ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Ik zou 74 kg moeten wegen, om een gezond gewicht te hebben.
    ik zit daar ruim overheen, weeg momenteel 99. Ik weet zelf ook wel dat dat te veel is, maar ik kom van 110, dus ben al goed bezig, maar iedere keer weer hetzelfde verhaal...pfff...
    dan moeten ze toch een stuk duidelijker zijn bij het begin van een behandeling, maar goed..achteraf is dat altijd makkelijk gezegd. Ik denk dat ik maar eens een poos afstand neem van het traject, het hakt er op deze manier behoorlijk in.
    Dank jullie voor jullie lieve woordjes...

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Pregnyl zorgt altijd voor een eisprong. Je kan dus inderdaad nu geen eicellen meer in de follikels hebben. Je kan natuurlijk de follikels nog wel voelen omdat die zich na een eisprong weer kunnen vullen met vocht. Dat was bij mij ook het geval en heb nog 2 weken hetzelfde gevoel gehad in mijn eierstokken. Hopelijk haalt dit je twijfel of ze er nog zitten een beetje weg. Maar de woede en frustratie niet natuurlijk! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Heel veel sterkte meid!

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Pff, Jolanda, het zit ook niet mee he!
    Wat betreft overgewicht moeten ze gewoon helder zijn aan het begin van de behandeling: het kan wel of het kan niet. En daar dan ook de verantwoordelijkheid voor nemen en niet achteraf gaan miepen dat het door je overgewicht komt. 99 kg is toch ook weer niet wereldschokkend?
    Eerst inderdaad maar even heel lief zijn voor jezelf.

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Jeetje Jolanda wat een gedoe allemaal. Snap heel goed dat je boos en teleurgesteld bent. Heel veel sterkte.

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ff snel vanaf foon:

Jolanda, wat een verhaal! Sterkte meid...

Hier: punctie zonder problemen, heerlijk geslapen. Resultaat: 6 eicellen!

6. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    hey kiekske,
    Fijn dat je de punctie zo goed ervaren hebt. Je zag er bovenop tegenop, maar ze zijn reuze aardig daar he....gaat u maar lekker slapen.. Wat een goed resultaat, goed zo ! en nu heerlijk tevreden naar huis. Ben benieuwd hoeveel bevruchtingen je gaat krijgen. Krijg je daar woensdag telefoon over ?

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jolanda, ik lees met afschuw jouw verhaal. Super tegenvallend en zwaar klote! Het overgewicht zal toch niet (ineens) het probleem kunnen wezen? Dan had ik daar ook last van moeten hebben. Knuffel!

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jolanda: wat een verhaal meis! Wat raar dat ze daar 'ineens' over beginnen nu......heel veel sterkte meis!

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jolanda; 99 kilo is idd niet wereldschokkend idd nee.
    Dus ik vind dat wel een raar argument.
    Maar ik kan me echt voorstellen dat je er doorheen zit. Het is ook een mega teleurstelling. :(
    Sterkte meid!

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiekske; fijn dat het allemaal zo goed is gegaan met de punctie!
    Jij ook 6 eicellen dus! Mooi resultaat!
    Ik duim voor goede bevruchtingen! Wanneer krijg je dat te horen?

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Kiekske, mooie opbrengst 6 eicellen. Nu duimen voor goeie bevruchtingen. Maken jullie gebruik van de embryoscope ?

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kiekske: Mooi 6 eicellen ook ik duim voor mooie bevruchtingen! Gaan ze de embryoscope in?

Loontje: Hoe is het met jou? Wordt langzaam spannend voor ons he!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Juffie, gaat zeker spannend worden. Nog een werk of 5 voor mij :).
    Rust doet me erg goed. Hoe gaat het met jou ?

@ego: voor de liefhebbers staan er nieuwe foto's in m'n album

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ben er ook erg blij mee! Als we genoeg bevruchtingen hebben, gaan ze idd de embryoscoop in. Dat horen we morgen!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Nena: Jeetje meis wat een domper.....Wel fijn dat ze je gewoon blijven stimuleren on het zelf te proberen met de hormonen.

@ Karin: Heel mooi 3 bevruchtingen!!! Hopelijk zijn ze allemaal mooi doorgedeeld!!

Jolanda: Jeetje meis, wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je hier boos en verdrietig om bent! Maar ook ik heb nog nooit gehoord dat er door overgewicht niks te zien is op een echo/punktie. Zelf heb ik ook wel wat overgewicht.....(80 kilo) en heb dit nog nooit meegemaakt.En ik vind het heeeel knap van je dat je al zoveel kilo kwijt bent ondanks de hormonen!!

