@Majo: jeetje, kan me voorstellen dat je helemaal niet bezig bent met de tp enz. Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte alvast voor maandag.
@loontje: inderdaad dan maar rustig aan doen! Alles voor t beebje @majo: jeetje meis, kan me voorstellen dat je niet met de tp bezig bent! Ik ga heel hard voor je duimen dat het niets is! Hier niks te melden....netjes aan de DHEA.
mayo als 1e.. wat super voor je dat je cryo's hebt!! helemaal geweldig!!..die heb je alvast in de pocket als 2e .. wat zal dat schrikken geweest zijn die knobbel in je re.borst..en wat zal de angst en paniek toegeslagen zijn!! Toch wil ik proberen je de angst een beetje weg te nemen.. Het kan ook een een cyste of mastopathie zijn?? Het laatste ben ik mee bekend..ook na ontdekking van meerdere knobbels in 1 van mijn borsten.. ook een mamografie gehad en gelukkig waren het dus goed aardige knobbels.. bij mij kwam het van de pil :x ben dus daarna overgestapt op spiraal en een paar weken later waren de knobbels weg.. (ff ter aanvulling gebruik nu provera 10 dgn ipv de pil 3 weken voor hyper ivm met deze klachten.. ik wou die knobbel stress er niet bij hebben nu je al genoeg stress hebt van de hyper) Ik weet dat niet elke situatie vergelijkbaar is met de ander .. maar wie weet stelt het je een beetje gerust?? Ik wil je alvast heeeeeeeeeel veel s6 wensen voor maandag en hopelijk loopt dit alles met een sisser af Toi toi toi meid!
@loontje, Dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest. Gelukkig waren de uitslagen verder goed. Doe maar rustig aan. @aklina, Suc6 vrijdag. duim duim... @majo, Zo ben je in de wolken met je icsi resultaat en zo worden je gedachten weer weggetrokken. Ik hoop dat het reuze meevalt of dat het maar een opgezwollen klier is (of iets dergelijks). Maar het wachten en die onzekerheid, zal niet meevallen, maandag pas verder uitsluitsel. Suc6 ! @Elize, het "probleem" met dusseldorf is dat ze nooit echt een bevestiging sturen, dat de email ontvangen is, dus je moet er maar vanuit gaan, dat het aankomt. Wij bellen wel vaker, gewoon om te vragen, of de email is aangekomen, zodat we maar hoeven af te wachten. Wachten terwijl zij niets gekregen hebben, is weer zo zonde van de tijd. Wij zijn ook erover aan het denken om een ander email account aan te maken. @druufke, hoeveel DHEA neem jij dagelijks ? heb je ook je bloed laten testen op de begin waarde?
Jeetje Majo, kan me voorstellen dat je superblij bent met het icsi resultaat maar dat een knobbeltje in je borst weer een hoop onrust zaait en je focus totaal verschuift. Misschien gaan de wachtdagen zo extra snel!! Heel veel succes met wachten tot maandag. Lijkt enorm spannende situatie. Het kan meevallen. Daar hopen we dan maar op! Dikke knuffel voor jou!!
Majo; tjee, dat is schrikken! Maar zoals sommige anderen al zeggen, het kan ook een cyste zijn van de hormonen. Ik had de laatste keer ook cysten die op de echo te zien waren. En toen zeiden ze ook dat die waarschijnlijk van de hormonen waren. (Ik krijg elk jaar een mammografie en een echo ivm familiale belasting) Ik hoop dat je goed nieuws krijgt meid! Sterkte!!
@ jolanda: ja dusseldorf heeft bloed afgenomen voor ik ermee moest beginnen! Moet over 8 weken weer terug om nog eens te prikken! Ik slik 50mg per dag!
