ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja Juulzon, heb gelezen over jouw relatieperikelen. Herkenbaar hoor. Jij succes met het verzilveren van je smiley :) Ik moet even niet aan dat soort dingen denken. Die utrobollen zijn zoooo ranzig. We houden het maar bij een knuffel.
     
  2. Desire vd beek

    Desire vd beek Actief lid

    13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    ja idd vies.. hier houden we het ook maar even bij knuffelen
     
  3. anjav

    anjav Fanatiek lid

    11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje: herkenbaar hoor. Had ik hier ook.
    En ik ben ook nogal "fel", dus dat was niet handig soms...

    Oh, en seks tijdens die utro bollen ging hier ook niet door.
    Ik help manlief wel een "handje" gewoon.
    Seks is sowieso echt onder het vriespunt in mn hele zwangerschap.
    De kindjes zijn echt super beweeglijk, en als ze zo gaan bewegen, dan kan ik me niet laten gaan tijdens de seks hoor. Dan ben ik steeds aan de ukkies aan het denken... :)
    Maar ik probeer wel te zorgen dat ik manlief tevreden hou, haha. Arme man!
     
  4. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tsja, die mannen. Dat moet dan maar hun enige fysieke ontbering zijn hoor. Als je bedenkt wat wij allemaal moeten doorstaan: spuiten, echo's, puncties, utro. En als we 'mazzel' hebben een zwangerschap met als bonus een bevalling. Waar ik uiteraard blind voor zou tekenen, maar je begrijpt me wel. Zo, ik ga eens op huis aan. Kijken hoe ijzig het daar is :D
     
  5. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    whoehaahahaha.. buiten al koud genoeg:p
     
  6. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maak het maar gauw weer warm stiertje...
    En ja, die utrobollen zijn echt sex-destimulerend....
    Daar zouden ze tocht iets op moeten bedenken...
    Hoewel, heb ook wel eens gelezen dat klaarkomen na de terugplaatsing schadelijk zou kunnen zijn voor het innestelen. Of zou dit een fabel zijn om sex te vermijden ivm utrobollen... In dat geval is het wel een goed fabeltje ;).

    En stiertje, denk dat je man het wel begrijpt hoor....

    X
     
  7. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Juulzon, dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord, dat het samentrekken van een en ander down under de innesteling zou kunnen verstoren. Nou, ik heb ook echt geen zin hoor.
    Temperatuur inmiddels wel weer boven nul. Straks nog maar eens even een babbeltje. En dan proberen de scherpe tong iets meer in bedwang te houden.
     
  8. MissGin

    MissGin Fanatiek lid

    1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goedemorgen dames!
    Hoe is het hier?

    Stiertje Heb je het nog uit kunnen praten met manlief?
    Ik herken het wel...die scherpe tong heb ik ook en onder invloed van hormonen ben ik soms helemaal niet te genieten haha :cool:

    Juulzon En...vond je vriend het erg dat je hem ging verleiden? Vast niet haha :D
    Voor ons is DD trouwens ook een aardig eindje weg...300 km enkele reis. Nu hebben we het "geluk" dat m'n schoonouders er iets dichterbij in de buurt wonen (140 km) dus daar kunnen we dan de avond van te voren blijven slapen, en past SM op onze zoon als wij naar DD gaan. Maar voor mijn vriend was de afstand toch ook wel een puntje waar hij lang tegenaan heeft gehikt.

    Jolanda Fijn he, zo'n lichaam wat lekker doet wat 'ie zelf wil ;)
    Ondertussen al ongi geworden?

    Dreamer Spannend, morgen de punctie!
    Ik duim voor een mooie oogst!

    Wishful Hoe staat het er bij jou voor? Al ongi?

    Majo Morgen testdag toch? Wat denk je zelf?

    Aklina Jij vandaag een echo en dan kan de cryo tp gepland worden?
    Hoop dat alles er goed uitziet en dat je cryo goed ontdooid!


    Ik ben gisteren naar de osteopaat geweest. Ben 2x eerder bij de beste man geweest en 2x zwanger geraakt (1e keer zoontje en 2e keer was afgelopen oktober, werd helaas een MK) Al vanaf de eerste keer dat ik daar kwam, voelde hij dat mijn baarmoeder "vast" zat. Dus dat heeft hij weer losgemaakt en ik heb er weer alle vertrouwen in, dat het ook deze keer weer goedkomt!
    Vandaag CD 3, dus over een half uurtje de eerste Menopur spuiten.

