ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    @mona...
    buikpijn kan natuurlijk ook iets anders betekenen..
    houd nog ff moed meid..
    de 1 heeft helemaal geen klachten en de ander dubbelop..
    je weet het maar nooit..ik denk aan je !!!
    en me duimen blijven draaien.. TOI TOI TOI
     
  2. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Dames,mag ik met jullie meekletsen? Ik heb 6 IUI's achter de rug,de 7e is nog gaande maar ik heb de ziekte van lyme gehad dus of ik zwanger word weet ik helaas niet. Lief en ik hebben besloten om te kijken of we een afspraak kunnen regelen met dr Pfeiffer. die weet veel van ziekten en ik heb ook allerlei vitaminegebreken. Ik denk dat het bij ons wel IVF word want het zaad is niet zo heel slecht zover ik weet.

    Iedereen hier sterkte die het nodig heeft (Tevka) en succes allemaal.
     
  3. Tevka

    Tevka Niet meer actief

    Hmmmm mn menstruatie zet niet door.
    Alleen wat bloed bij afvegen. Vanmorgen getest en negatief. Misschien te vroeg getest. Officieel woensdag pas.
    Maar ik heb er geen goed gevoel bij :(
     
  4. Dreamer82

    Dreamer82 Actief lid

    18 jan 2013
    207
    0
    0
    Vandaag 10 eicellen geoogst. Vind het nu al lang duren tot het maandag is haha. Ben namelijk zo benieuwd naar het telefoontje!
     
  5. Tevka

    Tevka Niet meer actief

    Dreamer wat spannend. Goed hoor 10 stuks!
     
  6. Monatoetje84

    Monatoetje84 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ desiree, wauw das een mooi aantal! Ik duim voor mooie embryo's!!

    @ All, welke medicatie gebruiken ze in dusseldorf? Ik heb namelijk nog 2 ampullen puregon van 900E en 1 ampul van 300E! Zou fijn zijn als ik die nog gewoon kan gebruiken, scheelt weer wat in de kostte als we voor onze betaalde pogingen zullen moeten gaan...

    @ Tevka, spannend meis, misschien toch te vroeg getest? Hoop het zo voor je! X
     
  7. MissGin

    MissGin Fanatiek lid

    1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Dreamer Zo mooie score meid!
    Hopelijk komen daar een heleboel mooie emmy's uit voort!
    Ik duim voor je!

    Monatoetje Je kan in je gesprek met dr S gewoon zeggen dat je nog Puregon thuis hebt en dat je die, als het kan, graag zou willen gebruiken.
    Ikzelf spuit Decapeptyl en Menopur, maar dat spoot ik ook toen ik in NL onder behandeling was.

    Klaproos (Helaas) welkom hier! Natuurlijk mag je meekletsen.
    Hopelijk kan je, ondanks dat je die ziekte hebt gehad, wel zwanger worden en kan DD je daarbij helpen! Succes!

    Tevka Ik blijf nog even doorduimen voor je! Wie weet...
     
  8. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @mona: ik heb inderdaad puregon gebruikt. Dus wie weet ...
    @dreamer: mooie score! Gaan jullie ivf of icsi doen?
    @tevka: nog even in spanning dus. Net als hier ...
     
  9. Desire vd beek

    Desire vd beek Actief lid

    13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Hehe eindelijk thuis het liep drie kwartier uit en mijn blaas stond op knappen. Van de vijf eitjes is er 1 sowieso af gevallen twee zijn er terug geplaatst en die waren mooi op schema . De andere 2 zitten nog in de embryoscoop we moeten maandag bellen of die geschikt zijn om in te vriezen. Nu mijn vraag is dat een goed teken of een slecht teken . Te nerveus geweest om dat te vragen , dus wie heeft hier ervaring mee
     
  10. Desire vd beek

    Desire vd beek Actief lid

    13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    @stiertje ik kom gezellig bij je op het bankje..lekker knus samen zenuwen
     
  11. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gezellig Desire!
    Even over jouw vraag: ik denk dat het een goed teken is (maar zelf helaas geen ervaring mee). Ze laten ze nog lekker 2 dagen verder delen.
     
  12. Tevka

    Tevka Niet meer actief

    Spannend meiden zo op het wachtbankje

    Ik denk en voel dat het bij ons niet goed is.
    Volgende week maar ff bellen hoe en wat.
     
  13. Dreamer82

    Dreamer82 Actief lid

    18 jan 2013
    207
    0
    0
    @stiertje wij doen ICSI met PICSI. Mochten daar niet genoeg zaadcellen voor zijn dan wordt het ICSI met IMSI. en als er meer dan twee bevrucht zijn dan gaan ze in de embryoscoop. In dat geval zou ik donderdag de terugplaatsing hebben en anders dinsdag.
     
  14. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ....lees mee en duim door voor de vele wachtenden op het wachtbankje, inclusief Tevka...

    X
     
  15. Monatoetje84

    Monatoetje84 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ All, ok dus het verschilt heel erg per persoon welke hormonen ze gebruiken, hoop dat ik dan gewoon de puregon kan gebruiken, is wel zo fijn..

    @ Desiree, super dat je 2 emmy's in je buik hebt zitten! En nu lekker broeden! Ik vind die wachtweken echt slopend! Tot nu toe nog geen bloed/bruin verlies hier.. Maar als het komt verwacht ik dat morgen/maandag... Nog wel altijd buikpijn, maar ook last van mijn darmen dus beetje lastig te zeggen wat ik nu voel...

    @ Tevka, shit meis, meestal zit je eigen gevoel wel juist, tenmiste ik heb dat wel... En ik heb ook echt het gevoel dat het nu niet raak is bij mij... ach nog een paar dagen en dan weet ik meer! Sterkte meis!

    @all, hoe gaat dat met betalen van de rekeningen in dusseldorf? Neem aan als je geen vergoede poging hebt dat ze je de rekeningen gewoon thuis sturen?? Ik hoop eiglelijk dat mijn verzekering mijn medicijnen wel vergoed, ze zouden er eigelijk niet aan kunnen zijn toch dat het voor ICSI is? Zou net zo goed voor IUI ofzo kunnen zijn en dan wordt het onbeperkt vergoed meen ik... Iemand een idee wat ongeveer de kosten per behandeling zijn.. Ben blij dat we er financiel in ieder geval goed voorstaan, zou het verschrikkelijk vinden als ik mijn grote wens nu al moest opzeggen...

    X
     
  16. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Rekeningen sturen ze sowieso thuis. Behalve de rekening voor de narcose bij de punctie (230 euro), die moet je cash betalen. Wat betreft medicijnen weet ik niet. Op het recept staat niet of het voor iui of ivf/icsi is, maar de hoeveelheden zijn voor het laatste natuurlijk wel hoger, en de verzekering is natuurlijk niet gek.

    Hoe veel vergoede pogingen heb je gehad? Ik weet niet of je PNO kent, maar die hebben in de hoogste aanvullende verzekering de mogelijkheid tot het vergoeden van een 4e poging. Dan moet de behandelend arts wel een brief schrijven dat hij een 4e behandeling nog zinvol acht. Op de site van DD kun je wel een beetje bekijken wat een behandeling kost. Medicijnkosten zijn natuurlijk voor iedereen anders: andere middelen, andere dosis.
     
  17. Desire vd beek

    Desire vd beek Actief lid

    13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    @Monatoetje84 hou moed het is er nog steeds niet dus er is nog hoop..ik wacht met je mee
     
  18. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38

Deel Deze Pagina