ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiertje, ik leef zo met je mee! Aantal eicellen klonk mooi. Maar dan komt dit nieuws en dan schrik je enorm. Ook hier zo herkenbaar! Ik heb vorige keer deel ICSI en deel IVF gedaan en uiteindelijk zijn de twee ICSI bevruchtingen teruggeplaatst. Ik zou de moed zeker niet opgeven. Ga ook niet twijfelen, wat als we ICSI gedaan zouden hebben, vertrouw op de kundigheid van het personeel. Erover praten met Dr S zou ik zeker doen, want ik hoop het niet hoor, maar mocht er een volgende poging nodig zijn, dan kunnen ze misschien ook ICSI en IVF doen? Je emmy's zitten nu mooi in de embryoscoop en gaan hopelijk de komende dagen mooi doordelen. En over het bloedverlies, dat is wel normaal. Als het erg weinig is, zou ik me er niet al te druk om maken. Ben je vandaag weer begonnen met werken? Lijkt me heel zwaar als ik je zo hoor. Sterkte en ik ga iig heel hard duimen dat je vrijdag te horen krijgt dat er iig 2, liefst alle 3 mooi zijn doorgegroeid!

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja. Bloedverlies kan, is wel normaal. Vandaag rustig aan doen!

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Stiertje: ik snap je teleurstelling meid, je hoopt met zoveel eicellen natuurlijk op meer bevruchtingen.
    Wat Juulzon zegt, wilde ik ook schrijven !
    Ik duim keihard voor je. Op naar goed nieuws vrijdag !
    Doe rustig aan en wat bloedverlies is na een punctie niet erg.

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    die bevruchting met teveel kernen heb ik ook 1 x gehad in MNC eigen cyclus..dus het kan idd voorkomen;)

net als juulzon zegt omdat het zaadje het nu zelf gedaan heeft zijn de emmy's in verhouding wel veel sterker dan bij ICSI..
    (dat was ik nog vergeten te zeggen in mijn vorig bericht)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat ontzettend klote zeg... :(
    Ik weet hoe het voelt om zo weinig bevruchtingen te hebben. Zo heb ik er pogingen tussen zitten waarbij ik 15 eicellen had en slechts 4 bevruchtingen en ook eentje met 12 eicellen en slechts 1 bevruchting... En een keertje 11 eicellen slechts 2 bevruchtingen (nou ja, eigenlijk 3, want nr 3 had ook meerdere kernen)...

Scheld, brul en huil even alles bij elkaar... En daarna, probeer daarna energie op te doen om je emmy's die er wel zijn een kans te geven door je lichaam op te laden voor de TP.

Ik ben zelf zwanger geraakt toen ik 11 eicellen had, 3 bevruchtingen waarvan eentje dus verkeerde kernen. Een tweede embryo had dag 5 niet gehaald, maar dat derde embryootje heb ik zojuist op haar slee door de sneeuw getrokken. Niet dat ik wil zeggen dat mijn behaalde resultaten garanties geeft voor jou, maar wat ik wil zeggen: er is nog kans, er is zeker nog kans!!

Toch een dikke knuffel!! Want met zoveel eicellen hoop je toch ook op cryo's...

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Meiden, jullie zijn allemaal zo lief! Dit helpt wel hoor ... Dank jullie wel voor al jullie support.
    Vandaag ben ik nog lekker thuis en doe rustig aan. Ik ben een lekkere pan pompoensoep aan het maken. En ik ga denk ik de middag maar lekker op de bank doorbrengen met een kat en/of hond erbij en de afstandbediening binnen handbereik ...

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me een goed plan Stiertje. Gewoon lekker rustig aan doen.

Waarom wil je vriend maar 1 emmy terug geplaatst? Hij ziet het niet zo zitten, die kans op een tweeling??
    Met 2 emmy's heb je natuurlijk wel meer kans om zwanger te raken...
    Ik snap jullie dilemma wel hoor.
    Ik hoop dat alle drie jullie emmy's goed door delen in ieder geval!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hij vindt een tweelingzwangerschap risicovol (is ook wel een beetje bang gepraat door de artsen van het UMCG, daar doen ze echt zo spastisch over tweelingen!). Tsja, er zijn natuurlijk meer risico's. Maar ik denk dat ik de gok wel zou durven nemen.

9. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    @stiertje ik heb even terug gelezen want ik ben niet helemaal mee in jou verhaal gegaan, van de 17 3 bevrucht begrijp ik. ja das niet veel:( maar er hoeft maar 1 goeie tussen te zitten dus er is nog hoop;) positief blijven als dat nog lukken kan.

wat was het een zooitje in Duitsland niet normaal een uur eerder van de deur gegaan en we waren net op tijd .onze winterbandjes waren niet voor de mode zo te blijken .
    vandaag voor een FM geweest en had er een stuk of zes tussen de 13 en de 14 mm en een paar kleintjes .zaterdag terug komen om weer op nieuw te kijken . ik ben benieuwd

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja bloedverlies is normaal, de ene keer heb je het wel de andere keer niet.
    Als het er maar niet uit stroomt.
    Veel succes met wachten en duimen voor een mooie emmy

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tweeling zwangerschappen zijn over het algemeen alleen risicovol als je een eeneiige hebt.
    Ik ben nu bijna 35 weken zwanger van een tweeling, en onze ukkies groeien goed, doen het goed, en buiten het feit dat het nu wel heel erg zwaar wordt voor mij, ben ik ook hartstikke gezond. Bloeddruk perfect, gewicht prima.
    Dus zo erg is het niet hoor, haha.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wishfullthinking: ik hen dit nu al 2 weken, en de eerste week inderdaad paar dagen flink koorts gehad en goed ziek geweest, het is enorm pijnlijk! Ik zit er dus al 2 weken mee, maar nu geen koorts meer gelukkig! Ik heb het ziekenhuis maar teruggebeld, de arts belt me morgen terug we zullen wel zien. De kleine meid doet het super goed! Is super lief, huilt enkel en alleen maar als ze honger heeft anders nooit!

Stiertje: geef de moed niet op meis! Weet dat het klote is! Wij hadden van de 12 eicellen 6 eicellen die rijp genoeg waren. Van die 6 waren er ook 3 bevruchtingen, die zijn in de embryoscope gegaan, op de dag van de tp was er daar nog 1 van over! En die ene ligt hier nu lekker in haard bedje te slapen! Het kan meis, blijf hoop houden dat houd je op de been!

13. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    @stiertje zo zie je maar der hoeft maar 1 goeie te wezen;)

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi. Hier terug vd TP.
    Zit met een probleem. Had net bij het plassen/afvegen bloed verlies.
    Kan dat na TP?
    Er zat echt een dikke helderrode druppel in mn afscheiding zeg maar....

15. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    hoi ik zat al op je te wachten:D wat een zooitje of niet in DE. was je wel op tijd .

16. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka, dat heb ik ook een keer gehad.
    Ze zitten toch aan je baarmoedermond enzo hè, dus het is best mogelijk dat je even wat bloed verliest.
    Maar als je het teveel vind, dan zou ik even bellen als ik jou was.

17. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik moet zeggen dat het me erg meeviel de reis naar DD.
    Zat niemand in de wachtkamer. Was erg stil.

Getsie ik maak me onwijs druk.
    Is wel logisch dat het iets anders kan zijn natuurlijk....
    Pfffffff.....

Bedankt voor de snelle reacties!

18. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    bij ons echt een zooitje midden in de sneeuwval er was een koppel die een uur te laat was. daar kennen ze volgens mij geen strooiauto

19. Tevka

Tevka Niet meer actief

Oh dan hadden wij geluk!

Wegen waren overal goed begaanbaar.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wij hebben gister wel meerdere convooien van sneeuwschuivers/strooiwagens gezien in Duitsland.
    @bloedverlies: een beetje kan volgens mij geen kwaad. Het cathetertje kan toch je slijmvlies geïrriteerd hebben.

Deel Deze Pagina