ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Stiertje!

2. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    maar even een paar winterbandjes onder de auto laten zetten.. dat word morgen vroeg uit ons bedje en een lange reis te gaan met koffie en broodjes..

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Desire: Succes morgen. Hopelijk valt de rit mee !

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Anjav: Hoe gaat het met jou ? Babykamer al helemaal af ? Foto's :)

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hoe laat heb je een afspraak morgen?
    Wij hebben morgen ook een afspraak. Om 11.20u.
    Hier geen(!) winterbanden. Oeps.
    Hopelijk valt het mee onderweg morgen.

Stiertje hoe was het?

6. Tevka

Tevka Niet meer actief

Loontje hoe gaat het met Tygo???

AnjaV : ja heb je inderdaad alles al klaar?

7. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    wij moeten er om half 10 wezen . jij gaat voor een tp als ik het goed heb toch?

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zal me ook nog eens melden hier, met onze kleine meid gaat alles super goed gelukkig! Wat een lief klein meisje is ze, ze huilt alleen maar als ze honger heeft anders niet.
    Met mama gaat het niet zo goed. 2 weken geleden kreeg ik na hele ernstige stuwing een fikse borstontsteking, toen een week antibiotica gehad, hielp niet ontsteking was er of steeds! En wat doet dat pijn zeg een borstontsteking echt de ergste pijn die ook ooit gehad heb! Ik beval nog liever dan dit. Nou goed de huisarts stuurde me door naar het ziekenhuis nA de chirurg. Dat was afgelopen vrijdag, die constateerde D.m.v. Een echo twee abcessen in mijn borst. Die hebben ze meteen met een naald leeggezogen, ook zeer pijnlijk! Daarna hebben ze de pus onderzocht en weer een nieuwe zwaardere kuur van 9 pillen per dag afgestemd om de bepaalde bacterie die ze gevonden hadden in de pus. Deze pillen slik ik nu vanaf vrijdag vandaag dinsdag en nog steeds geen verbetering te merken. Als het na deze kuur nog niet over zou zijn, gaan ze onder narcose mijn borst open maken en er een drain inplaatsen......
    Ik probeer zoveel mogelijk van onze kleine te genieten, maar is moeilijk met zoveel pijn!

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Winterbanden: Die zijn in Duitsland verplicht!

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai juffie, dat klinkt erg pijnlijk! En fijn zeg om te horen dat alles verder goed gaat.

Stiertje, hoe is het gegaan? Was het te doen op de weg?

Desire, jij doet dus de FM's in DD? Veel succes morgen!

Tevka, het is idd verplicht om winterbanden te hebben. Hmmm, gewoon op tijd vertrekken en rustig rijden. Ook jij succes!

11. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    och !!weer zo'n afkorting FM's? ik was al blij dat ik interessant kon doen met TP hahaha

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Follikelmeting ;)

13. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    thnx ja ik ga voor een FM :D

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Tevka: Lief dat je het vraagt. Het gaat best goed met Tygo. Hij heeft een wat "moeilijke" start gehad met drinken, maar dat gaat nu erg goed. Hij is alleen soms heel erg onrustig en ik word daar ook erg onrustig van. Gister en vandaag van 15 tot 18 wakker geweest en dan erg onrustig en veel huilen :(.

Wat voor afspraak heb je morgen ? In ieder geval heel erg veel succes ! En inderdaad winterbanden zijn in Duitsland verplicht als er winters weer is !

@Juffie: Wat super om te lezen dat jullie meisje het zo goed doet, heerlijk hoor ! Jeetje meid wat ontzettend vervelend :( .... lijkt me inderdaad heel erg veel pijn doen. Ik hoop dat het snel beter gaat en anders dat de operatie snel verlichting geeft. Sterkte en veel beterschap.

@Stiertje: Hoe is het gegaan meid ?

15. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Het is in Duitsland verplicht de auto-uitrusting aan te passen aan de weersomstandigheden. Dat betekent dat u winterbanden voert als u rijdt in winterse omstandigheden. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.

Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is.

Welke banden

In Duitsland zijn winterbanden met het sneeuwvlok symbool, M+S banden en all weather banden toegestaan. Het profiel moet minimaal 1,6 mm zijn, aanbevolen wordt tenminste 4 mm.