    Straks trouwens niet vergeten om de papieren voor PNO op de post de doen. Vergeet het al heel de week...;)
     
  9. aklina

    aklina Fanatiek lid

    13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Haha ruzie maken kan ik nu ook heel goed! Heb er best een beetje last van dat ik zo prikkelbaar ben! Maar niet mijn mannetje... maar een dokter op mijn werk moest het ontgelden. Oeps! hahaha... nou ja... moet ze ook maar niet zo stom doen!

    Ik ben vanmorgen voor echo geweest... en na heel wat zoeken en twee verschillende aparaten te hebben gebruikt lukte het eindelijk om mijn bms in beeld te krijgen. En dat zal er goed uit! 8.8 mm. Ik is blij met de progynova! Nu op DD telefoontje wachten over de planning van de TP. Ben heul benieuwd!!!
     
  10. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Spannend weer, aklina!
    Bij ons is de temperatuur binnen inmiddels weer hoger dan buiten. Hij gaf toe dat hij misschien ook wel wat dramatisch gereageerd had. Nou ja, 't is weer klaar (for the time being :))
    @MissGin: mijn vriend vond DD ook niet zo'n fijn idee vanwege de afstand (ook 300 km). Maar ik heb wel het gevoel dat deze emmy's onze beste kans tot nu toe zijn (maar we weten natuurlijk pas volgende week of ze blijven zitten).
    Osteopaat, klinkt bijzonder. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen ...
     
  11. Tevka

    Tevka Niet meer actief

    Testen is hier niet meer nodig... Ben ongesteld geworden.
    Ik kruip op de bank en ga verder met een potje janken....
     
  12. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O meis, wat balen! Kruip idd maar even lekker in je hoekje. Knuf!!
     
  13. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ow Tevka wat ontzettend balen meid :( hele dikke knuffel voor je, sterkte !
     
  14. Tevka

    Tevka Niet meer actief

    Zo ik voel me echt onwijs depri...
    Vanavond maar eens met hubbie overleggen of en hoe we verder gaan.
     
  15. anjav

    anjav Fanatiek lid

    11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka: wat enorm klote meid! :(
    Logisch dat je je depri voelt! Sterkte..
     
  16. Jolanda1971

    Jolanda1971 Actief lid

    20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    @stiertje,
    fijn dat temperatuur weer aangenamer is... lol

    @dreamer,
    suc6 vandaag met de punktie !

    @aklina,
    dat klinkt erg belovend ! cyro uit je laatste poging, waar je goede embryo's had, dat geeft weer goed hoop. Hoeveel laat je tp-en?
    @tevaka,
    knuffel, meid ! tis meer dan balen, weer geen woorden voor, als een poging is mislukt. Iedere keer als je zo een teleurstelling mee moet maken, dan denk je..het is nu verdorie genoeg geweest, maar als de rust weer terug is gekeerd, misschien ..weer..dat...pff...sterkte...

    Hier nog geen ongi te bespeuren, hoewel de krampen wel toenemen, alsof mijn lichaam me aan het porren is...pff...geduld ..geduld..geduld...
     
  17. Desire vd beek

    Desire vd beek Actief lid

    13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    gatsie meid .. alle recht om even te janken.
     
  18. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    #4998 wishfulthinking, 25 jan 2013
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
    he bah Tevka:(.. heel begrijpelijk.. hier word je ook depri van:x
    sterkte meis pfffffffff weer een teleurstelling te verwerken GRRRRR..

    @stiertje fijn dat het weer bij gelegd is;)

    @aklina.. ziet er goed uit!! ... en klinkt idd veel belovend..op naar de TP meid.. zet um op TOI TOI TOI

    hier ook van start gegaan de eerste 4 pufjes NAZEN spray al gesnoven;)eindelijk!!!!!!!!!!

    Jolan nog niet ongi??.. hopelijk volg je snel..en mag je ook weer heel wat wegsnuiven en inspuiten:p
     
  19. Desire vd beek

    Desire vd beek Actief lid

    13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    dames !
    even een vraagje morgen hebben we een terugplaatsing nu de vraag van mijn man.. mag hij er ook bij wezen en moet ik nuchter blijven. :(
     
  20. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Nee je hoeft niet nuchter te zijn bij een tp. Zorg wel dat je een volle blaas hebt en je man mag er gewoon bij zijn !
     

Deel Deze Pagina