ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    In DD moet je waarschijnlijk nog bloed laten afnemen, voor de punctie om te testen op hepatitis... dat gebeurt hier in NL niet. Tenminste ik kan me niet herinneren dat het wel gebeurt is. Ik denk dat we nu onze cryo's niet naar DD kunnen brengen daardoor :(

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Loontje, in NL is die bloeduitslag 1 jaar 'geldig', in DD 1 week. Kun je uitzoeken wanneer jij op die ziektes bent gecheckt? Daar een uitdraai van vragen én opnieuw bloed laten prikken in DD?

Hiv en hep raak je niet kwijt als je het eenmaal hebt. Hadje het toen niet en nu ook niet, wellicht dat S. ook zich kan vinden in deze redenatie?

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Maartje: de uitslagen die ik heb zijn uit 2009 en waren allemaal negatief. Dus eigenlijk zijn deze uitslagen niet geldig voor de punctie die ik in 2011 heb gehad ?

Ik hoop dat ik het opnieuw kan prikken en dat het dan wel gewoon door kan gaan. Ik heb het ook gevraagd via de mail aan DD, dus ik ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg !

Had je nog gezien wat ik had geschreven over m'n schildklierwaarde ? Deze was in 2009 1,0 ... is dat goed ?

Bedankt voor je reactie !

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    1.0 is goed, maar weet je ook je FT4?
    Ff korte reactie want op telefoon

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Enneh, ik weet niet de landelijke mening maar mijn oude zh hanteerde 1 jaar

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Nee ik kan geen FT4 op de labformulieren ontdekken

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kruis die dan eens ali illegali aan als je van je ha weer een formulier hebt gehad ;)
    Tsh is belangrijk, maar ft4 ook.

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik ben niet zo een held. Ben altijd bang dat ze erachter komen ..... Ik heb ff mijn diabetesverpleegkundige gemaild met de vraag of het wel eens geprikt is.

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ;)

Ik bof met een internist die het wel leuk vind hoe ik van alles uitzoek en mag Han hem aankruizen wat ik wil ;)
    Wil je er wel ff op wijzen dat vele artsen zullen zeggen dat het niet nodog zal zijn om de ft4 bij jouw waarde te gaan prikken omdat je Tsh mooi is. Maar verstandig is in het kader van alles uit de kast trekken om het wel te laten checken. Mijn Tsh was nl 1.48. Daarom was er nooit doorgezocht en gekeken. Mijn ft4 was veel te laag en ik bleek ook anti-tpo te hebben. Niet dat jij dit ook perse zult hebben, maar het kan geen kwaad om dit soort dingen.uit te sluiten als je in dit traject.zit.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Anti tpo = antistoffen

11. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Vandaag weer naar DD geweest.Uitgangsecho was goed(en snel....binnen 3 min weer buiten dat veel te kleine kamertje) en we mogen starten.Ze hebben de medicijnen direct naar m'n apotheek gefaxt want ik moet morgen beginnen met spuiten(puregon,150 IE.Hoeveel spuiten/spoten jullie?)Wat alleen wel heel erg balen is,is dat de pregnyl niet leverbaar is momenteel.En de vervanger ervan,ovitrelle ook niet.Heb alles afgebeld en uiteindelijk een apotheek gebeld waar ze nog 1 spuit hadden liggen.Ik heb hem laten reserveren voor me.Dat wilden ze doen als ik voor morgen een recept vanuit DD naar hen liet faxen.Dus weer DD gebeld(kwamen we net vandaan),Irma stond net op het punt naar huis te gaan,en die heeft het nog gefaxt.maar er stond geen handtekening op van d dr had ze het over??Hoop dat het toch goed gegaan is en ik het morgen meekrijg,maar heb er wel een beetje een hard hoofd in.Heb het nu nog niet direct nodig,maar binnenkort wel natuurlijk.Vind dit wel balen hoor!

Het donorzaad hebben we vandaag ook gebracht.Ze begonnen van Reprogen gelijk over de notariele akte.Gezegd dat die er aan komt,maar dat wij daar in eerste instantie niks van afwisten...

