@ Anja: Ohhhh meis wat super een jongetje en een meisje!! Helemaal geweldig! @ Juffie: Inderdaad is je "buikje" aardig gegroeid! Doe vooral heel rusrig aan! Ben benieuwd naar de 4D echo @ Kippetjuh: Meis geniet lekker van je vakantie! Jaloers!!! @ Loontje: Lekker toegeven aan je moeheid!! Jij ook rustig aan!! @ Majo: Lekker bijgekomen op vakantie?? @ YJ: Meis hoe is het met je? @ all: Hier gaat het redelijk! Ben vandaag weer gaan werken en vond het heerlijk!! Thuis kwamen de muren op me af en wilde weer gewoon funktioneren! Heb nog wel redelijk last van buikpijn en ook nog steeds bloedverlies..... Moet woesdag nog een keer bloedprikken om te kijken of mijn waardes verder zijn gedaald........Mijn HCG was vorige week 5,0 dat is veel te weinig dat weet ik.....maar weet eigenlijk niet zo goed waarom ik noh een keer moet prikken......heb altijd begrepen dat vrouwen standaard een beetje HCG in het bloed hadden zitten! Volgende week woensdag weer terug naar DD voor een evaluatiegesprek hoe we de laatste poging gaan doen...... Die laatste poging willen we pas in het nieuwe jaar! Nu even niks en rust.....gewoon eventjes kunnen genieten van de feestdagen in december en niet constant in spanning zitten! Fijne avond alle
Even snel vanaf vakantie adres, wauw Anja wat geweldig dat alles goed was en een koningskoppel whaaaahhhh wat super echt krijg helemaal kippevl! Juffie rustig aan doen !!! Luister goed baar je lichaam
Dank je wel voor jullie lieve reacties! Juffie: veel plezier bij de 3D/4D echo vandaag! Kippetjuh: hoe is het op vakantie? Druufke: ik snap je meid. Ik hoop dat je toch lekker kan bijkomen in je rust periode Hcg prikken ze altijd 2 keer, om te zien of het wel goed stijgt of daalt.
Oh, das wel laat Juffie. Nog ff geduld dan idd. Maar het is vast het wachten waard. Wij hebben 12 november onze 3D/4D echo. Ben super benieuwd
Ja laat inderdaad, maar overdag kunnen we niet, beetje lastig met werk van mijn vriend, och ja vanavond vind ik ook prima, vind het heerlijk dat in het vooruitzicht te hebben nog straks ben ook heel benieuwd naar ons meisje....hopelijk wil ze wel een beetje meewerken haha. Jij 12 nov leuk zeg! Lijkt me ook super bijzonder een tweeling in 4D te zien. Hoe voel je, je? En je buik? Is die dan nu ook 2 x zo 'dik'?
@Juffie: Veel plezier vanavond, geniet ervan ! Ik heb nog foto's in mijn album gezet van de pretecho vorige week.
Juffie; er staan buikfoto's in mijn album, dus je kunt zelf oordelen. Maar m'n buik begint toch wel flink te groeien hoor. Maar dat is natuurlijk ook niet zo raar. En ik voel me prima. Wel moe en last van m'n maag, maar dat neem ik allemaal voor lief! En hoe gaat het nu met jou? Geen last meer van je harde buiken?
Anja, gefeleciteerd met de goede 20 weken echo!! En wat onwijs leuk dat jullie ook gewoon een jongen én een meisje krijgen! Súper zeg . Kippetjuh, heeeerlijk in Mallorca nu . Zaten wij daar nog maar....zucht.... lijkt alweer zó lang geleden en is pas 2 wkn! Wij hadden daar zo rond de 30 graden hele week (oost-kust), jullie? Geniet er lekker van meid! Juffie, wat vervelend die harde buiken en daardoor weer onzekerheid! Hopelijk vanavond een mooie pretecho gehad en weer helemaal gerustgesteld?! Druufke, fijn dat werken weer goed beviel. Kan me voorstellen dat dat ook wel weer afleiding geeft! Ben benieuwd wat Dr. S. te zeggen heeft met evaluatie gesprek, of er volgende keer nog iets anders wordt gedaan of niet. Groot gelijk dat je even rust neemt en lekker van alle feestdagen gaat genieten. Knap dat je dat kan! Ben daar zelf nooit zo goed in. Timon, hoe is het met jou? Rest, een zwaai
Zijn er meiden die hier bij de tp acupuntuur hebben laten doen in DD? Ben erg aan het dubben. Morgen de punctie en dan de embryoscoop in. Hopelijk dat dinsdag de tp.
Ik heb wel accupunctuur gedaan, maar niet in DD. Ik heb accupunctuur in de buurt gedaan, tijdens het spuiten voor groei eitjes, voor de punctie goede doorbloeding baarmoeder, en na de punctie voor optimaal functioneren baarmoeder. Ik vond het erg fijn!
@Aklina: Ik heb tijdens de pogingen in NL accupunctuur gedaan, maar omdat het geen positief resultaat opleverde (voor ons), heb ik besloten om het in DD niet te doen. Maar kwaad kan het natuurlijk nooit, dus als je twijfelt zou ik het gewoon doen. @Juffie: Hoe was je echo gister?
Een beetje laat , maar wat een geweldig nieuws Anja! Echt ontzettend fijn om te horen! Lijkt mij ook waanzinnig bijzonder om twee van die kleintjes op een 3D echo te zien.. Spannend hoor! Gaat het met de rest een beetje okay? Druufke en YJ, hoe voelen jullie je? < Hier gaat het niet zo lekker.. Ben daarom ook niet heel veel bij de MMM clubs aanwezig geweest en wat stiller.. Sorry!
ego: Gisteravond pretecho gehad, onze meis was niet erg bereid mee te werken, ze was het wel zat volgens mij dat gepor aan mijn buik haha. Toch liet ze eventjes haar mooie gezichtje zien, zoo leuk. Verder was ze ook gemeten en groeit ze precies volgens de lijn, gewicht was nu ongeveer 992 gram dus flinke tante! heb de 2 leukste foto's in mijn album gezet.
Aklina: succes met de punctie!! Ik hoop op een mooie opbrengst. Ik heb trouwens geen acupunctuur gedaan.
Shadixxx, balen dat het niet zo lekker gaat. Maar das wel begrijpelijk natuurlijk, na zo'n grote teleurstelling. Daar hoef je totaal geen sorry voor te zeggen. Klets maar gewoon mee wanneer je daar weer zin in hebt.