Kamertje: wij hebben de babykamer (op wat aankleding na) klaar.
    Foto's staan in mijn album.

12. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Druufke, hoe laat moet je morgen ? En heb je nog last van de punctie ?

Juffie, super leuke foto's in je album!

Zwangeren: wie er nog behoefte heeft aan positiekleding van N*ppies (NIEUW), doe me even een pb-tje.. ik heb een uitnodiging voor een monster sale.. Locatie: Lelyst*d

13. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke; wat fijn dat jullie in ieder geval al verder zijn dan de vorige keer!
    En is het met assisted hatching nu dan?
    Heel veel succes morgen! Ik duim voor je!!!

14. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ik heb de tp morgen om half 4! Het is zonder ah.....dit ook omdat we bang zijn dat ze alsnog gaan sneuvelen......ben zo onzeker op dit moment......ondanks dat ik heel blij ben dat er eindelijk bevruchtingen zijn!

15. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Hier helaas ook maar twee bevrucht.Ik baal er behoorlijk van!!
    Er lijkt wel iets met m'n eicellen te zijn.Bijna al de cryo's van de vorige keer zijn ook al 'gesneuveld"
    Ik weet dat er maar 1 goede bij hoeft te zitten,maar 2 uit 9 eicellen vind ik erg weinig hoor!
    ivf 3 komt zo wel erg snel dichterbij.....
    Morgen terugplaatsing.Een half uur na Druufke.Laat onze embryo's goed hun best doen zodat we over ruim anderhalve week een positieve test mogen hebben!

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Yj....we gaan ervoor!!!!

17. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Zo is het!positive thinking!
    En dat ben ik ook altijd wel snel weer,maar soms lijkt het alsof alles tegen zit!
    Laten we goed onthouden dat er maar 1 goede embryo nodig is!!!

18. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    YJ inderdaad balen zeg.. Maar zoals ook al bij Druufke, de sterksten gaan door en worden teruggeplaatst morgen...!! Laten ze dan lekker 9 maanden blijven plakken aub!

Laat je ze ook allebei terugplaatsen?

19. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Nee wij laten er 1 terug plaatsen

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Druufke en Yj81, wat ongelofelijk spannend weer voor jullie. Ga ontzettend duimen voor jullie dat het terugplaatsen morgen met fantastische topemmy's zal zijn die dan uitgroeien tot mooie baby's!
    Kan me voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn. Zou ik ook zijn.
    Maar een kans is een kans! Veel succes morgen!

Deel Deze Pagina