En ik zie ook 2 streepjes bij jullie allebei hoor! Super! Ik ben vandaag weer bij de gynaecoloog geweest en de uitslag van het bloedonderzoek was vandaag veel beter. Ging ik al vanuit, want ik voel me ook echt veel beter! Ben vandaag voor het eerst sinds de punctie weer naar buiten geweest zonder dat het nodig was voor een ziekenhuisbezoek.. Heerlijk! Dan nog iets anders.. Ik weet het al een paar dagen maar heb het hier nog niet eerder gezegd, omdat ik er toch zelf eerst even een plekje voor moest vinden, maar wij hebben slecht nieuws gekregen over mijn eitjes. Ik schreef hier al eerder dat een arts uit het GG nog contact met ons op zou nemen omdat de emrbyoloog nog iets te melden had over het zaad en de eitjes. Nu dacht ik al dat dat niet veel goeds zou betekenen, maar ik dacht echt dat dat over het zaad zou gaan. Dat was dus niet zo; Het ging over mijn eitjes. Ze vinden het daar heel erg raar dat zo'n jonge meid als ik van de 9 eitjes maar liefst 7 afvallers had. Dat er 2 of 3 afvallen zou normaal zijn, maar 7? Zoiets zou alleen bij oudere vrouwen kunnen gebeuren.. Er is verder geen diagnose gesteld of iets dergelijks, maar ik ben echt doodsbang. Als ze zeggen dat het 'bij oudere vrouwen voorkomt maar niet bij jonge vrouwen', moet ik dan gaan denken aan de vervroegde overgang? POF? Of gaat de kwaliteit van mijn eitjes gewoon ontzettend hard achteruit? Ik weet het niet.. Aanstaande dinsdag hebben we tóch maar weer een afspraak bij het GG gepland om te vragen wat er nou precies aan de hand is en wat dit allemaal betekent.. Volgens mij zijn er hier in dit topic ook een paar meiden met een lage eicelreserve of lage AMH toch? Hoe is dat bij jullie gegaan? Wij zijn in eerste instantie bij een kliniek terecht gekomen vanwege mijn 'PCOS'. In de kliniek werd dan weer gezegd dat het 'niet echt op PCOS leek', en vervolgens weer dat het wél PCOS was. Nu lees ik van een hoop meiden met POF dat dat ook bij hen de eerste diagnose was.. Ook hebben ze in de kliniek al aangegeven dat ik een hoger risico loop, omdat mijn moeder ook vrij vroeg in de overgang is gekomen (al was zij een stúk ouder dan ik).. Het maakt me zo bang!
Hey Shadixx Ik had deze poging in het begin 13 eicellen waarvan er 4 leeg waren.....dus nog 9 over.....van deze 9 waren er 7 geschikt om ICSI mee te doen.....Van deze 7 had ik ook maar 2 goede bevruchtingen. Mijn AMH waarde ligt voor mijn leeftijd iets aan de lage kant maar niet dramatisch zodat ik in de vroege overgang zit..... Dus was het is.... Ik weet het ook niet.... Hebben ze je nooit geprikt om AMH? Dat doen ze als eerste in Dusseldorf!! Succes!!!
Bij mij zelfde verhaal shadixxx.Amh waarde gewoon goed voor m'n leeftijd,9 eicellen waarvan maar 2 bevrucht en 1 daarvan deelde ook nog eens niet door.Dus maar 1 goede over!Hopelijk mag deze blijven plakken!!! Heb nog even kruidvattesten gehaald vanmiddag,zal zo even foto plaatsen nog.Er is toch echt wel een tweede streepje,al is het heel licht.Er is dus hcg,maar of het genoeg is.....ik hoop het zo(met de vorige keer in gedachten toen het een miskraam werd....)
Yj: Ik snap je helemaal!!! Ben ook zooooo bang dat het fout gaat..... Maar kom op meid, we moeten positief blijven!!!! Hoe moeilijk het ook is! Jij een lichtere test......ik aardig wat bruin verlies......!! We gaan er van uit dat alles goed komt!! Ik ben op dit moment in ieder geval heel blij dat er iets is gebeurd in mijn lijf......Heb 2 jaar op zo'n test moeten wachten. Dus ik weet nu wel dat het mogelijk is!! Nu nog blijven plakken!!!
