ICSI in Dusseldorf

Discussion in 'MMM clubs' started by Krabje, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Nena: welkom hier en heel veel succes in DD !

@Aklina: hoe voel je je ? Uitslag nog gekregen ? Kan je het al geloven ?

2. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Nena, succes in DD.

Loontje, mijn hcg van donderdag (14 dagen na punctie) was 174. Prima uitslag volgens mij. Ben erg blij natuurlijk. Maar het besef is er echt nog niet. Ik heb het gisteren avond aan mijn beste vriendinnen verteld. Morgen gaan we naar de ouders.
    Ik heb veel aan je motto: geniet van elke dag dat je zwanger bent. Daarom hebben we besloten gewoon open kaart te spelen en het nog net niet van de daken te schreeuwen. Maar we willen ook niet liegen tegen al die lieve mensen die 4 jaar lang zo ontzettend met ons mee geleefd hebben.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Aklina: dat is echt een hele mooie hcg waarde meid !
    Wij hebben inderdaad ook meteen open kaart gespeeld tegen de mensen die ons altijd hebben gesteund. Na de 1e echo met 6+5 heb ik het op FB gezet, kon en wilde het niet meer voor me houden haha.
    Heel veel plezier met vertellen !

4. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aklina, wij hebben het ook meteen verteld.
    Mensen leefden zo super met ons mee, en ik vond dat hun het verdiende om te weten. :)
    Maar idd, geniet lekker van het zwanger zijn.
    (Ondanks de gênante ongemakken, geniet ik echt nog elke dag van het zwanger zijn! Vooral nu van de schopjes en bewegingen enzo.)
    Deze dagen kan niemand meer van je afpakken. :D

5. nena64

nena64 Lid

Oct 26, 2012
    46
    0
    0
    Gestart 8/11/2012
    gelderland
    Dat is een uitstekend hcg aklina gefeliciteerd.

6. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Aklina, WAUW Meid!! Je bent ZWANGER :) Van harte gefeliciteerd meid!!

Nena, spannend allemaal. Heel veel succes!!

Verder op het moment nog 'rustig' in DD nu he? Tenminste....hier in DD topic dan. Nu nog even niemand echt al actief bezig toch?

@Hier: thanx voor jullie support meiden! Alles is gelukkig goed :). Knobbeltje re borst is opgezet klierweefsel, idd w.s. v/d hormonen. Enorm opgelucht natuurlijk nu. Hoop echter wel dat het knobbeltje nog verdwijnt anders blijf ik er maar aan voelen en dan toch twijfelen. Heb m'n werk wat dat betreft gewoon niet mee. Echt zo'n kl*te week gehad. Werk op o.a. oncologie afd. en zie daar dus altijd de ergste 'gevallen' met chemo's en bestraling enzo. Als er dus iets is denk ik meteen aan ergste wat eruit kan komen....tsja.... Met icsi dan ook absoluut niet bezig geweest. Morgen is officieel de testdag maar ga niet testen. 't interesseert me momenteel ook eigenlijk niet zoveel. Heb gevoel dat ongi eraan zit te komen. Vorige keer eind v/d testdag en volgende dag zette het door. Dus mocht er woe nog niks zijn wil ik do misschien wel een testje wagen. Maar hoop ook dat als ongi wel komt en ik dus stop met de utro, dat knobbeltje dan misschien verdwijnt. at zou toch net iets meer rust geven (hoewel ik stiekem natuurlijk wel liever een positest zou hebben ;)). We zien hier dus wel......

7. Sansyl

Sansyl Lid

Jul 30, 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Majo; wat fijn dat het goed nieuws was!
    En je zelfbescherming ken ik wel hoor. Maar toch heel knap dat je niet test. En ik ga gewoon voor je duimen voor een postitieve test! :D

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Majo: Dat is goed nieuws, wat een opluchting.
    Ik duim ook voor een posi test :)

10. nena64

nena64 Lid

Oct 26, 2012
    46
    0
    0
    Gestart 8/11/2012
    gelderland
    nou kom net binnen van DD ... was me het weertje wel met de auto ... had intake en plan maken met Frau Hubert plus bloed afname.

Ze gaan mooi mee met mijn opzetje om Arnhem eerst de hoegenaamde prof stimulatie te laten doen en als bij de 8 dagen echo follikels zichtbaar zijn kon ik naar Frau Hubert bellen.

Zei ook dat ik het medicatie schema van Arnhem zou faxen zodra ik het heb gekregen 5 november, dat vond Hubert wel cool. Ja ik zet DD er gewoon als double deck achter omdat die fertiliteit arts daar alleen maar aan de statistieken denkt en minimaal 8 tot 10 follikels wil zien. Noe Frau Hubert zei dat je een gat in de lucht mag springen met een leeftijd van 42 en een AMH <0.1 als je er 2 of 3 kan oogsten en wij dus op zijn hollands gezegd gepiepeld worden. Frau Hubert zou zelf een mooi eitje van 1,5 of 2 cm nog oogsten voor een IVF.

