ICSI in Dusseldorf

Discussion in 'MMM clubs' started by Krabje, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ja dan ben je zeker een ervaringsdeskundige.. Ik bedoelde meer in ervaring met DD..
    Wat een heftige tijd heb je achter de rug! Ik hoop dat DD jullie verder kan helpen.. In ieder geval fijn dat er nu verder wordt onderzocht waar al deze ellende vandaan komt..

2. robijntje

robijntje Lid

Mar 6, 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja helaas wel he! hadden we het maar anders gezien he?
    snap hoe je het bedoelde ;):D;)
    Ik had het er net nog met een vriendin over, opzich is het best fijn al die kennis en alles te weten over je eigen lichaam, vrichtbaarheid etc..maar bracht het nu maar eens positief resultaat.

Hoe was jou ervaring in DD?
    Mag ik vragen wat momenteel jou situatie is?

Ik zal het vast kunnen lezen ergens, maar begrijp nu nog weinig van deze site , sorry ;)

3. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ik ben nu 21 weken zwanger.. Heb ook een amh aan de lage kant, niet extreem laag hoor, kreeg alleen een wat hogere dosering hormonen..
    Mijn man heeft een tese operatie gehad en ik icsi in DD. Wij hebben veel geluk gehad, het was in 1x raak..

4. robijntje

robijntje Lid

Mar 6, 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws! gefeliciteerd! hoop dat je je goed voelt en je lekker kan genieten van dit mooie wonder .....

5. Karin75

Karin75 Actief lid

Mar 20, 2012
    237
    0
    0
    @ Yj, wat vreselijk voor jullie dat het toch weer niet zo mag zijn...Alle sterkte!

@ Robijntje, welkom op het DD-topic. Wat een verleden hebben jullie al, en na zoveel ook nog geen kindje in jullie armen.
    In DD is geconstateerd dat ik ook een lage AMH heb (0,56 bij leeftijd van 37) en heb na 10x iui nu 5 mislukte ICS-pogingen achter de rug waarvan de laatste poging in DD (juli)
    Heb voorafgaand aan de poging DHEA geslikt,daarna slik ik het niet meer. Binnenkort hebben we evaluatiegesprek hoe verder. Ik hoop dat DD jullie verder kan helpen.

@ Druufke, wat vervelend die onzekerheid. Heb je al contact gehad met DD? Ik blijf voor je duimen. Het moet gewoon

@ Jippiejee, jij ook welkom. Lees dat je onlangs een tp hebt gehad en je binnenkort mag testen, hopelijk is DD voor jullie niet nodig.

@ Anjav, wat een mooie buik heb je al!

6. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yj; je hebt echt groot gelijk dat je je ziek meldt. Gewoon even rustig aan doen.
    En op je werk kunnen ze echt wel even zonder je hoor. Denk goed aan jezelf, en zorg goed voor jezelf!

En sorry, maar wat een lomp collegaatje heb je zeg!!
    Zeker als ze van je situatie af weet, en dan gaat zeuren dat het 2 maanden heeft geduurd. Sommige mensen.... Grrrrrr.... :x

Robijntje; sorry voor het late welkom, maar welkom!
    En wat een heftige voorgeschiedenis heb jij ook... :(

Mijn AMH was ook aan de lage kant (0,9) en hij heeft bij mij ook de hormonen opgehoogd, en er Menopur bij gegeven. En blijkbaar heeft dat ook gewerkt.
    Heel veel succes met het verwijderen van de rest placenta, en klets hier maar gezellig mee in de tussentijd.

Karin; dank je meis. Ik ben er ook echt trots op!
    Wanneer hadden jullie nou ook al weer precies het evaluatie gesprek in DD?

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Dank voor de antwoorden. nee ik hoop ook dat hetniet nodig is, maar 'voelde' me zaterdag zo ongesteld, maar dan zonder bloed, dat ik de hoop al opgegeven had voor deze keer... Maar ben nog steeds niet ongesteld dus nu toch een pietsje hoop, maar dan ook maar echt een heel klein beetje hoor... Vandaar dat ik opzoek was naar mogelijk betere kansen.

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Robijn: Welkom op het forum!!

@Jippiejeej: Meid duim voor je dat het niet nodig is!

Ik heb vandaag dd gebeld en zij zeiden mij dat ik me vooral niet druk moest maken nu....Zij zeggen dat het bruinverlies niet zo erg is. Toch ging ze met Dr, S overleggen. Hij heeft me terug gebeld en probeerde me ook gerust te stellen, dat het allemaal niks hoeft te betekenen. Volgende week bloed prikken!
    Mijn bruin verlies lijkt een heel stuk minder te worden nu......
    Denk dat ik woensdag weer een testje doe......staat daar een streep op dan hou ik er ook echt mee op....dan vind ik het wel prima!!

9. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    ooohhh Druufke dat ziet er hoopvol uit! Ik hoop het zo voor je..

10. Karin75

Karin75 Actief lid

Mar 20, 2012
    237
    0
    0
    @ Anjav, heb het gesprek ivm 2 belangrijke vergaderingen op m'n werk vandaag moeten verplaasten naar begin nov.en gaan dan vrij vlot starten. Helaas, maar het is niet anders. Nu hebben we deze maand een een paar feestjes waarvan 2 bruiloften dus eigenlijk komt het ook wel beter uit.

@ Druufke, mooi dat je wat gerustgesteld bent en duim voor een laatste knaltest!

11. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    Druufke;Klinkt positief!MOET goed komen!Zo!

Hier al ongesteld....bleghhh

12. Wat ontzettend naar toch yj :(

Wij hebben onze intake verplaatst naar 15 november. Hij stond eerst op 24 januari natuurlijk, en daarna op 22 oktober bij een Duitse arts. Nu werd ik vanmorgen gebeld, dat er iemand per ongeluk een afspraak had ingepland voor iemand anders op 24 januari, maar dat er ook iemand was uitgevallen en dat er nu ruimte was op 15 november.. Aangegeven dat wij 24 januari al afgezegd hadden omdat we naar een Duitse arts gingen, maar ook gezegd dat we dan toch liever voor 15 november gingen zodat we meteen bij dokter S zitten.. Is weer 3 weken extra wachten, maar ach, wachten doen we toch al ;)

Vanmiddag nog even naar de oude kliniek, vragen hoe het nou precies zit met die eitjes van mij..

13. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Karin; begin november dus. Dat is ook al over een maandje. En als je zo'n drukke tijd
    tegenmoed gaat, dan gaat de tijd lekker snel, en is het zo november. En ook even wat afleiding.

Druufke: dat is erg hoopvol wat ze in DD zeiden! En we wachten je test gewoon weer af. ;)

14. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Dames even snel! Aardig wat bloedverlies dus een testje gedaan en deze was helaas spierwit!! Dus over en uit!!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Nee hè Druufke :(
    Wat een klotezooi ! Sterkte meis, dikke knuffel.

16. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Nee druufke !! Wat een verdrietig nieuws.. Heel veel sterkte!

17. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke; ook via hier nog even: echt k*t!!! :(
    Ik ben benieuwd wat DD morgen nog zegt.

18. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    Potverdorie Druufke!!Wat ontzetten k*t!!!!!!!Heel veel sterkte,ik weet hoe je je nu voelt,pfff

19. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Neee... druufke ook al...
    Wat ontzetten k#t zeg! Wat zal je verdrietig zijn. Veel sterkte.

20. Jij ook Druufke :( Wat ontzettend klote ook.. Sterkte! :(

Share This Page