Jaaah Kiekske!! Gefeliciteerd. Hoe voel je je? Fijn dat je zo snel al een echo hebt. Ga je lekker de kerst in! @Nena, mooie test hoor! Geloof je het al een beetje? Knallend het nieuwe jaar in klinkt goed. Oh ik hoop ook snel zo'n mooie foto te kunnen maken.... Heb nu echt het gevoel dat het niks is geworden. Voel niks anders dan anders. En de andere meiden in de wachtweken?
Tevka, succes met de ovutesten en op naar een mooie TP in 2013. Druufke, Dank je meid! Wanneer moet jij volgende week naar DD voor prikken op DHEA? Krijg je dan meteen uitslag of gaat daar paar wkn overheen? En dan i.p. nog 1 mnd slikken toch? tenzij uitslag natuurlijk al goed blijkt dan?! Girl, 'k heb geen antwoord op je vraag helaas. Heb wel echo's in Ned gedaan tijdens behandeling in DD, maar dat was in zelfbetaalde poging en dan krijgen ze dus geen rekeningen van DD. Zie dat E. trouwens ook alweer bijna een jaar is. 10 mnd alweer geweest. Gaat snel allemaal he?!
Majo; je bms heeft er in ieder geval zin in! 9,9 is zeer netjes! Ik hoop echt dat die 2 cryo's mooi ontdooien. Laat je dan bij allebei assisted hatching doen? Heel veel succes meid! Hou ons op de hoogte!!
Hallo, Ik ben nieuw hier,vandaag onze grootste teleurstelling weer gehad, onze 4 icsi poging is mislukt.. Een erg grote domper weer Mijn vriend is ziek geweest, en daardoor moeten we het doen met ingevroren zaad, waar de kwaliteit erg slecht van is... er komt wel elke keer een embryo tot stand, laten ook elke keer 2 embryos terugplaatsen, maar er komt geen zwangerschap tot stand... Nu zitten we te denken om naar dusseldorf te gaan, klopt het dat ze hier verder zijn.. want hier is ICSI het laatste wat ze kunnen doen, ik hoorde dat ze daar ISMI doen??? Wie heeft daar ervaring mee?? Ze hebben daar wel een duitse arts toch?? Ik hoor heel graag jullie verhalen, want de kansen worden zo klein nu allemaal.. Heel erg bedankt!!!
1985Kim: welkom hier! Allereerst: wat balen dat de poging weer mislukt is. Wij hebben ervaring met IMSI ja. Het is wel een stuk duurder, maar wij wilde er ook alles aan gedaan hebben. Ook hebben wij assisted hatching laten doen. En zie onderschrift. En ze hebben daar Duitse artsen en een NL arts. Als je daar heen wil gaan, zou ik wel alvast bellen voor de intake, want daar is wel een wachttijd voor. Ik weet niet precies hoe lang het nu duurt, maar bij mijn collega/vriendin duurde het 5 maanden voor ze terecht kon voor de intake.
@ Majo: ja volgende week woensdag bloed prikken. Weet niet of ik meteen de uitslag krijg. W starten dan sowieso in januari pas.....tot die tijd moet ik doorgaan met de DHEA. Ook al is de waarde goed moet ik ermee doorgaan tot aan een positieve zwangerschapstest heeft Dr S me verteld. Mocht de waarde niet goed zin dan zal ik wel een dubbele dosis moeten gaan slikken. We laten ons maar weer verrassen!! @ Kim: Welkom hier en jeetje wat balen!! Ik vind DD een geweldige kliniek....ondanks dat het nog steeds niet gelukt is. Ze hebben er in ieder geval al eens voor gezorgd dat ik eventjes zwanger was. Dat is in NL nog niet gelukt. En inderdaad als ik jou was zou ik maar vast gaan bellen voor een intake...... wachttijden zijn inderdaad lang..... Succes in ieder geval
Dank je wel voor jullie reacties al Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus mijn lichaam zal toch nog wel eventjes moeten afkicken van alles Maar als je eenmaal op intake bent geweest in DD dan kun je wel meteen beginnen??? Ik lees hier allemaal dat ze in DD alleen korte protocollen doen?? En idd die heacted, en imsi klinkt nog wat positiever, want hier in NL is icsi echt het laatste... dus ik wilde de hoop nog niet opgeven.. Wat kost een behandeling ongeveer dan met heacted en imsi in totaal ongeveer?? we hebben deze ronde ook alles zelf moeten betalen, dus dat is dan ook... Echt super bedankt voor julie reacties, jullie ook heel veel succes met alles maar dan ook alles... Want wat is het toch slopend he!!!