Maar laat ze maar denken daar in Arnhem dat ze ons voor de gek kunnen houden we weten inmiddels wel beter. DHEA zou dan bij de volgende cyclus (december) gebruikt kunnen worden, maar had nu geen haast zei Frau Hubert. Op de vraag of er ook 3 emmies terug geplaatst konden worden zei Frau Hubert 'geen probleem' desnoods sparen we ze op.

11. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Majo, Wat een opuchting moet dat zijn geweest. Maar ik kan me voorstellen dat je blijft twijfelen zolang het knobbeltje. Meid wat hoop ik op een positieve test voor jou. Het is je zo gegund!!!

Nena, heel verstandig dat je op twee paarden wedt. Fijn dat DD meedenkt en open staat voor "alle zeilen bijzetten"!

Ik heb vanmorgen nogmaals een test gedaan en nu was de teststreep net zo donker als de controle streep. Heeft me enorm gerustgesteld dat het goed gaat daar binnen.
    Morgen weer een echo ter controle van de overstimulatie maar ik hoop ook echt op 1 of 2 zwangerschapsringen te zien!

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Aklina: Wauw super zeg ! Niet al te teleurgesteld zijn als je nog niets ziet hé, want het is nog wel heel erg vroeg. Ik heb met 5+1 een echo gehad en toen was de vruchtzak pas 5.3mm. Grote kans dat je alleen nog maar verdikte baarmoederslijmvlies ziet.

13. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aklina, misschien idd ook wel 2.
    Zou wel leuk zijn, nog een tweeling mama hier. ;)

14. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

Mar 30, 2012
    433
    0
    16
    NOP
    @Aklina, oooh meid wat heerlijk he, zo'n donkere test! Kun je het al een beetje geloven?

@Majo, wat een opluchting dat het knobbeltje goed blijkt te zijn! zou inderdaad heel fijn zijn als ie weggaat.. Aan de andere kant, als deze wordt veroorzaakt door hormonen, mag ie nog wel even blijven ! Dan vooral door het hcg hormoon uiteraard! Ik duim me suf, hoop het zo voor je..

15. nena64

nena64 Lid

Oct 26, 2012
    46
    0
    0
    Gestart 8/11/2012
    gelderland
    #3935 nena64, Oct 30, 2012
    Last edited: Oct 30, 2012
    Kreeg vandaag in de post het hormoon schema van de proef stimulatie hah. Een hele waslijst om dan na 5 november (prik instructie) volgens het streek in Arnhem mee te beginnen als de ongi weer mocht komen.

Hier het schema : [​IMG]

;)

16. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Majo; hoe gaat ie?? Heb je toch nog getest??

17. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Nena, fijn dat Dr. H. zo goed meedenkt. Leuke vrouw he :)
    En zie in je prikschema 2 hormonen die je moet spuiten. Overige medicatie voor punctie (pijnstilling/sufmakers) en de pil ter voorbereiding op de icsi. Op naar 5 nov. en dan gauw starten en hopen op toch een paar mooie follies :).

Aklina, fijn een donkerdere test :). Hoe was de echo vandaag? Was er al een zwangerschapsring te zien?

Anja, nee niet getest hoor! Absoluut niet nodig helaas......
    Zoals verwacht vanmorgen ongi geworden. Jammer, maar 't is niet anders. Moet wel zeggen dat ik me eerlijk afvraag of het eigenlijk ooit nog wel weer eens zal lukken. Heb op zich niet heel veel vertrouwen, maar wil het gewoon zó graag! Morgen DD maar eens bellen en even vragen naar het hoe en wat mbt cryotp daar. Weten nog niet goed of we direct door willen met de cryo's of even 1 a 2 mndjes 'rust' nemen. Hangt beetje af van hoe en wat met de cryo's qua invriezen e.d. Niet dat ik in cryo's nou zoveel vertrouwen in heb aangezien die sowieso al minder waren natuurlijk. Maar goed.... geeft wel toch wat kansen en dan niet meteen weer beslissing hoeven nemen over wel/geen nieuwe icsi. 't Is raar, maar begin er al bijna echt aan te wennen die teleurstellingen. Of het komt omdat ik er dit keer niet zoveel mee bezig was door dat andere gedoe en ik daar gewoon zo ontzettend opgelucht over ben. Nou ja.... we zullen wel zien...

18. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Majo; oh, wat enorm kl*te!!! :(
    Ik hoop dat je cryo'tjes dan straks wel goed blijven plakken!
    Die teleurstellingen gaan wennen hè! Ik weet nog dat ik het daarom in het begin van mijn zwschap ook super moeilijk vond om te genieten. Ik was gewoon zo gewend aan die teleurstellingen, dat ik echt moest omschakelen dat we eindelijk eens goed nieuws hadden ipv slecht nieuws.
    Heel veel sterkte meid!

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Majo: wat enorm klote. Heel veel sterkte.

20. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Had ik bij mijn zwangerschap van M.aud destijds ook de 1e 3 mnd. Precies hetzelfde als jij.

Share This Page