ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Majo: jeetje wat een verhaal.
    40 follikels, pfffff...
    Maar 24 eicellen, wat goed zeg!!!
    Laat je ons weten hoeveel bevruchtingen je hebt, en wanneer je dan de tp hebt?

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ majo: meid meid meid inderdaad wat een verhaal!! Maar 24 eitjes! Super goed!!! Hoe voel je je nu?

@ aklina: en meid.....mooie embryo's?

Ego: morgen naar dd voor evaluatiegesprek....ben benieuwd! Hou jullie op de hoogte!

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @All, haha...zie dat mijn verhaal idd erg lang geworden was. Helft staat er 2x in...was zelf begonnen, maar bedacht me halverwege dat ik net zo goed kopietje kon maken uit ander topic. Heb alleen niet al het dubbele er goed uitgehaald. Oeps!

@Alklina, ???? EN???? Hopelijk inmiddels 2 mooie emmies 'aan boord'?!

@Druufke, jij heel veel succes morgen! Lijkt me best een moeilijk gesprek. MK zal weer aan de orde komen. Ben benieuwd of er nog iets gaat veranderen voor een eventuele volgende poging als jullie daar aan toe zijn tzt.

@Juffie, fijn dat de echo goed was meid :). En wekelijkse echo's....super zeg!! Altijd leuk natuurlijk, maar ook voor je eigen gemoedsrust.

@Hier: Van de 24 eicellen hebben ze er op 18 ICSI-IMSI toegepast, overige niet rijp of wat dan ook. Daarvan 10 bevruchtingen. Omdat ze niet allemaal in de embryoscoop kunnen zijn de 6 beste erin gegaan en 4 direct ingevroren. Haha...we hebben dus voor het eerst in onze MMM carrière cryo's ;). Maar goed...die zeggen me niet zoveel omdat we natuurlijk niet weten wat de kwaliteit daarvan is omdat ze direct de vriezer ingegaan zijn. Vriezen in DD ook alles in. Al met al tot dusver dus een zeer goed resultaat. Ben da ook blij tot dusver, maar toch wel met enige reserves. Eerst de doordeling maar afwachten, dat horen we zaterdag bij de TP pas. (als we die hebben en ze niet eerder stoppen met delen). Doordelen zijn onze emmies over het algemeen nooit zo goed in. En tsja..als ze dat wel goed doen blijven ze alsnog niet ziten...
    Laten er 2 terugplaatsen i.p. en als die andere in de embryoscoop dan ook nog goed mochten zijn (vorige keer niet), dan worden die ook alsnog ingevroren. We zullen 't zien zaterdag... :).

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wij hebben vandaag de TP gehad van 2 blasto's. Oh wat zijn we opgelucht en blij. We maken nu echt een goede kans.
    De canule inbrengen ging heel soepel en vlot. Was gebeurd voor ik het wist, dat heb ik in de VU meerdere malen anders mee gemaakt.

Even de statistieken: 18 eicellen; 12 rijp voor ICSI
    9 embryo's ontstaan; 4 direct in de vriezer; 5 in de embryoscoop.
    Daarvan zijn er 4 over op dag 5 in blasto stadium;
    2 daarvan TP; overige 2 worden eventueel morgen alsnog ingevroren; daar mag ik morgen oer bellen.
    Echt heel tevreden en gelukkig met deze cijfers. Had totaal niet verwacht dat er nog vier in leven zouden zijn op dag 5.

Het blijft even bij een ego berichtje; zijn erg moe en gaan lekker naar bedje.
    Voor wie eens een hotelletje in de buurt zoekt in DD wij zaten iin een goedkoop maar perfect hotel op 1.1 km afstand van de kliniek in een rustige buurt. PB maar als je de link wilt.

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Majo, wat fijn dat er bij jou ook zoveel bevruchtingen zijn! Nu de spannende dagen voor de tp! Succes meid.

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Alklina, Jáááááá!!! Súper meid!! Wow wat GOED :). En nog 2 mooie in scoop die mogelijk ook nog cryo's worden!! Duimen draaien hier komende 2 wkn overuren voor je hoor!! Slaap lekker straks, maar dat zal wel lukken met 2 van die toppertjes 'aan boord' ;).

7. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Jaaaaahhhhh yes yes yes meiden, wat een goed nieuws hier!
    Jullie willen nu echt niet zien hoe ik achter de comp zit, haha.. ben namelijk vreselijk verkouden (last van allergie) en zit hier te niezen, proesten, snuiven en er liggen zo'n 100 besnoten zakdoekjes om me heen, maar ik MOEST natuurlijk nog even reageren voordat ik mn bedje in kruip..

@Majo, wat een supersupersuper icsi ! Natuurlijk met veel complicaties en spanning van te voren, maar het resultaat is er ! Ik snap dat je niet te vroeg wil juichen, eerst zaterdag maar eens afwachten, maar zoals je zelf al zei: so far so good.. Ik heb er een goed gevoel bij! Duim heel hard!

@Aklina WHAAHHH 2 toppers (en nog wel blasto's) aan boord! wat top ! Ben heel blij voor je.. dit MOET gewoon gaan lukken...

Worden weer spannende weken meiden.. pffff

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Majo: wat een mooi aantal bevruchtingen en ook nog eens cryo's. Ik duim dat ze mooi doordelen.

