Monatoetje, Je kunt gewoon bellen. De dames die de telefoon opnemen spreken NL. Ze vragen naar jouw gegevens. Hopelijk gaat icsi 3 het worden voor jullie en heb je voorlopig DD niet nodig Kitty, Ja ben erg blij met ons intake! Ik hoop dat we met ons nieuwe verzekering goed uitkomen met de kosten. Ik ben benieuwd naar mijn AMH. Ik hoop dat DHEA goed voor je gaat werken. Hoe lang moet je slikken?
@Druufke, ik heb goed gezocht en vond uiteindelijk via dit forum dat een aantal meiden bij vitamarket hebben besteld. Ik heb dat dus ook gedaan. Ik heb een mooi recept gekregen, maar ze hebben mij niet verteld dat het niet in NL te verkrijgen is. En om daarvoor op en neer naar Duitsland te rijden.... Geen last van haaruitval of acne? Ik ben daar nl al heel gevoelig voor en ben bang dat het door de DHEA veel erger gaat worden :S. @Nina, 6 tot 8 weken. Ik krijg de pilletjes morgen binnen en ik moet donderdag 31 jan weer terugkomen, dus dan 6,5 weken. Ik hoop zeker dat je AMH goed is!
Hey Jippie, ik zelf niet, maar beste vriendinnetje werkt voor televisie programma Raymann en is al jaaaaren verzekerd bij PNO. Zij is er heel tevreden over. Had er ook nooit van gehoord tot hier. Toen ik het tegen dinnetje zei, zei ze...daar zit ik al jaaaaren. Is eigenlijk ook een verzekering voor de creatieve sector. en tsja...ik zit in de zorg... maar ondanks dat mag je dus gelukkig wel overstappen.
Hoi hoi, 1. --> Alles gaat idd op verzekering van jou en niet op die van je man. Verzekering doet alleen moeilijk als je iets hebt wat m.n. om de man gaat als: Tese/Imsi/Picsi omdat die rekeingen op naam van je man komen en niet op die van jou zoals rest van de icsi. Maar alleen als je beiden een andere zorgverzkeraar hebt en die hebben jullie niet. Dus dat zit wel gebakken. 2. --> Je kunt gewoon (streek)ziekenhuizen in je omgeving bellen. Ikwerk zelf toevallig in een streekziekenhuis half uur verderop. Dus één v/d gyns zelf gevraagd en geen probleem. Gyn zei echter wel ook, waarom bel je niet poli gyn van zkh uit je woonplaats, die doen het vast ook wel. Maar ja...zul je net zien dat ik tijdnes werkdag moet, dus maar daar gedaan. Enige wat ze ook maar hoeven te doen is BMS opmeten, FM maken en follies tellen bdz en de grootte ervan meten. Dit voor jou opschrijven en je belt zelf de uitslag door naar DD. Assistente overlegd met Dr. S. en belt terug wanneer je weer nieuwe FM moet laten maken. (misschien helpt je het als je aangeeft dat het eigenlijk niet veel voorsteld voor hen en het jou heel erg kan helpen). Succes!!
Kitty, lekker even weggeweest . Jij ook al laag AMH. Toch veel meiden bij wie dat zo is zeg! Maar in DD dan w.s. wel op de juiste plek! Voorbereidend plan is dus al getrokken, nu op naar de rest v/d planning! Druufke, van flinke krullen naar steil haar gegaan dus? Dat lijkt me wel even een vreemde gewaarwording zeg! benieuwd of je die uiteindelijk dan ook weer terug gaat krijgen als je weer eens stopt met slikken van DHEA. Mona, de antwoorden zijn al gegeven. Succes meid! gewoon bellen!
@ kitty: daar had ik ze ook vandaan, maar de samenstelling van het hormoon is volgens dr. S heel anders. De pillen die je in duitsland bij fe apotheek krijgt zijn met de hand gemaakt en dus ook best duur! Heb 115 euro moeten betalen voor 90 tabletten. En op internet zijn ze relatief goedkoop vergeleken met deze. Je moet het zelf weten hoor maar ik meld dus alleen wat dr. S me vertelde over de tabletten die je via internet koopt. En wat betreft acne en haaruitval heb ik niet, alleen dat ze steil worden en er dus niks meer mee te beginnen is. @ majo: ja inderdaad, hoeft geen steiltang meer aan te pas te komen! Vind het aan de ene kant verschrikkelijk hoor! Maar.......alles voor een beebje! Daar kom ik ook wel weer overeen! Hoe is het verder met jou? Al ergens last van of niet?
@Majo, Dank je wel voor de antwoorden! Wij zitten inderdaad bij dezelfde verzekering. Ik ga morgen maar alvast bellen naar ziekenhuizen in de buurt.
