ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wij hebben wel zo een sticker, maar ook omdat wij vaker naar Duitsland gaan.

Of je hem echt nodig hebt om bij de kliniek te komen weet ik niet, maar het kost niet veel en je schaft hem eenmalig aan (of je moet een nieuwe auto kopen). Ik zou wel aanraden om het te kopen. Mocht je gaan shoppen in Dusseldorf dan heb je hem wel nodig (in het centrum)

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb geen sticker. Ben de vorige keer ook in het centrum geweest, nergens last van gehad.

Ik heb morgen m'n eerste follikelmeting (ben sinds vrijdag aan het spuiten). Follikelmetingen doen we in NL trouwens, dus morgen hoef ik niet helemaal naar DD.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wil ook niet zeggen dat je meteen de l*l bent, maar mochten ze toevallig aan het controleren zijn riskeer je wel een bekeuring. Ik weet ook niet precies hoe het werkt, heb het ook nooit echt uitgezocht omdat we toch wel zo een sticker hebben.

Spannend morgen. Ben benieuwd.

4. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hai meiden....

Ik heb ook niet zoon kaart. hahahah ach wij hebben net besloten dat wij het weekend voor onze intake 2 dagen gaan skieen in winterberg.
    Zaterdag onze eerste skiles:D hahah wij hebben allebei vroeger wel geskied maar is al meer dan 10 jaar terug.

He even een vraagje op welke dag van cyslus start je eigenlijk met de hormomen? ik ben namelijk een beetje aan het uitrekenen en ik wordt nu elke maand de 23e ongie. En nu moeten wij 18 feb voor de intake. Ik hoop eigenlijk dat ik dan de volgende ongie in maart kan beginnen, zal rond 23 maart zijn.
    OOhh en ik wordt echt gek van het wachten!!!!! nog 5 weken en 6 dagen hahah

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOhw stiertje spannend allemaal... hoop op een mooi aantal!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @linbabylin: ik moest op dag 3 beginnen met spuiten. Weet niet of er ook andere protocollen zijn in DD (dit is onze 1e keer in DD, dus alles is nog een beetje nieuw).

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Dames die gaan starten heeeeel veel succes allemaal!!!

Ben vanavond voor de 2e keer naar de zweefchinees geweest.....
    Heb hem gevraagd wat verstandig was aangezien we de 16e weer naar DD zouden gaan. Hij heeft eerlijk gezegd dat het beter was om nog eventjes te wachten.
    Ik had natuurlijk wel heel veel zin om te gaan starten maar na de eerste behandeling van de zweefchinees begon ik toch te twijfelen. Na vanavond hebben we besloten om deze poging uit te stellen voor een maand of 2....... Onder het mom baat het niet dan schaadt het niet. Ook al mocht het bij de volgende poging ook niet zo zijn dan heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan.
    Heb nu ook een kruidenmengsel meegekregen waar ik thee van moet trekken.......
    Nou het meurt een goeie hier en is volgens mij ontzettend goor! Maar ja we gaan ervoor!!!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    'Zweefchinees'

*PROEST*

;)

Ik zie al een Chineesje aan een ballonnetje zweven... ;)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ Sticker: Wij zijn inmiddels een keer of 30 in DD geweest, ook centrum maar wij zijn denk ik boefjes... ;)
    Wij hebben nog nooit een sticker gekocht...

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik moest ook al glimlachen om de zweefsjinees :D

@sticker: ik rij in een benzineauto van het jaar 2000, dus het zal wel wat meevallen. (We zijn 2 jaar geleden in Slovenië trouwens wel tegen een vette bekeuring aangelopen omdat we geen autobaanvignet hadden, dat kostte ons 150 euro, katsjing.)

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook niet zo'n sticker gehad.
    Helemaal ook niet aan gedacht eigenlijk. :)

Succes meiden die gaan starten!

Druufke: toch nog 2 maanden wachten? Knap van je hoor!

12. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hier ook geen sticker, maar heb er inderdaad wel ooit van gehoord. Maar nooit aan gedacht uit te zoeken wanneer dit nu nodig was.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Sticker: wij komen heel vaak in Duitsland, gaan er zelfs wekelijks tanken en ik weet niet hoevaak naar DD geweest. We hebben geen sticker ook nooit geweten dat, dat moest???
    We rijden dan wel een auto van 2 jaar oud nu maar of dat verder wat uitmaakt? Denk dat wij dan (net als de meeste hier) geluk hebben gehad. Hebben ze in DD ook nooit iets van gezegd.....

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb trouwens voor wie dat leuk vind foto van ons meisje in mijn album staan.

15. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Juffie zie nu pas dat je bevallen bent. Lekker op tijd! Super gefeliciteerd!! Alles goed gegaan??

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Maakt niet uit hoe oud je auto is, zo een sticker is in bepaalde gebieden verplicht en heb je hem niet dan mag je er niet rijden. Wij hebben een auto van er jaar oud en een groene sticker (dat is toch wel wat de meeste auto's hebben en betekend dat je overal in mag rijden)
    Op de ANWB site kan je zien wat het is en voor welke gebieden het vericht is. Op m'n foon werkt het niet, dus kan niet nakijken of het voor DD verplicht is.

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Maartje.....als je al moet lachen om de uitdrukking.....dan mag je blij zijn dat je hem niet ziet. De eerste keer dat ik hem zag ging ik letterlijk stuk.....Hij draagt tijgerprint pantoffeltjes hahaha.

@ Anja: Ja ik voel me er ook eigenlijk wel heel goed bij om het 2 maanden vooruit te schuiven. We zullen zien.

Heb het theetje van het kruidenmengsel gedronken, ging er van over mijn nek..... maar ja neus dicht en drinken!!

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiertje, wat spannend zeg! Succes! Vraagje aan je. Krijg je alleen een echo of wordt je bloed ook geprikt. Heb je een formulier meegekregen als richtlijn? En moet je dit zelf doorbellen? Ik wil mijn echo's ook in NL gaan regelen en ik zit met deze vragen. Thanks!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @kitty: ja, je krijgt een formulier mee van dr. S. Hierop staat voor iedere cyclusdag aangegeven welke medicijnen je moet gebruiken en hoeveel. En er is ook ruimte om op te schrijven hoeveel eitjes er zijn en hoe groot, en hoe dik je endometrium is. Dat kan de arts invullen bij de follikelmeting en je geeft dat dan door aan DD. Daar gaat dr. S. dan naar kijken en dan word je teruggebeld over hoe het verdergaat. Je kunt ook bloed laten prikken (bloeduitslagen mogen niet ouder zijn dan een week bij de terugplaatsing, dus let daar op), maar het kan ook gewoon in DD als je voor de punctie komt (je partner moet ook bloed laten prikken).

De follikelmeting ging goed. Ik had al gemerkt dat het gevoelig is vanbinnen, maar dat is niet vreemd: er groeien namelijk nogal wat eitjes: links 4x10 mm, 1x12 mm en rechts 10x10 mm! Mooi allemaal rond dezelfde grootte. Ik vermoed vrijdag weer een echo, maar ik zal het straks horen. Spannend!

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik koop liever voor 13,95 een milieu sticker dan dat ik een boete krijg. Die pech heb ik toch altijd wel. Iedereen komt er mee weg en ik ben de L*L

Deel Deze Pagina