Nee hebben ze nooit getest! Ik las overigens op internet dat dat in NL sowieso alleen in Rotterdam kan? Moest vandaag natuurlijk weer voor een bloedonderzoek, en ik heb echt zitten twijfelen of ik zelf 'AMH' aan zou vinken op de lijst zodat dat meteen getest werd, maar het stond er niet eens op. Hier in het ziekenhuis testen ze daar dus sowieso niet op.. Hier waren er overigens geen 2 bevruchtingen, maar echt maar 2 eicellen die gebruikt konden worden. De andere 7 hadden sowieso geen enkele kans. Bevruchtingen waren er helaas helemaal niet.. Ik hoop ook ontzettend dat ie blijft plakken YJ! Hopelijk wordt je test gewoon met de dag donkerder!
hier de kruidvat test....net zo licht als vanochtend eigenlijk... I will keep my fingers crossed!!!ook voor jou Druufke!
@Yj: maar deze test is met middagurine ? Ik zie duidelijk een streepje. Ik duim voor je meid. @Shaddixxx: fijn dat je bloedwaarden beter zijn en dat je je ook beter voelt. Wat een klote nieuws over je eitjes
Yj: ik zie m ook duidelijk! Druufke: die banner staat goed!!! En ik heb een afspraak gemaakt bij mijn gyn voor de eerste echo. Maar daar was ik al van te voren onder behandeling, en ik werk natuurlijk ook in het zkh. Dus dat vond ik prettiger.
Ja,deze heb ik vanmiddag gedaan.En had net een hele fles water op ook nog want ben aan t lijnen momenteel Hoop dat ik nu alleen maar weer dikker word de komende tijd.Nou ja....alleen m'n buik dan.Hij is nog donkerder geworden(de eerste foto was gelijk genomen,binnen de 5 minuten)zie hieronder....(ik spam maar door....dat je zoveel foto's van 1 test kunt maken he ) Ik kijk hem gewoon haast donkerder geloof ik,haha. En jij heb t al een banner Druufke,joehoeee.staat goed hoor,haha.Ik durf nog ff niet maar wie weet volgende week... Nou ja,kan er toch niks aan veranderen....wachten maar!
Shaddixxx: das balen van je eitjes zeg! Ik heb ook een redelijk laag amh, en bij mij is het ook gelukt.
deze is van vanochtend.... Ook een kruidvat gedaan,maar die is nog steeds erg licht!Ik weet niet hoor....of dit goed komt....
Er staat toch echt pregnant!!! Is toch fantastisch meid! Doe mij zo'n test! Mocht het alsnog mis gaan, kun je niets doen om dat tegen te houden. Dus geniet van elk moment dat je zwanger bent en hopelijk gaat dat nog 8 maanden duren!!! Snap dat het verschrikkelijk spannend is hoor. En tuurlijk is er een kans dat het mis gaat. Maar dat kans dat het goed gaat is zooooveeeeel groter!!!
Yj wauw er staat zwanger!!!! Klopt hoor dat je test nog net zo licht is, hcg verdubbelt om de dag, dus morgen zou hij ietsje donkerder moeten zijn..
Wauw!! Yj het staat er gewoon hoor!!!! Ik wacht nog even met zo'n test. Hoop zo dat mijn streepje morgen wat donkerder is...
Nope.....ik weet hoe ik ben als t streepje niet donkerder is geworden! Dus met mezelf en manlief afgesproken om morgen pas te testen! Dus om de dag!
Vanmorgen toen ik opstond was t heel minimaal! Zelfs t inlegkruisje was schoon! Nu moest ik werken en merk dat als ik veel doe en loop het weer wat erger word! Nu zit ik al een paar uur op mijn kont en dan is t weer minimaal! Dus ik ga maar zo min mogelijk doen!