Voor welke voertuigen
    In Duitsland is het een gedragsregel voor 'motorvoertuigen'. De verplichtingen gelden dus ook voor kampeerauto's en motoren. Er is geen verplichting voor winterbanden (of sneeuwkettingen) onder caravans. Het mag wel en het levert ook voor caravans een betere wegligging op.

Winteruitrusting
    De verplichting tot een geschikte winteruitrusting heeft niet alleen betrekking op de banden maar ook op bijvoorbeeld de ruitensproeiervloeistof, de ruitenwissers en de koelvloeistof.

Verkeersboetes
    Duitsland kent een vast boetebedrag voor het niet voeren van winterbanden in winterse omstandigheden: €40. Bij hinder of gevaarzetting is de boete €80 en 1 strafpunt (bedragen gelden vanaf 4-12-2010).

ANWB adviseert
    Rijdt u in de wintermaanden naar of door Duitsland, rijd dan op winterbanden. Gaat u naar de bergen, neem dan ook sneeuwkettingen mee. Buiten het winterseizoen moet u, zeker in de bergen, ook bedacht zijn op verrassend weer.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, we zijn er weer. Het was een lange rit, met veel sneeuw in de tweede helft (bij ons in het hoge noorden ligt helemaal geen sneeuw). We hebben er 3 uur en 3 kwartier over gedaan. Gelukkig waren we op tijd vertrokken (om 8 uur).
    In de kliniek was het erg druk: vandaag en morgen zijn er veel puncties.
    De punctie ging goed. Wat heerlijk die narcose, je voelt er helemaal niks van. Ik wil nooit meer anders. En waarom doen ze dit in NL niet?????
    De punctie begon om 12.30. Ze hebben 17 (!) eicellen weggehaald. Daar zit ook zeker een aantal te kleine en dus onrijpe bij, maar ze hebben gewoon alles gepakt wat ze zagen. Ik voelde er immers toch niks van. De artsen en verpleegkundigen waren allemaal erg lief.
    Ik was natuurlijk eerst nog erg duf. Maar na een paar kopjes thee met suiker en koekjes was ik er wel weer. En om 14.00 uur mochten we weer richting huis vertrekken.
    Morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn en de tp zal waarschijnlijk zaterdag of maandag zijn.

17. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ja maar ik kan ze er nu niet onder toveren:D.
    Morgen gaat het als het goed is niet sneeuwen en we rijden extra voorzichtig.

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Stiertje: Wat een super goed nieuws ! Ik duim voor mooie bevruchtingen !

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Stiertje Wauw wat een mooi aantal zeg! Hopelijk komen daar heel veel bevruchtingen uit! Ik duim voor je!

Winterbanden Hebben wij er ook niet onder zitten, hoor ik net van vriendlief. Nou ja...wij hoeven pas donderdag in DD te zijn, dus hopelijk is dan de meeste sneeuw alweer weg!

Loontje Fijn dat het nu goed gaat met Tygo! Tis soms nog zo moeilijk he...je moet je kleintje nog helemaal leren kennen en als ze dan zoveel huilen en je weet niet wat er is, dat is hartverscheurend! Misschien lekker bij je dragen in een draagdoek ofzo? Vaak worden ze dan wel rustig, omdat ze lekker warm tegen je aanliggen en jouw hartslag horen.

Juffie Auw dat klinkt heel pijnlijk zeg! Hopelijk helpt de AB-kuur en ben je er snel vanaf!
    Fijn dat jouw kleintje het ook zo goed doet!

Wij gaan morgenavond naar m'n schoonouders en blijven daar slapen, zij wonen dichterbij DD als wij. Donderdag om 10.00 uur de uitgangsecho en nog ff gesprekje met Dr S. Hopelijk word ik optijd ongesteld (maandag) en kan ik snel beginnen met spuiten!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    All season banden mogen ook hoor! Die zijn geschikt voor zomer en winter. Ik heb zelf wel echte winterbanden, maar mijn vriend heeft all seasons. Daar staat ook zo'n sneeuwvloksymbooltje op en dan mag het ook in Duitsland.

Deel Deze Pagina