Majo, wat ontzettend kut zeg!! Wat een kutzooi... Ik was er -eigenleedtechnisch- van overtuigd nu te gaan lezen dat jij zwanger bent. En weet je, ik had het je zo gegunt... Sterkte en dikke knuffel voor jou!! X
Majo, fijn dat je goed nieuws heb over het knobbeltje. Wat klote dat je ongi bent geworden. Dikke knuffel!
Majo, Wat enorm ongelofelijk balen zeg. Had zo gehoopt dat je me opgevolgd zou hebben. Kan me voorstellen dat je evt. wat rust wik nemen voor de cryo's. Bij de echo gisteren een grote bol baarmoederslijmvlies te zien. Maar nog geen zwangerschapsring. Mijn volgende echo is 12/11. Dan ben ik 6+4 en dan hopen we wel echt een vruchtje te zien. Misschien wel twee!
Aklina: het is volgens mij ook nog wel erg vroeg om een zw aan te tonen met nog geen 5 wk. Enneh, bij mij was bij 6w3 maar 1 vruchtje te zien, maar bij 7 weken toch 2. Dus dat wil ook niet alles zeggen, haha. Hij zag wel bij 6w3d een 2e vruchtzakje, maar die was heel klein en leeg volgens de gyn. Nou, niet dus, hihi. Ik ga voor je duimen meid!
@Aklina: Op naar 12-11 !! @ego: ik heb weer een nieuwe buikfoto in m'n album gezet, waar ook een heeeeel klein stukje babykamer op te zien is haha. Ik zal eerdaags ff goeie foto's van de babykamer maken (maar hij is nog niet af hoor).
@ Majo: ah bah nee toch! Kan me voorstellen dat je er even heen vertrouwen in hebt, na al die teleurstelling! Ken het gevoel..... Maar wel een mega opluchting dat je knobbeltje door de hormonen komt!! Sterkte meis!! @ Aklina: op naar 12/11 en hopelijk is er dan iets heeeel moois te zien!!!
hallo meiden, breek ff hier in.. weet iemand van jullie of je volgend jaar voor ivf in dd in menzis extra verzorgd 4 200% vergoed krijgt? wij hebben dat vorig jaar gedaan en heb dat toen wel gekregen, maar was benieuwd wat er volgend jaar gebeurd.. we willen namelijk in april een startgesprek en dan ook eerst volgende menstruatie dan beginnen..
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! Heb net al even op de site van Menzis gekeken, maar kan er niks over vinden. Anders is het zeker de moeite waard om over te stappen!
Misschien dan ook interessant om te achterhalen of dat ook zo is als je via PMA bij Menzis verzekerd bent/ wilt worden. Je bent via PMA namelijk goedkoper uit, maar heb je dan ook alle voordelen? Ego: Wij zijn nog steeds niet bezig met zwanger worden en onze eskimo's. Ik ben op therapeutische basis begonnen, maar het duurt nog even. Eerst moeten we beiden goed in ons vel zitten.
Bij PMA had ik afgelopen jaar wel 200 %. Of het im 2013 ool nog zo is .. weet ik niet, ff de voorwaarden van 2013 afwahten
ik heb de kortingen van de pma ook.. samen met de menzis pakketten.. dit had ik in 2010 ook.. was dit jaar gezakt kwa pakket omdat je voor kraamzorg pakket 2 voldoende had... en nu wil ik dus overstappen naar pakket 4 als je dus 200% krijgt.. lees bij maartje in onderschrift niet zulk goed nieuws voor een brusje?? timon jij nog steeds niet zwanger.. wat verschrikkelijk zeg.. missgin staat inderdaad nog niks op de menzis site.. heb gisteren hele avond gezocht maar kon nog niks vinden..
Vandaag maandag om 14:30 uur prik instructie voor > dit Moet de rode duivel gaan zien de komende 72 uur anders is het toch echt zo ver voor deze oude vrouw
@nena, Suc6 met de instructies vandaag. Ik hoop dat je rode duivels snel mogen komen en dat je kunt starten. Ik ben gisteren gestart met mijn nieuw schema. Mijn rode duivels waren ook 2 dagen later, maar ga er nu weer tegenaan ! Jolanda
@Nena: Succes met de instructies vandaag. @Jolanda: Spannend weer, succes ! Wat voor medicijnen gebruik je ? Sorry is vast al eens verteld ...
Mvm test was vanmorgen negatief, bloedtest in ziekenhuis ook. Morgen bij gyn langs voor afspraken hoe en wat nu verder.
Ik vind dit zo verschrikkelijk erg, heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte meid, dikke digi knuffel van mij.
@loontje, neusspray vanaf dag 1, vanaf dag 3, menopur 2*225 ie per dag. @aklina, Ik had al op een ander topic gereageerd, maar nogmaals, sterkte. Weet iemand hoe de onder en boven waardes zijn van DHEA en vit. D. in dusseldorf ? ik kreeg net telefoon van een zekere claudia (nooit eerder aan de lijn gehad), die was heel kortaf en het was mij niet helemaal duidelijk wat ze nu zei. Ik weet alleen nog dat ze zei dat het goed was. Ik weet mijn waarden in NL, maar die zijn dus heel anders als in Dussdorp. Vroeg me af of iemand hier de waarden van dusseldorf kent. Bedankt, Jolanda
@ Aklina: Ohh meis neee!! Wat verschrikkelijk! Ken het gevoel en het is behoorlijk klote!! Heel veel sterkte meid!! En een digi knuff!! @ Jolanda: Heel veel succes!! Hetzelfde schema als ik had de laatste keer Ik weet de waarde ook niet......zal er eens naar vragen als ik dara over een week of 5 weer heen mag om na 8 weken op de DHEA te checken! @ Nena: succes met de instructies!!
Aklina, neee!!! Wat een naar bericht! Sterkte meid... Jolanda: bij mij was de dhea waarde gestegen van 3,1 naar 12,7. Het eerste was veel te laag, het 2e goed. Wat was je waarde? Heeft claudia verder niks gezegd? Doorgaan, minderen, nog overleg met Dr S?