@Majo: Jeetje meid wat ontzettend balen De weg naar een cryo tp is inderdaad een stuk minder belastend. Ik ga heel hard duimen, zodat de volgende ontdooiing succesvol verloopt. Dikke knuffel meid. @ego: Bij ons is eigenlijk ook alles al klaar en geregeld. Kraamzorg kwam al in week 21 langs en ze bellen alleen nog ff begin december, omdat ik toen nog niet wist of ik fv of bv wilde geven en de uren hangen daar vanaf ofzo. Kamertje is al klaar (moeten alleen nog schilderijtjes + kapstokje opgehangen worden), foto's staan in m'n album "babykamer". Alle kleertjes zijn gewassen en gestreken. Vandaag of morgen ff m'n vluchtkoffer klaar maken .... of is dat nog veel te vroeg ? Volgens mij is dat het wel. We zijn helemaal klaar en kunnen niet wachten tot ons mannetje er is. @Kippetjuh: Hoe gaat het met jou ??
Hihi Loontje, je kunt echt niet wachten he! Heerlijk.. Ik heb nog helemaal niks klaar.. ja kraamzorg is geregeld (zelfde topper als bij mn ventje) maar das alles Onze badkamer wordt verbouwd momenteel en als dat klaar is gaan we met de kamertjes bezig. Interne verhuizing, want met de 3 kids van mijn man erbij, zijn we straks met 5 kinderen thuis. Met mijn zw-schap gaat het erg goed, ik heb nergens last van. Ben nu erg druk met mn werk en allemaal sociale dingetjes zoals Sint, verjaardagen, Kerst enz. Maar daarna ga ik maar eens hard aan de slag! Heb jij t kaartje klaar? en alles helemaal naar wens? Ik vind het zoooo moeilijk, zo veel keuze
Majo: och wat klote meis! Denk je dat alles goed gaat wordt je nog gebeld. En nu? Hier is inderdaad ook alles klaar, gewassen, gestreken, kraamzorg, kraampakket, babykamer helemaal klaar, geboortekaartjes en enveloppe al geschreven alles is echt klaar nu, dus nu wachten tot de kleine meid wil komen, nog eventjes niet vanaf week 37 mag ze komen! We zijn ook erg benieuwd!
Hihi nee kan inderdaad niet wachten . Jullie hebben het behoorlijk druk met verbouwen dus, maar dat moet inderdaad ook wel als je straks 5 kids in huis hebt. Krijgen ze alle een eigen kamer ? Wat ontzettend fijn dat je nergens last van hebt .... houden zo ! Ja wij hebben het kaartje al, ik ga bestellen bij kaartje2go, kaartje wat we uitgezocht hadden bevalt erg goed. Eerst zouden we nog bij een drukker gaan kijken, maar dan ga ik waarschijnlijk weer heel erg twijfelen. Er is inderdaad heel veel keus .... soms als ik op internet kijk twijfel ik nog wel eens, maar dat zullen de hormonen wel zijn.
Wel lekker dat je de enveloppe al hebt, dat hebben wij dus niet. Ik zit er dus aan te denken om stickers te drukken met de adressen, zodat we ze niet na de bevalling nog allemaal moeten schrijven. Inderdaad nog ff wachten hoor Juffie ... vanaf 38 weken schijnt beter te zijn hé. Mijn gyn vond 37 weken in ieder geval nog te vroeg. Heb je ook de dekentjes gewassen Juffie ? Ik hoor om me heen dat dat niet nodig is, maar ik was het eigenlijk wel van plan.
Klopt maar deze grande follie die vandaag als het goed is moet springen is wel onder invloed van de stimulatie gerijpt en dat kan ook wel eens een flinke slok schelen bij dames op leeftijd zei de ferti arts. Hij was zelfs zeer tevreden over wat hij zag op de echo en gaf mij zelfs meer kans zonder ivf dan met. Hij gaf aan dat het op mijn leeftijd heel gebruikelijk is dat er ondanks een flinke stimulatie er toch maar 1 goeie rijpt omdat de biologische klok nu eenmaal niet terug gezet kan worden maar moeder natuur wel weer beter haar werk zal gaan doen onder invloed van de hormonen. Daarom enkel ivf/icsi in DD als er meer dan 2 te zien waren was de afspraak die ik ook met mijzelf gemaakt had en Frau Hubert omdat zoals de ferti arts terecht opmerkte gisteren we nu gewoon direct door kunnen gaan met gevarieerd stimuleren in december mocht het rond 4 december het helaas pindakaas zijn en hoeven we geen pauze te nemen. Manlief is al 3 keer binnenstebuiten gekeerd en is in orde het probleem ligt bij mij expliciet mijn leeftijd en hernieuwde kinderwens.
