@Zonnestraal: Dus vanmiddag weer een testje maar dan voor MvM, lijkt me toch weer spannend ... toch !? Succes met urine sparen Dat het niet m'n eigen arts is, maakt me helemaal niets uit
Hier vandaag een score van 11 eicellen!helemaal top dus!Morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn.Spannend nog even dus... Het is me al met al best meegevallen.Apart hoor,die narcose.Zag nog net dr S z'n hoofd en toen was ik weg,haha.Ik schijn toen ik wakker werd tegen de verpleegkundige gezegd te hebben dat ik dronken was zei mijn man,maar daar weet ik niks meer van ben blij dat het achter de rug is!Nu lekker op de bank.Nog wel wat napijn,maar goed te doen!
Y, wat een goede oogst!!! Heerlijk hè dat het achter de rug is!! Spannend morgen. En daarna die afschuwelijke 5 dg wachten! Maar met 11 eitjes komt dat goed hoor . Ik ga duimen!!! MvM is langs geweest. Testje zie album .
fijn dat het toch een beetje is meegevallen yj81. En 11 super, nu hopen op veel bevruchtingen...duim voor jullie!!! Hier wil de ongi maar niet komen. Normaal een cyclus van 29 dagen, vandaag dag 31. Maar had ook late ovulatie (dag 18), nu al wel bruine afscheiding, gevoelige borsten, rugpijn en strontchagarijnig... dus het komt eraan!!! Eindelijk weer beginnen..al zie ik er toch wel een beetje tegenop..bang voor weer een negatief resultaat aan het einde van de rit..
Yj, mooie score!!! Spannend om morgen te horen hoeveel bevruchtingen er zijn. Mijn duimen draaien. Prettig dat de narcose heeft gewerkt. Ik wist alleen niet dat je er dronken van kan worden. Zonnestraal, ik ga zo kijken. Jouw pies zal straks weer meiden blij maken. Oef, vanmorgen erg vroeg wakker geworden van de enorme krampen. Duidelijk dat de ongi is gekomen. Ik ben absoluut niet fit.
@Y, hoe is het???? Vanochtend testje van Clearblue gedaan: 3+ (dus 5+) terwijl volgens de berekening en eisprong ik nog niet over de 5 weken ben.... ???
Wat een mooie test Ploon!!!!Misschien wel 2 beebjes,haha. @Timon:balen dat je je niet fit voelt....hopelijk gaat het snel weer beter.Tot die tijd maar lekker rustig aan! @:Fireangel:Jij al ongesteld??Vergeet niet dat er bij jullie deze keer ook een mooi resultaat gaat zijn!Zo! M'n buik is al wat minder beurs vanochtend.Nog wel wat bloedverlies,maar zal wel normaal zijn.Verder weer begonnen met die vieze utrogestan bolletjes ieuwww!
Hihi, laten we het hopen twee. Zojuist gebeld door gyn en HCG in twee dagen gestegen naar 2426 (19DPO). 17DPO: 858 Dus dat stijgt goed. @YJ: die Utro-bolletjes staan me eigenlijk helemaal niet tegen. Gebruik wel een inbrenghuls en doe twee tegelijk. Zo klaar. Wel de hele dag een inlegkruisje nodig. Dat is minder.
Irma belde me om 09.30u. Maar we mochten ook zelf bellen hoor. Ik had 3 dagen zo'n beurs gevoel. Ploon super zeg!!!!!!!
Ploon ik zag je bij November mama's. Een heel druk topic. Heb je zin om bij 'aanstaande mama's na de mmm' mee te schrijven?
Goed plan. November mama's is me te druk.... Ik ga even zoeken naar dit topic... ***hmmmm kan niet vinden *** Net gebeld door gyn en HCG waarde is 2426 (19 DPO) en bij 17 DPO 858. Dus goed gestegen....
Net zelf maar gebeld.Eerst steeds in gesprek en toen eindelijk Irma ervoor.Er zijn er 7 bevrucht!!!!Joepieeee! Woensdag terugplaatsing van 1 !
Wauwie Y. Dat is een goed resultaat. Ben ook benieuwd of je zelf maar 1 teruggeplaatst wilde hebben....
We kiezen zelf inderdaad heel bewust voor eentje... Een tweeling zien we niet zo zitten,uit praktisch oogpunt. Net een brief van menzis binnen die me niet zo blij maakt. Dat we ervoor gekozen hebben om de behandeling in het buitenland te doen en dat ze geen contract met DD hebben.Volgens hen krijg ik daarom niet alle kosten vergoed. Er staat letterlijk:Het verschil tussen de prijs van uw zorgaanbieder en het bedrag dat Menzis vergoedt kan groot zijn.Dit komt doordat Menzis geen contract heeft met deze zorgaanbieder ????? Wat moet ik hier nou mee??? Ik kan ook pas maandag bellen helaas. Wat stond er precies in jou brief Zonnestraal.Bij jou deden ze helemaal niet moeilijk. Zo'n domper dit!!!! Ik heb dus gewoon zorgzo,extra verzorgd 4