Pffff sjonge jonge zeg...altijd als je zit te wachten op je menstruatie, duurt het zo lang! Na m'n MK in oktober werd ik het een week te laat en vorige maand een dag te vroeg. Vandaag zit ik op dag 28, maar voel nog niks aankomen! Gisteravond kreeg ik hele gemene streken helemaal onder in m'n buik, dus toen ik naar bed ging een tampon in gedaan, maar vanmorgen helemaal niks. Echt waar...normaal gesproken word ik het altijd een dag te vroeg, maar elke keer als ik met een poging wil beginnen, word ik het later. Stom lichaam haha
zal de sneeuw wel zijn??.. wegen slecht begaanbaar?? hahaha MissGin .. ik ken het.. altijd als je erop zit te wachten dan komt het maar niet:x GRRRRRRR ut mag van mij wel komen neem aan dat dat ook voor jou geldt??
Na een jaar lezen over dusseldorf nu zelf 20 februari onze intake! spanning alom maar ook hoop en goede moed. Huisarts wil meewerken aan eventuele bloedtesten. Dossiers zijn opgevraagd. Toestemmingsformulier van CZ is binnengekomen zodat we die in kunnen vullen. Nu nog vragen of ons huidige ziekenhuis wil meewerken aan follikelmetingen.. HET IS ECHT ZO SPANNEND ALLEMAAL! Tis erop of eronder. Na zes jaar proberen en zes mislukte iui's en twee miskramen zijn we toe aan een afsluiting.. hopelijk met positief resultaat Ik heb heel veel respect voor iedereen hier.. Jullie inspireren me enorm. 4 Februari hebben we nog een evaluatiegesprek bij onze huidige arts in ned. Ik zie er een beetje tegenop om te vertellen dat we naar dusseldorf gaan voor ivf ipv bij haar. Maar alles voor het goede doel. De reden dat we naar dusseldorf gaan is de narcose bij de punctie. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik ze graag! Groetjes Cozz
@Cozz: Helaas welkom hier. Jeetje meid gewoon al 6 jaar bezig, dat is een hele lange tijd. Je kan wel snel terecht, of staat de afspraak al een tijdje. Spannend hoor ! Afspraak bij Dr. S ? Schrijf al je vragen op, zodat je geen vraag vergeet
Was hier nou al een lijst? Misschien toch wel handig om er één te hebben? Gewoon een simpele? Heb maar even een paar pagina's terug gebladerd, dus voel je vrij om de lijst aan te passen of jezelf erbij te zetten. DD-Dames: Cozz Desire vd Beek Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Januari: Februari: ZWANGER: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85
meestal heeft ze toch een lang ritje voor de boeg?? volgs mij woont ze ergens in groningen..(weet ut niet zeker) met dit slechte weer(hier de hele dag gesneeuwd) en mss wel hapje eten onderweg kan ut dus wel 4 a 5 uurtjes duren?? ik hoop natuurlijk op zeeeeeeeer goed nieuws spannend hoor
Slim MissGin! Komt ie: DD-Dames: Cozz Desire vd Beek Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Januari: 31 januari: Afspraak in DD, start poging 5. Februari: ZWANGER: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85
Dames, sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, we waren pas om 18 uur weer thuis. Het was een lange, barre tocht heen en terug naar DD. Die tocht duurt onder normale omstandigheden al 3 uur, maar nu heenreis ruim 4,5 uur (we waren 10 minuten te laat, hoewel we extra vroeg waren vertrokken). Eerst acupunctuur gehad voorafgaand aan de tp, toen direct de tp, en direct daarna weer acupunctuur. Ik vond het wel rustig en ontspannend om daar even lekker 20 minuten te kunnen liggen (vooral naderhand). Ik heb 2 prachtige emmy's in m'n buik. De ene kroop zelfs al een beetje uit z'n schilletje. Dus hier hebben we goede kansen mee! Helaas heeft de 3e emmy het niet gehaald. Dus alles van deze poging zit nu in m'n buik. Dr. S. vond ook dat 3 bevruchtingen wel erg weinig was. Dus stel dat er een volgende ronde nodig is (we hopen natuurlijk van niet), dan moet dat nog wel verder uitgezocht worden. Ik meende dat hij zei dat hij nog niet alle gegevens van het lab binnen had. De tp zelf was zoals, altijd bij mij, niet prettig. De baarmoeder ligt (extreem) gekanteld, waardoor de baarmoedermond zeer moeilijk te vinden is. En dr. S. was niet zachtzinnig!! Ik was met terugwerkende kracht extra blij dat de puncties in DD onder narcose gaan. Maar goed, toen hij de baarmoedermond gevonden had, zat het slangetje er wel heel snel in. En nu maar weer wachten, duimen, bidden, hopen, kaarsjes branden. De 31e mag ik testen.
Ben nog niet zo heel actief met schrijven maar ik lees al wel heel lang mee. Ons dd avontuur gaat ook bijna van start! DD-Dames: Cozz Desire vd Beek Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Djuuzie - ICSI 3 Agenda: Januari: 28 januar: Djuuzie. Behandelplan bespreking bij dokter S. 31 januari: Kitty17. Afspraak in DD, start poging 5. Februari: ZWANGER: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85
Hey Stiertje, fijn wat van je te horen! En wat een goed nieuws dat je 2 mooie emmy's in je buikje hebt zitten! Jammer dat de 3e het niet heeft gehaald, maar die 2 aan boord gaan 'm gewoon worden, ik weet het zeker! Volgende week donderdag testen dus...ik duim voor 2 hele mooie strepen op die test!!!!
DD-Dames: Cozz Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Januari: 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! Februari: ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Stiertje Ik ben zo vrij geweest om jouw testdatum in de lijst te zetten!