Hier behoorlijk klote, niet met mij en beeb maar met vriendlief. Naast het abces wat hij toen na de tese kreeg wat al zeldzaam was hebben wij nu weer de hoofdprijs...ook een complicatie na de tese die maar zeer zelden voorkomt. Vandaag is vast gesteld dat mijn vriend een ernstig tekort aan testosteron heeft en daardoor (weten we nu) behoorlijk neerslachtig is. Waarschijnlijk iets beschadigd en dit komt nooit meer goed moet nu verder onderzocht worden, maar zal wel neerkomen op levenslang testosteron injecties..... Behoorlijke klotezooi hier nu maar ja maar beste van maken.... Meiden die nog tese moeten laat je niet afschrikken want dit komt maar heel weinig voor na een tese.
Juffie; wat enorm kl*te zeg!! Ik hoop dat ze toch nog iets kunnen doen aan het testosteron gehalte van je man, zodat hij zich ook weer wat beter voelt. Sterkte!
Vanmorgen maar eens terug Mulheim gebeld arts die destijds de tese heeft gedaan vond het niet verontrustend. Hij zei dat hij zelf door stress ook weleens een lager testosteron kan hebben. Maar mijn vriend heeft 's middags laten prikken schijnbaar moet je testosteron voor 9:30uur in de morgen laten prikken, dus nieuw briefje gehaald en morgenvroeg opnieuw prikken. En dan de uitslag naar de arts in Mulheim doormailen dan kijkt hij er nogmaals na. Waarschijnlijk komt het dan toch door de stress waardoor dit lager uitvalt vooralsnog niet echt schokkend volgens de arts, gelukkig. Mijn vriend heeft een aantal keer goed gesproken met zijn baas en dit lucht ook behoorlijk bij hem op. Hij heeft een zeer veeleisende baan en dit wordt nu anders ingedeeld zodat hij wat meer 'lucht' krijgt en thuis ook echt thuis kan zijn. Hij voelde zich vandaag stukken beter gelukkig! Ik ben vandaag ook weer naar de gyn geweest. Bmh nog steeds 3,5cm en potdicht helemaal goed. De gyn ging wat metingen doen maar zag toen dat ik maandag de groeiecho heb dus stopte ze weer. Buikje was gemeten en was 28 weken, loopt een week achter de laatste keer 3 dagen, dus de achterstand is wel wat groter geworden, maar volgens mij nog steeds ok? De rest is niet gemeten dat horen we maandag weer. Majo: wat schrikken joh! Wellicht cyste van de hormonen. Hopelijk snel duidelijkheid meis. De rest: sorry meiden weet het even niet meer, mijn geheugen laat me in de steek...meiden die binnenkort gaan testen ik hoop zo op een vette streep! Meiden die bijna beginnen ook jullie het aller, allerbeste gegund! En zwangere lekker genieten zoveel je kan. Merk dat ik dat niet zoveel gedaan heb, maar goed als het resultaat er straks maar is vind ik alles goed!
@Juffie: dat is beter nieuws. Hopelijk nu ook een hogere waarde. Maak je geen zorgen dat het buikje achterloopt hoor, volgens mij zit er een marge van 2 weken in. Bij ons loopt het beentje elke keer rond een week achter, ook geen probleem volgens de gyn. Als het niet goed zou zijn dan hoor je dat echt wel. @Aklina: heel veel succes vandaag, ik duim voor je ! Ga je zelf ook testen of wacht je de bloedtest af ?
Heb gisteren al positief getest! DD rules!!! Omdat ik me gisteren weer zo beroerd was ben ik gisterenmiddag al naar de gyn gegaan met het goede nieuws en hij kon me gerust stellen. De overstimulatie is echt netjes afgenomen. Vandaag krijg ik de uitslag van het hcg dat gisteren is afgenomen. Ik ben zo ongelofelijk blij!!. Maar ik vind het ook nog wel heel spannend hoor! Hoop zoooooo dat het goed blijft gaan!
Aklina WAUW wat een geweldig nieuws !! GEFELICITEERD !! Ik vond het ook ontzettend eng in het begin. Je testen zien er prachtig uit !
Zenuwslopend is dat hè. Gelukkig kan je zelf bellen en hoef je niet te wachten op een telefoontje (of is dat wel zo?)
Nee, mag inderdaad zelf bellen. <aar ik heb vertrouwen in de testen en in mijn lichaam. Heb enorm grote boobs! Dat geeft me vertrouwen.