Ja ik zag het ook van het enthousiasme natuurlijk maar ik heb het al veranderd ... voor de eersten géén verrassing nu meer hah
Meiden, ik reageer later uitgebreider, maar op dit moment liggen we nog in het ziekenhuis. T.ygo is te veel afgevallen en moet dus eerst wat aankomen. Ben gestopt met bv.....ja erg snel, maar zag het niet meer zitten, hij wilde niet happen en als hij hapte zoog hij 2x en sliep dan weer. Toen hij gister afgevallen was, was dat de druppel om over te stappen op fv. Je merkt nu al verschil, hij is veel meer wakker. @Majo: wat ontzettend klote sterkte ! @Nena: wauw wat een prachtige test. Gefeliciteerd met je knipperlichtje ! Hoe voel je je ?
Hier ook even vast een kort berichtje. Op 20-12-2012 zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. Na een heftige bevalling is onze dochter uiteindelijk gehaald met een keizersnede. Ze paste niet door mijn bekken. Ook onze kleine was na de bevalling flink afgevallen maar door middel van bijvoeding en kolven gelukkig weer aardig op gewicht en net voor de kerst lekker thuis.
Weet er iemand of jullie in dit topic een lijstje hebben bijgehouden van wie er zwanger is/was en wie er negatief teste en hoeveelste poging enzo? Ik weet dat het geen garantie geeft, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Zal de naam in een privé berichtje sturen. Wil het niet zo hier neerzetten om nog enigszins "anoniem" te blijven voor bekenden.
@ fire: meid van harte met jullie dochtertje!!! Geniet er lekker van! Ben ook wel benieuwd naar de naam
Hoi Meiden! Als eerst Fire angel gefeliciteerd met je dochter! Geniet er lekker van! Ik heb pas in feb een intake in dusseldorf. Maar merk dat ik wel de behoefte heb om er af en toe over te praten en ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Ik zal even mijn verhaal in het kort doen. Juli 2010 gestopt met de pil, jan 2012 zaten we bij de gyn. Vriendlief is verminder vruchtbaar 2 mil zaadcellen, en na bewerking 600.000 dus dat werd icsi. Mei/juni eerste poging gehad. topper werd teruggeplaatst maar helaas niet blijven plakken. September/ oktober voor de 2 poging. helaas 4 eitjes en geen 1 bevrucht. Dit was echt een domper. Toen hebben we besloten dat we graag onze laatste kans in dusseldorf wouden proberen. En daar gaan we 18 feb heen. Ik heb er heeeeel veel zin in hahaha klinkt een beetje gek. Een vriendin van mij is net zwanger doormiddel van ivf. En nu wil ik ook graag hahah. Hebben jullie nog tips voor DD? Enige waar ik een beetje mee zit, ik had begrepen dat je eerst alle rekeningen zelf moet betalen en dan betaald de zorgverzekering weer aan jou. Klopt dat? En komen alle rekeingen in 1 keer? Groetjes Lin
Voel werkelijk van alles gebeuren vanbinnen momenteel en kijk vol (in) verwachting uit naar conformatie echo komende maandag de 31ste om de premature waarnemingen te bevestigen. Zal ook hiervan een kiekje plaatsen. Van harte gefeliciteerd Fireangel zo vlak voor een nieuw magisch jaartje is prachtig.
Lin: allereerst, welkom hier! Schrijf gezellig mee hier. Het heeft mij enorm geholpen met al die lieve meiden hier. En zoveel nuttige info. Het klopt dat je eerst alle rekeningen zelf moet betalen ja. Maar als je de rekening meteen naar je zorgverzekering stuurt, kan het zijn dat het bedrag al op je rekening staat voordat de 2 weken betaaltermijn van DD verstrijkt. Dat heb ik met de ICSI rekening ook gedaan. Online ingediend, en toen had ik een week later het geld al. Dus kon ik daarna DD betalen. Wel zo handig. Maar niet iedere zorgverzekering is zo snel met uitbetalen, dus daar moet je wel rekening mee houden. Niet alle rekeningen komen in 1 keer nee. Je krijgt voor alles een aparte rekening, op verschillende momenten. Andere tip is om al je vragen op te schrijven en meenemen naar de intake. Dan vergeet je ook niks. Heel veel succes alvast!!