@ Kim: als je eenmaal je intake hebt gehad dan is er geen wachttijd meer. Assisted hatching kost als ik het goed heb 160 euro. Vergeet de embryoscoop in DD niet hihi, super broeikastje De kosten van IMSI weet ik zo niet..... En nog een voordeel......punktie onder narcose!! (ongeveer 250 euro....direkt na de punktie te betalen)
majo dank je voor je reactie!! ja e is al bijna 1 jaar!! gaat zo snel!! hoe gaat het met jou?? bezig met cryo's ?
Kim: de kosten van imsi zijn afhankelijk van de hoeveelheid eicellen. Bij ons bij 4 eicellen was het iets van 400 euro. Bovenop de ICSI dan nog. Dus goedkoop was het niet. Maar voor ons de moeite waard. Wij wilde echt alles gedaan hebben voor onze laatste poging, dus vandaar.
Hoi meiden, Zou ik met jullie mee mogen schrijven? Ik heb 4 mislukte ICSI pogingen in NL achter de rug en heb net mijn intakegesprek gehad in DD. Het kwam er eigenlijk gelijk op neer dat er iets niet goed is met mn eicellen. Elke keer weinig eicellen verkregen bij de punctie, weinig of geen bevruchtingen, dus reden genoeg om mn bloed af te nemen en te testen op AMH. Ik krijg hopelijk komende vrijdag de uitslag. Ik ben erg zenuwachtig. Als de waarde tegenvalt, dan zal ik waarschijnlijk pilletjes moeten gaan slikken, ik denk DHEA? Hebben jullie hier ervaring mee? En is de embryoscoop echt zijn geld waard? @ Druufke, goede ervaringen mee? Want waarschijnlijk krijg ik niet op dag 3, maar op dag 5 de tp. Verder nog niet gesproken over medicijnen / schema's, maar dat ik nog een hogere dosering moet gaan gebruiken, dat staat wel vast. Omdat ik de poging zelf moet betalen, ben ik erg benieuwd waar jullie de medicijnen halen. Veel vragen dus . Hopelijk kunnen jullie wat onzekerheid bij me wegnemen! Bedankt alvast, Liefs Kitty
Met een AMH die niet meer meetbaar was volgens het lab van ver onder <0.1 - een leeftijd van +42 jaar en in het vooruitzicht gesteld als kansloze missie nu deze knaltest is een wonder. Heb deze gedaan met een ander merk en begon direct te verkleuren: Bedank voor alle warme gelukwensen en een héle dikke proficiat aan Kiekske !
@ Nena: Mooie test hoor!!!! Lekker genieten van dit wondertje!! @ Kitty: Welkom meid. Natuurlijk mag je hier meeschrijven. Allereerst balen dat je al 4 pogingen gehad hebt zonder succes. DHEA ben ik nu bijna 8 weken aan het slikken en moet dus aankomende week terug om bloed te prikken. Dan weet ik ook pas of het wat doet Ik slik geen DHEA omdat mijn AMH te laag is, maar omdat er de eerste poging te weinig cellen waren en de tweede poging van de 13 maar 2 bevrucht waren. Dus voor een betere kwaliteit eigenlijk. En die 5e dag is omdat ze in de embryoscoop gaan. Heel veel succes in ieder geval aanstaande vrijdag
Wauw Nena! Super hoor, wonderen bestaan dus. @ kitty, veel succes! Volgens mij heb ik ook een positieve test in handen....maar durf het eigenlijk niet te geloven en denk steeds dat er iets mis is met de test. Morgen maar weer een doen.
Agree!! Wij willen foto's zien!! Kitty: welkom hier. Balen zeg, dat je al 4 mislukte pogingen hebt gehad! En wat betreft de embryoscoop; wij hebben dag 3 emmy's terug gehad, dus zonder embryoscoop en mét assisted hatching, en ik ben zwanger van een tweeling. Dus het is geen must!
Volgens mij moet het zo lukken.... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=291576&stc=1&d=1355056922