Inderdaad spannend Nena. Ik ga voor jullie duimen en hopelijk heb je rond 4 december een mooie posi test !
Majo, wat ontzettend balen van je cryo!! Niet leuk Het vastsnoeren viel me trouwens alles mee Nena: spannend voor jullie... Ego: vanmorgen gebeld. Van de 6 eicellen waren er 4 bruikbaar en er zijn nog maar 2 embryo's in de race. Morgen tp, hopelijk en hopelijk ook van allebei. Wat een tegenvaller...
Kiekske, ik snap wel dat je teleurgesteld bent, maar je hebt maar 1 topper nodig hé. Ik ga heel hard duimen dat de beide embryo's mooi doordelen.
@ Kiekske, begrijp dat het je wat tegenvalt, ga ook heel hard voor je duimen dat ze mooi doordelen. Het moet gewoon! @ Majo, wat ontzetten kl*te van jullie cryo, weer een teleurstelling. Sterkte meid! @ zwangere dames, het schiet mooi op voor jullie, de laatste dingetjes en binnenkort jullie wondertje(s) verwelkomen!
Majo: wat super balen dat jullie cryo niet door gedeeld is. En wat nu? Kiekske: wij hadden ook maar 4 eicellen en ook 2 emmy's, en die zijn allebei terug geplaatst op dag 3. En zie het resultaat. Dus hou hoop, het kan zeer zeker.
Hoi allemaal, Ik lees hier al een tijdje mee naar alle goede (en soms minder goede) verhalen en heb aldoor de hoop gehad dat ik me hier niet hoefde te melden, maar helaas de uitslag van de laatste poging (bloedtest): niet zwanger. Had al zo'n voor gevoel. Die krampen de hele tijd, die had ik de 2e poging ook en toen was het ook niet gelukt. Ik had ook helemaal geen gevoelige borsten zoals de 2 keer dat er wel hormoon gevonden was. De natuurlijke manier zit er voor ons niet in door een sterilisatie van mijn man. We hebben nog wel voldoende (goed) zaad in de vriezer Op naar Düsseldorf eind januari 2013.
Loontje: mijn vk zei vanmorgen dat vanaf 37 weken gewoon ok is, ach ja we zullen wel zien wanneer ze er zin in heeft. Maar voor mij hoeft het niet tot 41 weken te duren, we zullen zien daar hebben we niks in te zeggen helaas. Ja ik heb alles werkelijk alles gewassen met neutral wasmiddel. Gelukkig is het allemaal klaar. Kaartje, wij hebben van de 18 mappen bij de drukker en 5 mee naar huis genomen, binnen het uur waren we het erover eens wat we wilde, gelukkig liggen we precies op 1 lijn dus waren er zo klaar mee, zelfde met de naam waren ook heel snel al uit. Lekker makkelijk.
Ik kreeg vanmorgen de schrik van mijn leven: telefoon uit DD... Einde verhaal...dacht ik... 'met I. H., schrik niet, het is niks ernstigs...' Wat blijkt: wij hebben een wonderbaby! Er is een 3e bijgekomen!!!! Nu mogen ze in de embryoscope blijven, of we dat wilden..? Ja!! Dus we hebben za TP, morgen Intralipid. Oh, ik ben zooooo blij!! Ben weer positief! Heerlijk dit!
Spannend, Kiekske! Alleen snap ik even niet hoe er ineens een 3e bij kan komen. Ddees: balen dat je cryo niet gelukt is! Gelukkig had je al we een afspraak in DD staan. En hopelijk gaat het daar wel lukken! @ego: wij hebben nog 2 piepkleine natuurlijke kansjes tot onze nieuwe behandeling in DD in januari. Dus daar hebben we de afgelopen dagen maar even werk van gemaakt. Over een week of 2 weten we meer ...
Stiertje, goed zo! Iedere kans aangrijpen! In een ander topic waarin ik schrijf is iemand na een ICSI en een cryo (beide mislukt) nu spontaam zwanger! Het kan dus echt! Wat ik begreep is dat dit 3e embryo in 1e instantie niet deelde, maar dat nu wel is gaan doen. Heb bij dit monstertje een zeer goed gevoel. Deze wil graag! Meiden, ik heb granaatappelsap (van Pom) in huis waarvan ik iedere dag een glaasje pak, ik slaap met sokken, neem mijn vitaminen, eet geen koude groenten. Iemand nog tips??
Ja, omega capsules, vit D en natuurlijk foilumzuur enzo. Misschien vit B er nog extra bij? En morgen krijg ik dus intralipid infuus, wat een behoorlijke boost omega geeft.