Hihi ik was ook al aan het kijken. Onze C. Was zondag namelijk 1 maand. Stiertje super fijn zeg 2 Emmy's aan boord. Jammer dat die ene nog is afgevallen maar fijn dat er toch nog 2 over zijn!
Goedemorgen dames! Maartje Jeetje meid, kan me voorstellen dat je even niet meer weet hoe of wat! Ik kan alleen maar zeggen...doe waar jij je goed bij voelt en neem geen overhaaste beslissingen. Meiden ik heb weer een vraagje...ik heb het toestemmingsformulier van PNO door dr S. in laten vullen. Alleen nu heeft hij bij "Vindt er een deel van de behandeling in NL plaats?" en "Welk deel vindt plaats in NL en welk deel vindt plaats in het buitenland?" allebei afgestreept. Maar ik laat de FM's in Nederland doen... Moet ik het dan toch op het formulier veranderen? Want PNO krijgt natuurlijk ook van het ZH in NL de rekening opgestuurd. Wat is wijsheid?
Hej meiden.. Schrijf ook nog niet echt actief mee, maar probeer wel als bij te lezen... Zag dat jullie me in het tabel hadden toegevoeg, krijg hem op mijn tablet alleen niet goed gekopieerd, dus msschien wil iemand van jullie het even voor me doen? Ik ga als ik naar DD ga, beginnen met Icsi 4, 25 april heb ik mijn intake bij Dr. Scholtes.. Ik heb 14-1 punctie gehad in azm v mijn 3e poging, 7 eicellen 1 bevrucht (domme pech volgens azm, zaad + eicellen waren goed..) 17-1 tp van topembryo.. 31-1-13 mag ik testen... Voor de zwangere... Ik zit nu op dag 5 na tp en heb al ongi buikpijn... Zou dit een innestelling kunnen zijn? Pff maak mezelf weer lekker gek en wordt zo onzeker v die buikpijn... Vind het wel spannend om naar DD te gaan.. Wat gebeurd er op zo'n intake gesprek? Ben bang dat ze daar van alles vinden wat toch niet ok blijkt te zijn ofzo.... Wat voor onderzoek krijg je bij de intake? En mag je dan snel starten met behandeling? @stiertje, wauw 2 toppers!! Duim voor je... We hebben dezelfde testdatum Xx
DD-Dames: Cozz Desire vd Beek Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Djuuzie - ICSI 3 Ddees70 - ICSI 4 Monatoetje84 - ICSI 4 Agenda: Januari: 23 januari: Ddees70 intake bij dokter S. 23 januari: jolanda1971 uitgangsecho 28 januari: Djuuzie. Behandelplan bespreking bij dokter S. 31 januari: Kitty17. Afspraak in DD, start poging 5. 31 januari: Monatoetje84, testen ! 31 januari: Stiertje73 , testen ! Februari: Maart: April: 25 April: monatoetje intake bij dokter S. ZWANGER: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Dames, Heb geprobeerd het lijstje aan te passen, zover ik me kan herinneren. Wij hebben morgen uitgangsecho, als alles goed is, zouden wij dan weer mogen starten. Ik heb alleen een vraagje, mijn ongi zou pas zondag 28.01 moeten komen, maar ik voel dat het vandaag al gaat komen...pffff...de 1 zit er op te wachten, de ander weer niet...en ik nu dus ook niet... Stel dat het vandaag doorzet, zou ik dan morgen evt. niet mogen starten en moet ik weer een maand wachten ?... @stiertje73, de duimen draaien volop ! hopelijk kruipt die ene zeer zeker nog verder door uit zijn schilletje, zo nieuwsgierig is die ! dat hebben we graag..duim duim...
DD-Dames: Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Januari: 23: Ddees70 - Intake dokter S. 23: Jolanda1971 - uitgangsecho 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij aanpassingen/aanvullingen de laatste lijst quoten en bijwerken.
Jolanda, als je het vandaag wordt en morgen een echo hebt is er niets aan de hand. Zolang het goed zit en je dan op dag 3 kunt beginnen met spuiten, dan kan dat. Dr s maakt wel vaker een echo tijdens menstruatie.