@Aklina: wauw wat een geweldig nieuws. 2 top emmies aan boord, gefeliciteerd. Mijn duimen gaan overuren draaien. Wanneer mag je testen ? Ergens eind volgende week ?

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Goede berichten hier, dat geeft moed!
    Aklina: ja, graag PB'tje met hotelletje.
    Succes allemaal, meiden! Druufke, ook voor jou!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Majo, je bent alweer voor de punctie geweest! Meid, wat een mooi aantal emmy's heb je. Deze week de toppers ophalen. Spannend!

Aklina, 2 toppers aan boord. Goed broeden!

Kippetjuh, beterschap!

Alle meiden succes met de zwangerschap of in de mmm.

Hier nog steeds in de ziektewet, maar op therapeutische basis een beetje aan het werk. Niet geheel een succes. Last van veel moe en grenzen vinden. Zeker niet bezig met ev mmm.
    Vorige week een echo gehad ivm de cyste. Deze is in 3 maanden niet gegroeid. De gyn zegt nu dat de cyste in de eierstok zit. Ik mag de operatie aangaan, maar dan zal de eierstok er helemaal uitgehaald worden. De echodames zeiden dat de cyste aan een streng vast de eierstok ernaast zweefde omdat 'ie steeds vervormd. wie moet je nu geloven? Ik heb nu besloten geen operatie te doen. De eierstok maakt nog gewoon follies aan die werken. De cyste zit er blijkbaar al jaren en de follies hebben altijd kunnen groeien.

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Timon, jeetje meid...wat een tegengestelde berichten wat betreft de cyste. Ik zou 'm ook niet weg laten halen, precies om die reden die jij noemt. Kan altijd later nog toch? De MMM kun je dus wel een beetje naast je neerleggen momenteel? Zou soms willen dat ik dat kon. Gewoon even niets.... ga hier altijd maar door en door en door... vanaf 2007 eigenlijk al aan één stuk (met zwangerschap en eerste 11 mnd van M. dan uitgezonderd). Nu ook zeker vanwege leeftijd man die al 40,5 is en ikzelf over 3 wkn ook 34. Knuf voor jou meid!! Dat het snel maar nog beter met je mag gaan. Je bent op de goede weg :).

Aklina, en? Heb je nog iets uit DD gehoord betreft de andere 2 emmies uit de scoop? Hopelijk ook in kunnen vriezen?

Kippetjuh, beterschap meid!! Lekker onder de 'wol' kruipen!

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ timon: beetje tegenstrijdig inderdaad! Hoop echt voor je dat je weer wat beter in je vel gaat zitten meis! En zeker niks overhaasten! Als jij er nog niet aan toe bent het ook nog lekker niet doen!

@ aklina: super goed nieuws! 2 blasto's mooi hoor!!

Ego: vandaag dus terug geweest naar dusseldorf! Het was echt een heel fijn gesprek! Ik ga nu voor 3 maanden aan de DHEA! Dit zal ervoor moeten zorgen dat de kwaliteit van mijn eicellen verbeterd! Dat lijkt ook het probleem te zijn! Hij vond het positief dat er wel een innesteling heeft plaats gevonden. Dus weer netjes aan de pilletjes en dan over een week of 8 terug bloedprikken om te kijken of de DHEA zijn werk doet! Dan zouden we in januari weer van start kunnen gaan!

13. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Majo, er heeft 1 blasto de nacht overleefd, die is alsnog ingevroren. Echt super!

Druufke, wat fijn dat het gesprek zo prettig was. Dus jij ook aan de DHEA. Ik heb het 6 weken geslikt voor de punctie gedaan werd. Hopelijk heeft het een goede bijdrage geleverd aan mijn eicellen.

Timon, heel veel sterkte meis met het revalidatie proces.

14. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Aklina: Ik ga het wat langer slikken aangezien ik pas in het nieuwe jaar de 3e poging ga doen! Had jij het ook op recept gekregen?

15. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Druufke wat kost de dhea in duitsland?

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    115 euro voor 95 tabletten

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druufke; wat fijn dat het zo'n goed gesprek is geweest!
    En nu dus aan de DHEA! Dan gaat 2013 gewoon jullie jaar worden!!
    Wanneer moet je nu weer terug komen bij Dr. S?

Majo; 10 bevruchtingen! Wauw! :D
    Ik hoop dat ze mooi doordelen in de embryoscope, en dat je zaterdag 2 toppertjes mag gaan ophalen!

Aklina: 2 blasto's nog wel!! Wat goed!!
    Wanneer is nu je test datum?

Kippetjuh: heel veel beterschap meid. Het heerst echt enorm!!!

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ja ik had ook het recept gekregen met het advies van Dr. S. om het bij de apotheek op de hoek te halen. "Dan weet je ten minste zeker dat je het goede spul hebt". Ik heb er ook zoiets voor betaald. Geef dit bedrag ook bij de belastingdienst op.

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Anja: Ik moet over een week of 8 terug om bloed te prikken kijken of het wat doet! Dan begin volgend jaar weer starten!

@ Aklina: Thx voor de tip! Ga ik zeker ook doen!!

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Dames,
    Ik heb hier eens wat adviezen voorbij zien komen zoals drinken van granaat appel sap (100% van Pom gekocht)
    Is 1 glas per dag voldoende? Ook slapen met sokken aan doe ik al... hebben jullie nog meer tips ter bevordering van de innesteling?

Deel Deze Pagina