ICSI in Dusseldorf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krabje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik ben ff stil geweest, erg druk op het werk en 's avonds geen energie meer gehad om de laptop aan te zetten.

@Karin: Welkom hier ! Jeetje wat een geschiedenis hebben jullie, hopelijk kan DD wat voor jullie betekenen.
    Wij hebben pas geleden ons intake gesprek gehad en we hebben bijna 1,5 uur binnen gezeten. Hij heeft heel rustig ons dossier bekeken, belangrijke dingen genoteerd, wat vragen gesteld en hij kon al snel zien wat er waarschijnlijk niet goed gaat. Wij hebben ook het probleem dat de embryo's op dag 3 al achterlopen.

@Majo: ik ben ook erg tevreden over Zilverenkruis en ben daarom ook niet overgestapt.
    Hoe gaat het met je ?

@Juffie: Ik lees iets van jou over dat de man naar Mulheim moet ? Wat bedoel je daarmee ? Ik dacht dat alles in DD gebeurde.
    Super dat je een :) op je ovu-test had. Nu inderdaad hopen dat er deze keer wel genoeg gestimuleerd wordt.

@AH: Ik las wat over Assisted Hatching, ik dacht dus dat dat altijd toegepast kon worden, maar ik hoorde gister in DD dat als de embryo's in de embryoscope gaan er vaak geen AH toegepast kan worden. Het veiligst is namelijk tot 8 cellen, omdat daarna de schil dunner word en de kans groot is dat ze met AH het embryo raken en dat willen we natuurlijk niet. Wel zei ze dat als Dr. S het wel wil, ze dat zullen overleggen.

@ego: Gister hebben we onze cryo's verhuisd van de VU naar DD, was een lange dag, maar dit hebben we nu gehad. Gelijk de uitgangsecho gehad en m'n bms was 7,7 *dacht ik* en 2 follikels, 1 van rond de 13 en 1 van 20mm. Moest dus gelijk bloedprikken, maar nog geen eisprong gehad. Vanaf vandaag moet ik beginnen met ovulatie testen, vanmorgen was hij mislukt, dus om 10 uur nog één gedaan en die was nog negatief.
    Ik verwacht ergens eind volgende week de TP, als er minimaal 1 goed ontdooit en zich verder goed ontwikkelt natuurlijk.

Bloeduitslagen (HIV, HEP B en C, TSH en FT4) kan ik vanmiddag ophalen in het ziekenhuis, ik heb dit gewoon in NL laten doen via mijn internist.

Sorry als ik iets of iemand vergeten ben :)

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Zonnestraal: Hoe voel jij je meis ? Wanneer heb je de echo ?

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Wat fijn dat de cryo's in DD zijn!! Ook weer achter de rug!!!

Hier de 1e vroege echo: een kloppend hartje gezien, vruchtje zo groot als een rijstkorrel!!! Ben zo gelukkig, blij en opgelucht!!!!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Zonnestraal: Wat een goed nieuws, gefeliciteerd !!!

5. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    En dames, jullie volgen!!!! For sure!!!!

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    We hopen je allemaal te volgen natuurlijk, maar helaas kan je dat nooit met zekerheid zeggen :(

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Klopt helaas :(. Alleen ik ga uit van het positieve, uitspraak was misschien iets te enthousiast, sorry :).

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Geen probleem joh !
    Heb je ook foto's ?? :)

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    In m'n album ;).

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zonnestraal!!!! Gefeliciteerd met het kloppende hartje!!!!
    Geniet ervan meid!!!!

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dank je Loesie, lief van je!! :D

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoi Loontje,

Nee niet alles gebeurd in DD, daar doen ze alleen alles voor de vrouw, voor de man doen ze daar niks. Als je man een tese moet ondergaan of iets anders dan moet je naar Mulheim toe dat doen ze niet in Dusseldorf, Dusseldorf is het vrouwelijke gedeelte en het mannelijk gedeelte is in Mulheim. TP en punctie gebeurd allemaal in Dusseldorf.
    Wij hebben bijvoorbeeld een verse tese, dat betekend dat je allebei op dezelfde dag aan de beurt bent TESE en punctie.
    Dus ik moet die dag (met mijn ouders) naar Dusseldorf en mijn vriend (met zijn ouders) naar Mulheim, allebei op dezelfde dag dus kunnen dan niet bijelkaar zijn.
    Hoop dat het verhaal zo duidelijk is?
    Dus kort gezegd
    Dusseldorf = Vrouw
    Mulheim = Man

Liefs Juffie

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal GEFELICITEERD! wat super een kloppend hartje!
    Fijn voor jullie, ik ben er ook van overtuigd dat we allemaal volgen vroeg of laat, maar het komt goed!

Je dacht zelf dat het er 2 waren toch?
    Nu twijfel ik wat ik moet doen als het zover komt 1 of 2....?
    Jij had twee toppers en zwanger van 1, ik wil ook zo snel mogelijk dus nu weet ik niet 1 of 2? Helpt dokter. S je met de keuze?

Liefs Juffie

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Juffie: ok, dat wist ik niet. En als de man "gewoon" zijn goedje moet inleveren ?

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat weet ik niet alleen analyse dat hebben wij namelijk niet gehad....geen idee...sorry.

Liefs Juffie

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, ja ik dacht dat het er 2 waren, hihihihi....omdat het 2 mooie blasto's waren denk ik dat ik dat dacht.

DD helpt je niet met de keuze, sterker nog, we hebben er zelf om gevraagd. Je moet jezelf gewoon afvragen of jullie ook blij zijn met een 2-ling. Wij zouden daar ook heel blij mee zijn vandaar dat we een TP van 2 embryo's hebben gevraagd.

Verder schijnt het zo te zijn (ik heb het ergens gelezen en er zijn nog studie's bezig die dit onderzoeken) dat bij een TP van 2 het ene embryootje de ander helpt om in te nestelen. Dat daarom de kans iets hoger ligt om zwanger te worden.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Loontje, heb je pb beantwoord.
    @ah: hebben ze bij mijn blasto wel gedaan, toen niets gehoord over risico.

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Maartje: Thanks !
    @ah: ik weet het ook niet precies, dit vertelde iemand daar.

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik had gisteravond en vanmorgen een positieve ovulatietest :)
    Ben benieuwd wanneer de eventuele TP is. Ik word terug gebeld door DD, want ze moest wat dingen overleggen met Dr. S.

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh wat spannend!!! De cryo's zitten nu in de stoof dan? :(

Deel Deze Pagina