Wij hadden (in 2010) maar 3 embryos. 1 daarvan is mn dochter an 1,5 jaar. Andere is tegelijkertijd teruggeplaatst maar niet blijven plakken. En de 3e zit nu aan boord. Je heb er maar 1 nodig he meis Anja lijkt me leuk als je fotos wilt delen met ons!
@ tevka: succes in de wachtweken meis! @ stiertje: meid ik weet zo goed hoe je je voelt! Hier soort zelfde verhaal.....eerste poging IVF had maar 3 eicellen en geen enkele bevruchting.....2e poging ICSI (terwijl zaad van man zeer goed is) 13 eicellen waarvan 7 goed om te bevruchten, daarvan maar 2 goede om te tp.... Ook wij hadden er 2 bij die niet goed gedeeld waren! Meid hou hoop hoor! Je hebt er nog en ik ga zoooo voor je duimen!!! Kan me voorstellen dat je de volgende keer ( en ik hoop zo dat dat niet nodig is) voor icsi gaat. Maar zoals de rest zegt.....zo zijn het wel de sterkere!!!
tevka: lekker broeden meid!! hopelijk gaan de 2 weken snel voorbij desiree: op naar de volgende FM meting.. hopelijk doen die andere kleintjes ook nog mee juffie: fijn dat de kleine meid het wel goed doet.. nu moet moeders nog uit de lappenmand... ben benieuwd wat de arts zegt??? stiertje: alweer een beetje rust in je hoofd?? niet teveel zorgen maken.. relaxed en ontspannen naar de TP hier morgen naar DD..12:15 er zijn hopelijk is alles schoon en zijn er geen cystes.. en mogen we starten als de volgende ongi zich aan dient..
Zo wij zijn vanmorgen in DD geweest. Het was lekker rustig op de weg, dus we waren netjes op tijd! Uitgangsecho was goed, dus zodra ik ongesteld wordt (maandag) begin ik met spuiten. Recept gelijk doorgefaxt naar de apotheek en dat kan ik morgen ophalen. Het feest gaat weer bijna beginnen! Wishful Succes morgen, hopelijk kan jij ook snel beginnen! Tevka Voor jou zijn de spannende wachtweken aangebroken! Succes en hopelijk een positieve test!
@Tevka: Spannende weken meid. Wanneer mag je testen ? Hoeveel cellig was jullie emmie ? Ik duim voor jullie ! @Wishfullthinking: Succes morgen. Hopelijk is het goed te rijden morgen. @MissGin: Super dat je kan beginnen zodra je ongesteld bent, nu duimen dat het idd maandag komt !!
Loontje : het was 4 cellig en type 1. Volgens Dr.S erg goed. MisGin hoe lang rijden jullie er eigenlijk over naar DD? Fijn dat je bijna echt kan beginnen! Wishful morgrn naar DD. Succes! Hopelijk mag jij ook snel beginnen! Ik mag officieel de 30e testen.
DD is voor ons 300 km enkele reis! Maar m'n schoonouders wonen er dichterbij, dus daar hebben we vannacht geslapen en dan is het nog "maar" 130 km
Zojuist contact gehad met DD. Alle 3 de emmy's zitten nog in de embryoscope en groeien keurig. Dr. S. adviseert om de tp maandag te doen, dan kunnen ze nog wat verder doordelen. Dus dat doen we dan maar. Maandag 11.45 aanwezig zijn voor tp + acupunctuur. En pas dan beslissen we of er 1 of 2 teruggeplaatst worden. Zo, en nu weer even rustig ademhalen ...
Fijn om te horen stiertje. Ik blijf nu nog even duimen dat ze het weekend goed doorkomen, maar er moet er vast minstens 1 overblijven!
Missgin; wat fijn zeg, dat je waarschijnlijk maandag dan weer kan starten. Spannend!! Tevka: de 30e testen dus. Succes in de wachtweken meid. Stiertje; wat super, dat alle drie de emmy's het zo goed doen!! Dus maandag de tp! Spannend!!! Op basis waarvan gaan jullie kiezen hoeveel je er terug laat plaatsen?
@anja: ik geloof dat de kwaliteit van de emmy's daarin iig een rol heeft. En mijn leeftijd natuurlijk (maar die is bekend, haha). Dr. S. zal ongetwijfeld een mening hebben, maar ik zou het liefst voor 2 gaan.
Stiertje, wat een goed nieuws! Idd, nu hopen dat ze mooi doorgroeien en dat er maandag 1 of 2 mooie emmy's teruggeplaatst gaan worden!
Stiertje wat een super goed nieuws! Mijn duimen draaien voor een goede TP maandag! Anja: ja officieel de 30e testen. Hoop het zo he.... Zwanger van een 2e wonder. En dan bevallen van een gezond kindje. Hoe voel jij je???
Stiertje: snap ik, dat je het liefst 2 wil. Toch weer meer kansen hè. Tevla: lijkt nog lang te duren hè, de 30e. Maar ik ga voor je duimen! Ik voel me vooral moe, haha. Mn buik word nu heel zwaar, en de pijn aan mn ribben word alleen maar meer. Maar over 2 weken word ik ingeleid, als ik 37 weken ben. Als ze niet van te voren uit zichzelf komen. Spannend dus.
Hallo meiden. Mag ik misschien met jullie meekletsen om deze spannende tijd weer door te komen? Maandag moet ik naar DD voor een FM. Spannend weer. Wij hebben het de laatste keer ook met dr. S. gehad over één of twee terugplaatsen en ik vond hem heel afwijzend over twee. Jammer want wij zouden er heel graag twee willen. Hoe zit dat bij jullie?
@Dreamer82: Helaas welkom hier meid en natuurlijk mag je hier meekletsen ! Inderdaad een spannende tijd voor jullie. Bij ons was hij juiste grootste voorstander om er 2 te laten terugplaatsen, zelf wilde wij dit ook heel graag, dus wij waren super blij dat we eindelijk na 12 terugplaatsingen 2 ge-tp't kregen. Heb je gevraagd aan hem waarom hij afwijzend was ? En van de verzekering mag het toch ook niet meer ? Misschien is dat de reden ?