@ Kiekske: Mooie opbrengst meid! Ga duimen voor mooie bevruchtingen!

16. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Kiekske, wauw, ook 6 eicellen, ik duim voor mooie embryo's!
    En dan zaterdag terugplaatsing?

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja inderdaad Loontje nog een week of 5 voor jou, ik hoop voor mij ook stiekem wel eigenlijk!
    Gaat hier wel ok, kan niet meer lang achter elkaar iets doen want krijg dan ontzettende rugpijn, slapen is ook geen succes meer, maar goed ik mag verder helemaal niet klagen.

Morgen komt de verloskundige op huisbezoek, morgenavond in de verloskundigepraktijk infoavond over bevallen en pijnstilling en woensdag weer echo van ons meisje, dus lekker druk met de baby deze week. Kraamzorg intake hebben we vorige week gehad, en zelfs de enveloppe al geschreven voor de geboortekaartjes tja het hoeft maar klaar te zijn. Ben nu bezig spullen te verzamelen voor in mijn vluchtkoffer.

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juffie en Loontje; voor jullie gaat het nu wel erg snel hè!
    Jeetje, wat gaat de tijd toch snel hè. Ik weet nog goed dat jullie kwamen vertellen over jullie positieve test. :D

En voor de liefhebbers staat er ook een buikfoto van mij in mijn album.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Karin, wat goed dat er 3 bevruchtingen zijn. Spannende dagen meid! Hopelijk delen ze door tot mooie blasto's :). Toi toi toi.

Kiekske, jij vandaag je telefoontje over de bevruchtingen, spannend! Zit vast wel wat moois tussen! En fijn dat de punctie mee is gevallen. Sorry, als ik je 'bang' heb gemaakt met het woord 'vastsnoeren'. Maar ja... zo ervaarde ik het wel, zat band om mijn li-arm, om beide enkels in de beugels een band en om mijn middel, dus tsja...

Aklina, jammer dat de follies nog niet zo goed groeien. Hopelijk gaan ze dat nu wel gauw doen!

Nena, ik begrijp uit jouw stukje dat jullie dus niet naar DD hoeven, maar ze in Ned tóch met jullie meedenken en werken! En de follie die er nu zat kunnen jullie zelf benuttigen? Zaad van manlief is dan wel goed begrijp ik? Spannend! Op naar een mooie test dan 4 dec! En zo niet, dan dus wel door in Ned?!

Nena, wat ongelooflijk k*t allemaal zeg :(. Dat eitjes voortijdig kunnen springen had ik wel vaker gehoord, maar niet dat ze er achteraf ineens toch nog blijken te zitten en ze dat 'over het hoofd' gezien hebben. Wat zal jij je nu kl*te voelen zeg! Dikke knuffel voor jou....wat een ellende zeg... en dat ze het 'gooeien' op je overgewicht vind ik ook wel wat krom hoor...zijn wel meer meiden met een maatje meer en daar hoor je het ook niet bij... Sterkte dit een plekje te geven en om je weer op te laden voor volgende poging!

Juffie, jij schiet al lekker op voor de aankomende bevalling zeg! Volgens mij heb je alles inmiddels al bijna klaar/geregeld, of niet?
    Leuk hoor :)!

Loontje en Anja, jullie ook al bijna klaar met alle voorbereidingen?

@Hier, zouden vandaag een TP hebben van 1 cryo die als Morula ingevroren was. (dag 5 emmie die één dag achter liep in deling). Gisteren ontdooid en zou dan nog 1 nachtje in embryoscoop om door te delen. Ontdooien w.s. goed gegaan want gisteren niet gebeld. Vanmorgen echter, echt net voor ik weg wilde rijden naar DD, gebeld dat de emmie gestopt was met delen :(. Beetje jammer, want voor het eerst in onze MMM-carrière ;), cryo's en moet zeggen dat een de weg naar een cryo-tp (ook al was die in gestimuleerde cyclus) een stuk minder belastend is dan een gewone icsi zeg! Vond dit erg relaxt. Maar ja.... dan moet er wel resultaat zijn, want nu alsnog een flinke domper. Maar aan andere kant verbaasd het me ook niet, aangezien onze meeste emmies meestal stoppen met delen en niet veder komen dan een morula.

20. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ah nee lieve Majo, wat een enorme domper!
    Ze konden niet zo gauw een andere ontdooien? Of waren die nog niet zo ver met delen? Bah, weer een maand wachten dus..
    DIKKE KNUFFEL

Deel Deze Pagina