Elles, Bedankt voor je reaktie. Meestal moet je op dag 1 beginnen met synarela (in mijn geval), maar lijkt me inderdaad dat een dag later niet zo een probleem zal zijn, maar je gaat er toch altijd weer over twijfelen. Wie heeft er al eens eerder synarela gebruikt ? Wij hebben die 1 poging gebruikt, maar als we die nu weer moeten gebruiken, zou je dan met (kleine) flesje uitkomen, of moet je dat weer opnieuw bestellen ? was wel duur in aanschaf, kan ik me nog herinneren, zou zonde zijn om hem in de kast te laten staan, als ik met die andere nog uit zou komen. thanks ! Jolanda
Volgens mij mag je het maar een maand bewaren, meen ik uit m'n hoofd. Check de bijsluiter maar. Probeer er anders via via aan te komen. Check ivfmoedersforum
Hey meiden, ben een lange tijd afwezig geweest omdat ik zo klaar was met de MM en alles er om heen, geen hoop en vertouwen meer. In 1e instantie zouden we een 5e en laatste poging in DD doen, dat werd toch nog een poging en omdat we het toch nog niet af kunnen sluiten hebben we besloten om toch voor een 7e ICSI-poging te gaan. Eind febr. hebben we weer een gesprek in DD icm uitgangsecho. Veel nieuwe mensen die helaas ook in DD zijn beland en meeschrijven, heel veel succes en sterkte iedereen. @ Jolanda71, ik zie dat je morgen de uitgangsecho hebt en weer gaat beginnen! De Synarela is inderdaad 30 dagen houdbaar. @ Loontje, wat gaat het snel zeg, wel erg laat maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en wat een leuke naam! @ Anjav & Kippetjuh, voor jullie schiet je nu ook echt op, weet nog als de dag van gisteren dat jullie het mooie nieuws meldden! @ Majo, ik lees in je onderschrift dat je de 26e mag testen, ik duim voor je hoor, het moet nu gewoon!! @ Ddees70, eindelijk morgen het gesprek en starten, spannend! @ Yj81, succes morgen met de punctie. @ Stiertje73, jij in de spannende wachtweken, maar wel met 2 mooie emmies in je buik. Ik ga heel hard voor je duimen! Ik ben vast een hoop mensen vergeten maar zal even terug moeten lezen...
DD-Dames: Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Aklina - ICSI 3 Agenda: Januari: 23: Ddees70 - Intake dokter S. 23: Jolanda1971 - uitgangsecho 25: bms echo - TP cryo plannen 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij aanpassingen/aanvullingen de laatste lijst quoten en bijwerken.
@stiertje twee emmy's te gek! Hopelijk zijn het goede plakkers! @missGin ik zou het veranderen. Je weet nooit wat voor een gezeur je achteraf kan krijgen denk ik dan. Maar goed, dat is mijn mening... @monatoetje. Ik vond de intake heel rommelig. Eigenlijk de hele gang van zaken in DD. De eerste keer kregen we dingen te horen over allerlei onderzoeken die mijn vriend eerst zou moeten voor we konden beginnen. Wij schoten in de stress, want hoe lang ging dit weer niet duren? En bovendien zouden we die bewuste onderzoeken niet vergoed krijgen en zou het zo weer duizend euro meer kosten. Het tweede gesprek moest voor mijn volgende menstruatie gepland worden. Dit kon echter niet vanwege vakantie van de dokter. Mij werd verteld dat ik daardoor alleen een gesprek zou krijgen. Voor de echo zou het te laat zijn en moest dus nog een maand wachten. Bij het tweede gesprek had hij het ineens helemaal niet meer over onderzoeken van mijn vriend en vroeg niet naar de bloedonderzoeken die ik van hem moest ondergaan. De echo bleek ineens wel te kunnen. Serker nog: het bericht was dat we die dag nog moesten beginnen met spuiten en er werd dus meteen een naald ingegooid. Prima want ik was al lang blij dat we zo snel konden beginnen. Bovendien heb ik vertrouwen in hun technieken en kunde. Dat is het belangrijkst vind ik. Ik blijf het een beetje chaotisch vinden, maar ik ben blij dat we de overstap gemaakt hebben. Heb echt het idee dat er minder naar een standaard protocol gekeken wordt en meer naar de patiënt.
Ook ik heb een tablet en kan het lijstje niet aanpassen. Het is mijn tweede ICSI en morgen heb ik mijn tweede FM. Mocht iemand tijd en zin hebben het aan te passen Hebben jullie trouwens ook tegen de tijd dat je tegen de punctie aanloopt altijd zo'n zware buik? Het lopen/bewegen wordt echt weer zwaar zeg! Die waterballonnen in mijn buik zijn erg zwaar en vermoeiend. Ben benieuwd of het deze keer net zo erg wordt als de vorige keer waar ik op het laatst me slechts nog voetje voor voetje kon verplaatsen en iedere verkeersdrempel op de weg vervloekte...!
