whoehoeeeeeeeeeeeeee.. 2 in je buikie.. nu lekker broeden meid.. ook al de magische test datum.. 31-01-13 .. dit moet um worden
Ik heb hier lang niet meegeschreven(wel gelezen...)maar heb nu een vraagje waarvan ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet... Ik moet vanavond om 22.00 de pregnyl zetten,punctie is woensdagochtend 9.00 Zou ik vanavond ook nog een cetrotide prik moeten zetten?Deden jullie dit wel of niet? Ik twijfel....
Wij hebben woensdag ons eerste gesprek Succes Stiertje "duim duim" DD-Dames: Cozz Desire vd Beek Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Djuuzie - ICSI 3 Ddees70 - ICSI 4 Agenda: Januari: 23 januari: Ddees70 intake bij dokter S. 28 januari: Djuuzie. Behandelplan bespreking bij dokter S. 31 januari: Kitty17. Afspraak in DD, start poging 5. Februari: ZWANGER: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85
Geen ervaring met cetrotide, is dit net zoiets als Decapeptyl? Want dat middel moest ik nog spuiten als ik pregnyl ging zetten. En dat klinkt goed trouwens! Veel succes komende woensdag!
DD-Dames: Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Januari: 23: Ddees70 - Intake dokter S. 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! Februari: ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85
Kan het ook zijn dat embryo's te vroeg gaan springen in de stoof en t daardoor niet halen? In de natuur gaat de een sneller dan de andere. Stiertje, succes! Nu broeden en lekker afleiding zoeken.
Heeeeej nieuws van stiertje! Top joh 2 aan boord! Ik duim voor je! Yj81 : sorry ik kan je geen antwoord geven op je vraag.
Yj81 Op de dag dat ik altijd Pregnyl moest spuiten, hoefde ik verder niks anders meer te spuiten. Dus ik denk dat jij dan ook geen cetrotide meer hoeft te spuiten.
Yj, Heb even in mijn laatste schema van DD gekeken. Ik spoot op de dag van de pregnyl alleen pregnyl, verder helemaal niets. Succes alvast meid! Spannend weer! Rest een zwaai, nog steeds niet teruggelezen. Druk druk druk hier en flink ziek geweest en toen geen puf.... Zie nog wel gauw dat Stiertje een TP van 2 heeft gehad!! En ook nog 2 toppers! Dit moet 'm gewoon worden!! Wauw!! Ook op de wachtbank!! Toi toi toi meid!
Was door al die sneeuwtoestanden op de weg nog wel vertraagd met m'n utrobollen. Nu zat er bijna 12 uur tussen. Baal ik van natuurlijk. Zou 't erg veel kwaad kunnen? Heb nu om 18 uur toen ik thuiskwam meteen 2 ingebracht en straks voor ik ga slapen weer ... @Majo: voel je al 'iets'?
Stiertje: tegen mij zeiden ze dat het geen kwaad kan. Je moet het alleen gewoon zo veel mogelijk over de dag verspreiden, en dan is het goed. Toen ik op vakantie ging, zat er ook wel eens 12 uur ofzo tussen. Als dat eenmalig is, kan dat geen kwaad.
Fijn Stiertje!! En wbt de utro: kan geen kwaad!! Als je het maar niet dagelijks zo gaat doen Zet anders drie wekkers op je telefoon? -- Ego: voor wie het wil lezen: in het Gent topic heb ik een stuk geschreven. Ik heb onderzoeken in Athene (Griekenland) laten doen en vanavond een telefonisch consult gehad met de arts... Nieuw van plan aanpak!
@Maartje: zo wat een verhaal, erg interessant en indrukwekkend. Hoe denk je er na een nachtje slapen over ? Het klinkt allemaal erg hoopvol. Ik snap je twijfel goed. Persoonlijk zou ik haar advies opvolgen en het 3 mnd zelf proberen. Succes bij je beslissing. Maar "moet" die HSG dan bijvoorbeeld na 3 maanden weer of dan alleen de hystroscopie ?
@Kippetjuh: en ik maar denken dat T.ygo afgelopen zaterdag 1 maand oud was, maar je had helemaal gelijk hij is vandaag 1 maandje oud
@maartje: ik ga je verhaal lezen, ben benieuwd! Haha, mijn telefoon staat idd vol met wekkers, het kwam alleen beroerd uit qua timing. Ik dacht dat we er bijna waren, maar toen ging het allemaal heel langzaam door de sneeuw.