Loontje: wat fijn dat je ctg toch goed was! Hoe gaat het nu? Kitty: bijzonder ja, een tweeling. Ik ben de enige hier. Maar jij dus ook een laag amh? Dat hoor je echt zo vaak. Vriendin van mij ook. En die heeft haar dhea ook via vitamarket. Daar was niks van gezegd door dr S of Irma dat dat niet goed was ofzo. Heel veel succes!! Druufke: wat raar, dat jouw haar nu stijl is. Stom hè, wat hormonen kunnen doen.
Majo: hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje? Ga je echt pas 24e testen? Ik duim heel hard voor je!!
@NTP: Hoe gaat het meid ? Nog getest na de digitale cb ? @NinaD: Welkom hier. Hier ook een ex-vu gangster . Al je vragen zijn ondertussen al behandeld volgens mij, maar ik ga gewoon nog ff antwoord geven. Je moet je dossier meenemen van de VU. Ik heb gewoon gebeld naar de VU dat ik mijn dossier nodig heb voor een second opinion en ik had het met een week (volgens mij) in huis. Hij zal gezamelijk jullie dossier doornemen en hier zijn plan uittrekken. Wij hebben toen ruim 1,5 uur binnen gezeten. Al je vragen opschrijven, is wel heel handig. Anders sta je straks weer buiten en denk je opeens owja dat wilde ik nog vragen. @Majo: Hoe voel jij je ? Jij bent niet van het eerder testen toch ? @Whisfulthinking: Fijn dat jullie zo een goed gesprek hebben gehad. Vervelend dat Zilverenkruis zo moeilijk doet. @Jippiejee: Over vergoedingen heb ik geen verstand, maar kan je wel vertellen dat de intake ongeveer 65 euro kost. (ow ik zie dat er al is verteld dat het gewoon vergoed wordt) @Stiertje: Wat fijn dat de cyste geen belemmering is en je dus gewoon kan starten. @Kitty17: Spannend allemaal ! @Monatoetje: Je kan inderdaad gewoon het secretariaat bellen om een intakegesprek te plannen, je hebt daar geen verwijzing voor nodig en ze spreken nederlands. @Anjav: Hoe gaat het met jou ? Alweer ruim 30 weken ! Vind je het nog steeds zo hard gaan ? @Ego: Hier gaat het wel lekker. Hij is nog steeds een heel stuk rustiger, maar het zal er wel bijhoren. Vanmiddag weer een echo en donderdag weer controle bij de gyn. Gaat nu erg spannend worden, als het goed is worden we eind volgende week papa en mama.
@ DHEA: neem aan dat het ook niet uit maakt, zolang je waardes uiteindelijk maar goed zijn toch! Ben wel benieuwd naat de uitslag van het bloed of het na 8 weken ook gestegen is!
Zijn er trouwens meiden die gonal-f gebruiken ? Ik heb het idee dat DD dat bijna nooit voorschrijft hé !?
Loontje: spannende gedachte hè, dat je volgende week al mama bent. Maar is ie ook niet rustiger omdat er nu bijna geen plaats meer is? Dat zeiden ze toen tegen mij ook, dat ze na een bepaald aantal weken rustiger zijn ivm plaatsgebrek enzo. En ik vind het nog steeds super snel gaan ja! Ruim 30 weken alweer ja.
@Anjav: Dat zou natuurlijk wel een reden kunnen zijn, ik hoor en lees dat vaak. Maar na de 2 ctg's die niet echt top waren vind ik het gewoon geen prettig gevoel.
Trouwens een super spannende gedachte ja, komt nu opeens heel erg dichtbij. Zie wel een beetje tegen de bevalling op eigenlijk. Ben jij er al mee bezig in je hoofd ?
Ik snap het Loontje! Maar je moet wel vaker op controle komen toch? Das wel een veilig idee. Als ze het niet vertrouwen, dan gaan ze hem vast wel halen.
Oh jazeker ben ik er mee bezig! Ik vind het echt doodeng!!! Zeker met een tweeling hè, ik moet het gewoon 2 keer doen. Ze liggen allebei in hoofdligging, dus ik moet zeer waarschijnlijk gewoon op de natuurlijke manier bevallen. Brrrr....
Ik hoef niet vaker voor een ctg meer te komen. Maar vandaag nog wel een echo en donderdag controle bij de gyn, dus dan geef ik het gewoon wel weer aan en misschien doet hij dan nog ff een ctg, zodat ik kan zien dat alles in orde is
Uhm ja jij moet het inderdaad gewoon 2x doen ... brrrrr. (moest wel ff lachen bij je zin over dat je het gewoon 2 keer moet doen). Ze kunnen nog draaien toch ? Maar een keizersnee is natuurlijk ook niet alles hé.