Ja daar ben ik idd ook een beetje bang voor, dat we achteraf gezeur krijgen, omdat ze uit NL ook facturen krijgen voor de FM's. Dus ik ga het idd maar gewoon veranderen, en desnoods een briefje erbij met een duidelijke uitleg wat een FM inhoudt en dat de rest in DD plaatsvindt.
DD-Dames: Aklina - ICSI 3 Cozz Ddees70 - ICSI 4 Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Elles11 Jolanda1971 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin Maartje84 MissGin - ICSI 2 - 2e kindje Monatoetje84 Stiertje73 Tevka Wishfulthinking - ICSI 2 Agenda: Januari: 23: Ddees70 - Intake dokter S. 23: Jolanda1971 - uitgangsecho 23: Dreamer82 - 2e FM 25: bms echo - TP cryo plannen 28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S. 31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5. 31: Stiertje73 - Testen! 31: Monatoetje84 - Testen! Februari: Maart: April: 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. ZWANGER en uitgerekend op: 08-02: Kippetjuh 23-02: Anjav - Tweeling Geboren: 22-12-2012 T.ygo - Loontje85 Bij aanpassingen/aanvullingen de laatste lijst quoten en bijwerken.
Dreamer Heb het aangepast in de lijst voor je! Succes morgen met de FM! Hopelijk kan de punctie snel gepland worden! Ik had idd ook altijd wel wat last van m'n buik. Echt zo'n vol gevoel. Ddees Succes met je intakgesprek morgen! Hopelijk kan je snel beginnen! Jolanda Jij morgen de uitgangsecho. Hoop dat alles er goed uitziet en je ook snel kan beginnen! Hier trouwens nog geen ongi te bespeuren! Sjonge echt heel irritant zeg!
@Monatoetje: Nog steeds last van buikpijn ? Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Ik kan me niet herinneren of ik vlak na tp buikpijn had. @Intake: Ik vond de intake heel verhelderend. Hij heeft ons hele dossier (meegenomen uit ons vorig zknhs) uitgespit en kon ons een aantal punten noemen die niet in orde waren. Wij hadden nog cryo's in NL die we over hebben gebracht naar DD. Omdat we dus met cryo's begonnen heeft er bij ons geen onderzoeken plaats gevonden. Wij konden eigenlijk daarna meteen starten. Het ligt er natuurlijk aan wat er eventueel nog onderzocht moet worden, maar inprincipe is er geen wachtlijst om te starten. Hopelijk is DD helemaal niet nodig en heb je de 31e een mooie test in handen, ik duim voor je meid ! @Jolanda: Ongi doorgezet ? Hoe was de uitgangsecho ? @Karin: Heel logisch, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Spannend toch nog een 7e poging, ik ga heel hard duimen dat dit DE poging gaat zijn ! @Aklina: Hoe gaat het me je ?? @MissGin: Al ongi geworden ? Juist als je erop zit te wachten dan komt het niet
@stiertje Fingers crossed.... @Ddees70 spannend @Jolanda1971dus je kan misschien starten @Dreamer82 ik ben benieuwd hoe ver ze zijn hallo dames gister de punctie gehad en ze hebben negen eitjes er uit gehaald. met dat ik hier aan het typen ben krijgt mijn man een telefoontje van DD. dus zit nu met tranen in mijn ogen. van de negen zijn er zeven bevrucht , twee zitten er nu in de vriezer en de andere vijf hebben ze in de embrioscoop gedaan. dus ik kan wel zeggen dat het boven mijn verwachting is . en ze deden het super goed zij de mevrouw tegen mijn man.
Meid wat een geweldig nieuws ! Dat ze maar mooi mogen gaan doordelen. Als je de keus hebt tussen 1 of 2, hoeveel wil je dan laten terugplaatsen ?
Ik lees af en toe nog mee. Joontje, heerlijk zo'n kleine frummel in je armen te houden. Geniet ervan! Kippetjuh, het komt al dichtbij... Anja, jij gaat ook lekker met je tweeling. Alle meiden die nu bezig zijn succes gewenst. En diegenen die de punctie hebben gehad: TOPWIJVEN! Laten er weer veel mooie zwangerschappen komen. Hier is het rustig en ondernemen we niets richting mmm. Ik heb er zo geen zin meer in. Trek het helemaal niet meer, terwijl we nog 2 eskimo's hebben. We zien het wel.