ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Tuurlijk mag je dat vragen. 38 jaar. . . dus oud voor het krijgen van kinderen.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tsjonge, ik ben ook eens een dagje weg, wat hebben jullie weer veel geschreven! Ik kan het allemaal niet meer onthouden, maar even een paar dingen:
    @Desiree: wauw, mooie score, nu maar lekker laten groeien in de embryoscope. En fijn nog 2 in de vriezer.
    @Ddees: fijn, goede intake. Op naar een goed vervolg!
    @MissGin: ook weer beginnen. You go girl!
    @Aklina: hoop dat je eskimootje goed ontdooit.
    @maartje: heb je alle info van Serum + bijbehorende emoties een beetje op een rij? Strijdplan aan het maken?
    @Majo: eerste wachtweek zit erop!
    @iedereen die ik vergeten ben: zwaai!

@ego: de afgelopen dagen lekker afgeleid door stabiele zijligging, AED, brandblussers en dergelijke. Gisteren had ik nog wel af en toe wat steekjes in m'n buik, ik denk nog van de punctie. Vandaag eigenlijk niets bijzonders in m'n buik gevoeld. Ik merk dat ik af en toe wat minder scherp ben door de utrogestan. Ik rijd wel auto (daar kan ik echt niet zonder).
    Nog een week te gaan! Gaat wel lekker snel, met dag 6-emmy's.

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    DD-Dames:
    Aklina - ICSI 3
    Cozz
    Ddees70 - ICSI 4
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elles11
    Jolanda1971
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    MissGin - ICSI 2 - 2e kindje
    Monatoetje84
    Stiertje73
    Tevka
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Karin75 - ICSI 7

Agenda:
    Januari:
    23: Ddees70 - Intake dokter S.
    23: Jolanda1971 - uitgangsecho
    23: Dreamer82 - 2e FM
    25: Aklina - bms echo -> TP cryo plannen
    28: Djuuzie - Behandelplan bespreking bij dokter S.
    30: MissGin - 1e FM
    31: Kitty17 - Afspraak in DD, start poging 5.
    31: Stiertje73 - Testen!
    31: Monatoetje84 - Testen!

Februari:
    18: Linbabylin - intakegesprek Dokter S
    28: Karin75 - gesprek + start ICSI 7

Maart:

April:
    25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S.

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-02: Kippetjuh
    23-02: Anjav - Tweeling

Geboren:
    20-12-2012 meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    22-12-2012 T.ygo - Loontje85

Bij toevoegingen aub de laatste lijst quoten!

4. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ MissGin, yes..eindelijk van start, een spannende periode weer voor jou, succes!

@ Stiertje73, fijn dat je genoeg afleiding hebt! Nog een weekje, duim voor je hoor.

@ Ddees70, weet er alles van, ben vorige week ook 38 geworden...

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi meiden,

Lees al een tijdje mee op dit topic en dat blijf ik de komende tijd ook doen... De meeste van jullie 'kennen' me al van zp, van meelezen en meeleven op diverse topics en wij hebben inmiddels al heel wat mislukkingen en teleurstellingen achter de rug. Heb nog geen intake gepland in DD, maar op basis van de positieve DD-verhalen van 'leeftijdgenootjes' (ben zelf 36) en hopelijk nog veel positieve te volgen...(ga heel hard meeduimende komende weken voor jullie allemaal)...

Wellicht dat ik in de loop van het jaar toch besluit nog een poging in DD te gaan wagen...

Voor degene die mij nog zijn tegengekomen op het forum, mijn handtekening zegt al een boel en mijn lange verhaal staat op mijn eigen topicje op dit forum...

Succes allemaal...

X

6. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    @desire jeetje wat goed, ben blij voor je!

@kitty in Nijmegen had ik na 13 dagen de punctie, nu heb ik na 11 dagen de punctie.

@linbabylin ik denk dat de verzekering weinig in te brengen heeft over wat er in DD terug geplaatst wordt. Dokter S. beslist en zal niet tegen de verzekering zeggen hoeveel dat was.

@stiertje fijn dat het voor je gevoel zo snel gaat, want die wachttijd vind ik toch wel de grootste hel van alles.

Voor mij kan het lijstje ook weer aangepast worden. Ik heb zaterdag de 26e mijn punctie. De vorige keer op dag 13 vielen er in het lab bij het aanprikken voor de ICSI meteen al 6 af aangezien die nog niet helemaal rijp waren. Ben nu op dag 11 dus heel huiverig of dat niet weer het geval zal zijn. Ik ga er maar van uit dat hij weet wat hij doet...

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @dreamer: sterkte met de punctie! Ja, je hoopt dan idd dat het niet te vroeg is. Aan de andere kant: ze gaan altijd voor de grootste groep rijpe eitjes en er zullen altijd onrijpe eitjes afvallen.
    @juulzon: blijf lekker meelezen. En ik hoop dat je de wijsheid vindt om te doen wat goed is voor jou.

@ego: heb een beetje een zeurend menstruatiegevoel in m'n buik en dat maakt me wel onzeker. Zou het dan nu al over zijn? Die embryo's zitten er nog maar 3 dagen in. Aan de andere kant: as. dinsdag is al dag 28 van mijn cyclus, da's nog maar 5 dagen ... He bah!

8. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Stiertje ik heb dat ook gehad!! Echt ook krampjes en zeurderige ongi pijn.. Vanaf een week na de tp voelde ik ineens niks meer.. En zie onderschrift.. Je baarmoeder is druk bezig dus je zult altijd wel wat activiteit voelen.... Nog even volhouden!!!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Onmenselijk is het ook gewoon he, dat wachten! Wat hoop ik dat ik jouw voorbeeld mag volgen!

10. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    @stiertje Vreselijk!! je let dan op elk steekje prikje en krampje..om gek van te worden. Je bent je dan zo verdreven bewust van wat je lichaam doet. Ik heb het met je te doen sterkte de dagen

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juulzon: ik ben ook een stille volger van jouw blog.
    Ik ben zelf groot fan van Düsseldorf. Vooral omdat ik er zelf echt heilig van overtuigd was dat ik toch nooit zwanger zou worden.
    Hebben ze bij jou eigenlijk ook ooit assisted hatching gedaan?
    En Menopur gebruikt? Mijn bm slijmvlies was echt belachelijk dik namelijk de afgelopen poging. (En met mijn vmk's werd dat aangeraden toen.)

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Anjav, dank je! Heb in Gent altijd assisted hatching gehad en menopur gebruikt. De laatste ronde zelfs de combi van menopur en puregon, en had ik zelfs 12 eicellen! Er waren 7 geschikt voor icsi, maar slechts 2 hebben dag 3 gehaald.. We hebben ook al eens dag 5 Tp gehad, 2 blasto's, maar helaas...

Ben nu heel benieuwd naar Stiertje en desiré!
    Duimen staan aan meiden!

Mijn vriend vindt DD eigenlijk te ver weg, maar ik ben toch wel getriggerd... Als wij voor DD zouden gaan zou dat denk ik pas na de zomer zijn, eerst even bijkomen van alles en wat werken aan elkaar...
    Slik al wel de hoge vitamine D dosering, omega en dhea...

Succes ook voor de rest, vind het plaatsvervangend spannend voor iedereen!

X

13. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Er is veel geschreven hiero, moet nog effe alles gaan bijlezen, dus reageer later wat meer uitgebreid.

Stiertje,
    Ik denk dat je bij ieder ding dat je voelt, je vraagtekens inderdaad kan zetten. Laten we hopen dat het de innesteling is die je voelt. Wat kan wachten dan frustrerend lang zijn he...kon je maar effe naar binnen kijken om te zien wat er gebeurt. Hang in there !

Wij hebben gisteren echo gehad, en die was goed. Zodra mijn ongi doorzet, is dag 1 van de nieuwe ronde weer een feit, maar moet nog effe wachten..zo heb je buikpijn en zo is er weer niets. Wie heeft een vrouwenlichaam zo gecompliceerd gemaakt..pff..

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juulzon: en hebben ze bij jouw vriend ook IMSI gedaan?
    Maar wel slim om ff aan jezelf en aan je relatie te werken! Dat is wel zo belangrijk. Maar hou wel in gedachten dat er een wachttijd is voor de intake van een maand of 4 of 5 inmiddels. Dus dat je wel op tijd belt.
    :)

15. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Jolanda71, gelukkig zag het er mooi uit op de uitgangsecho en mag je binnenkort starten. Heb je alle medicijnen al in huis en ga je precies hetzelfde gebruiken?

@ Juulzon, "ken" je inderdaad ook van andere topic(s) waar ik af en toe meelees. Je verwoord het mooi, alles wat de hele MM met je doet, respect! Snap dat je het nog niet af kunt sluiten en DD tzt nog een kans wilt geven je kinderwens te verwezenlijken. Succes met het beslissen hierover.

@ Dreamer82, spannend a.s. zaterdag, je moet er vanuit gaan dat de arts weet wat hij doet ook al snap ik je onzekerheid en elke poging en dus opbrengst, is weer anders.

@ Stiertje73, kent 't gevoel, het wachten is zo frustrerend..je weet het op het laastst ook niet meer wat je precies voelt

16. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    @Karin75,
    we hebben dit keer een ander schema; 3x suprefact dagelijks, maar menopur blijft 2 * 225 IE daags.

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #4977 wishfulthinking, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
    ego : GRRRRRRRRRRR hier nog steeds geen "vandaag is rood" de kleur van mijn .....

@ dreamer spannend hoor.. zaterdag de dag..TOI TOI TOI

@stiertje whoeisssssssss.. wat is het wat je voelt???
    ik hoop innesteling..
    wat maakt het je onzeker he?? zet um op je kan het!

@MissGin joehoeeeeeee van start.. hollakideeeeeeeeee.. ik hoop je snel te volgen;)

@Jolanda..fijn dat de uitgangsecho goed was en dat je ook van start gaat als de rode duivels zich gemeld hebben..

@Majo... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je??
    hoe gaat het met je??????
    al nieuws??? bijna testen toch????

@de rest die ik vergeten ben.. hoe is het met jullie??
    zwaai zwaai

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Heb vanochtend ook nog enorm ruzie staan maken met mijn vriend. 't Zullen de hormonen wel zijn. Die vervloekte grote mond van mij ook. Vanavond maar even goedmaken.

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    en spanning;)..
    idd vanaaf maar ff goed maken:p.. al denk ik haast wel zeker te weten dat hij het wel snapt.. het is een combinatie van alles:)

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Thnx meiden voor het 'welkom'!

Enne, heeeeel herkenbaar stiertje... Is denk ik een combi van hormonen en spanning.... Wachtweken zijn echt niet leuk...

Had zelf eindelijk een smiley op de clearblue vandaag... Alsof het kans heeft... Maar toch maar even vriendlief verleiden... Vindt hij vast niet erg ;)...

X

Deel Deze Pagina