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Maartje: Wauw gaaf zo een internist zeg :D. Ik heb sinds februari een nieuwe en deze is ook wel erg makkelijk. Ik mag bijvoorbeeld me bloedgroep laten prikken, omdat ik dat gewoon graag wil weten.
    Mijn FT4 is sinds 2001 nooit meer geprikt, dus ik zal het eens aanvragen ... misschien dat ik het via DD kan doen en anders maar ff via de HA proberen.

@yj81: Wat ontzettend kl*te van de pregnyl en ovitrelle hé :(. Ow ik lees nu dat je toch nog wat gevonden hebt, wat een mazzel. En heb je het kunnen ophalen ? Ik heb altijd 150 IE Gonal-F gespoten, wat dus volgens DD bij mij te veel is geweest.
    Succes met het spuiten !!

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Yj81, wat goed dat jullie door mogen zeg! Maar wat balen van dat pregnyl en ovitrelle gedoe! Hab zelf paar wkn geleden nog pregnyl gewoon bij onze zkh apotheek op kunnen halen. Daar niets gehoord over dat het op het moment zo moeilijk te verkrijgen is?! Maar lees het laatste week geregeld terug op het forum o.a. Wanneer begin je met spuiten?

Zonnestraal, hoe is het bij jou? Alles nog o.k? Nog geen 'rode duivels' gezien? Hoop van niet :)! Over 2 dgn mag je zelf testen toch? Spannend hoor!!

Ploon, hoe is het met jou? Wanneer mag jij testen? Heb m'n dienst trouwens inmiddels kunnen ruilen hoor. (maar hoop natuurlijk nog steeds stiekem dat het voor niks is en ik DD kan gaan afbellen ;) ... we zullen zien).

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Y, super dat jullie mogen starten!! Nu gaat het echt beginnen. Spannend!! Gelukkig heb je nog een pregnyl op de kop weten te tikken ;):D.
    Ik spoot 108 EH Puregon en ik ging zelfs naar 100 Puregon en had 10 prachtige eitjes :cool:.

Majo, ik heb je gevolgd in een ander topic :):). Maarre spuiten gaat goed las ik? Vele eitjes, hihi? Hoe voel je je verder?

Hier word ik gek van de zenuwen. Ik gebuik Utrogestan dus alle symptomen die ik heb kunnen daarvan komen :(.
    Gisteren erge ongi-krampen.....vandaag weer hele lichte steekjes.
    Ik weet het dus niet. Overmorgen mag ik testen. Maar ga ik niet redden. Die onzekerheid is slopend :(.

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Na 3 jaar is het EINDELIJK gelukt :D:D:D.

Besef het totaal niet :), mijn man ook niet.

16. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    GEFELICITEERD! super zeg..nu nog spannend of het er 1 of 2 zijn!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Zonnestraaltje, ik hoor hier niet maar wil je toch echt even feliciteren!!
    Wat een geweldig gevoel is het he....!

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Zonnestraal: wauw wat een prachtige test !! GEFELICITEERD !!!

19. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    JEEEEJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!Wat superdesupergoed!!!Dusseldorf rules!!!Echt hartstikke gefeliciteerd meid!!!

20. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @zonnestraal Onwerkelijk he?Het kan dus toch!!Je bent gewoon na 1 keer ivf zwanger!
    Op naar een kloppend hartje op de echo!!!
    @Majo:Jij veel eitjes begrijp ik?Wanneer punctie?
    @de rest;Hoe gaat t met jullie?

jaaa,ik heb nog een ovitrelle weten te scoren,vandaag opgehaald.Heb hem nu nog niet nodig,maar zeer binnenkort wel en het is eerst nog niet leverbaar zo zeiden ze.Volgens de mevrouw van de apotheek zijn er veel vrouwen die in de problemen komen tijdens hun ivf behandeling nu....knap balen dus!
    vandaag voor het eerst gespoten,ging weer als vanouds :)
    We mogen zaterdag weer langskomen

Deel Deze Pagina