Dinsdag om 12.30 punctie. Vannacht om 1.30 (!) de pregnyl zetten! Er waren een stuk of wat van 18, 17 en 16 mm. En nog een paar van 12, dus die zullen wel te klein zijn. Nou ja, ben blij dat het nu zover is. Tp wordt dan zaterdag of maandag. Moet morgenochtend even het secretariaat bellen voor verdere info. Ik heb intake, bloedprikken AMH en telefonische bespreking daarvan ook vergoed gekregen van vorige zorgverzekeraar.
Stiertje, dat is goed nieuws! Gaat lekker snel dus zo te horen. En over de vergoeding, heb je bij de verzekering aangegeven dat je ging starten in DD? En meiden, graag gedaan! Ik ga vanaaf achter de laptop verder!
@kitty: nee ik heb geen toestemming gevraagd. Toen ik eind 2012 daarover belde met PNO was dat niet nodig. Misschien bel ik ze van de week nog even. @elles: ik begrijp je vraag niet helemaal ...
Thanks dames, voor jullie support. Ik zal morgen verslag komen doen. Dat zal wel richting het eind van de dag worden denk ik. Voordat we weer thuis zijn, zijn we toch een paar uurtjes verder ...
@elles: ja, we gaan voor de embryoscope. Nu nog even puzzelen wanneer we de tp hebben: zaterdag of maandag (eigenlijk zou het zondag moeten zijn, maar dat kan niet). Dat hoor ik ws. pas vrijdag. Hoop eigenlijk op zaterdag, want volgende week heb ik ook al 2 dagen cursus van m'n werk. En dan nog een dag tp erbij, dan blijft er geen werktijd meer over! Vanochtend met het secretariaat van DD gesproken. Alles nog even doorlopen. Verzoek gedaan tot invriezen per stuk ipv per twee (ze doen trouwens allebei: per stuk en per twee, maar nu heb ik het in ieder geval aangegeven). En ik werd zonet nog gebeld door de anesthesist, of ik nog vragen had. Hele aardige vrouw. Gaf nog praktische tips: neem dikke sokken mee bijvoorbeeld. En ja hoor, het wordt weer winterweer als wij naar DD moeten (vorige keer ook al, toen was er ijzel). Dus we gaan maar mooi op tijd weg ...
Nog niet teruggelezen maar zie dat jij Stiertje morgen de punctie hebt!! Spannend! Succes! En daarna op naar een mooie TP .
Stiertje succes! Wij hebben woensdag een TP! Vraag me alleen af hoe het zit met het "ontdooien" van onze eskimo. Morgen Irma maar ff bellen. Wat als het niet goed ontdooit. Wanneer weet je dat? Bellen zij moet ik nabellen? Had vanmorgen gebeld dat ik zondag (gister) positieve ovutest had.