Nee dat nog niet, ze kunnen niet zolang in de stoof volgens mij, omdat ze al 4 dagen oud zijn. Ik zal het straks wel horen wat ze van plan zijn. Ben erg benieuwd of het zo gaat lopen zoals hij aangaf in het intake gesprek, want assistente C. was verbaast toen ik over de stoof begon.
Dus als je belt, dan waarschijnlijk gaan ze plannen wanneer ze worden ontdooit en misschien nog ff een daggie in de stoof gaan voor TP of niet? Want nu is je ovu-test +, dus de TP zal zijn over 4 dagen??? (omdat de embryo's al 4 dagen oud zijn?) Ja ben nog in de 7e hemel van de echo . Mooi issie hè .
Ik heb echt geen flauw idee wanneer de tp zal zijn. Ik begreep van C. dat ik vandaag me eisprong zou hebben !? Maar vanmorgen had ik ook nog een positieve test. Ik ga er maar vanuit dat zij het weet. Maaaaar ze heeft nog steeds niet terug gebeld en ik ben niet zo een heel geduldig type die maar gewoon afwacht. Ik denk dat ik dus over 10 minuutjes zelf maar weer even bel, want ze zijn telefonisch maar tot 12 uur te bereiken. Is het raar om zelf weer terug te bellen ??
Je echo is echt prachtig Zonnestraal, ik kan me heel goed voorstellen dat je in de 7e hemel bent Wanneer heb je weer een echo ? Moet je ook nog naar DD voor een echo ?
Ik ben zojuist gebeld door DD. Donderdag 29 maart hebben we een tp van 2 embryo's. Wat ik alleen niet begrijp is dat ze ook maar 2 cryo's ontdooien, maar stel dat 1 het niet haalt, ondooien ze dan wel nog een rietje ? Weet iemand dat toevallig ? Ook was het me niet duidelijk of ze nou wel of niet in de embryoscope gaan . AH wordt sowieso niet toegepast, daar was ze duidelijk in. Denk dat ik maandag nog maar even ga bellen om de dingen wat helderder te krijgen. Klinkt misschien raar, maar heb geen zin om nog een half jaar bezig te zijn met deze cryo's. Dr. S. heeft zelf duidelijk gezegd dat ze niet goed zijn en daarom in de embryoscope gaan, zodat hij duidelijk kan zien of ze wel door delen. Worden ze echt per 2 ontdooit en er dan hoogstwaarschijnlijk maar 1 teruggeplaatst, hadden we net zo goed in de VU kunnen blijven, want dan gaat het allemaal op de zelfde manier (behalve dat het nu in een natuurlijke cyclus gaat, bij de VU spoot ik altijd pregnyl) en we hadden het allemaal niet zelf hoeven te betalen Sorry voor mijn geklaag, maar heb echt een blehhhh dag .....
Zonnestraal, gave foto! Loontje, jammer dat niet alles nog duidelijk is. Misschien kan je dr. S ook mailen. Dan zijn al je direct bij hem. Wel gaaf dat je donderdag de tp zal hebben! Heb je afgesproken hoeveel je per tp zal hebben? Een zwaai naar de andere meiden. Vandaag genoten van het lekkere weer. Heerlijk op de fiets boodschappen gedaan en plantjes gepoot. Morgen maar wat huishoudelijke klussen doen en als het zonnetje lekker schijnt met een boek genieten.
@Timon: We gaan inderdaad de mail rechtstreeks naar Dr. S. sturen en dan I.rma op cc ofzo. We hebben afgesproken om er 2 te laten terug plaatsen. Hier schijnt het zonnetje weer. Straks ff lekker een stukje lopen, dan moeten de boodschappen nog gedaan worden en we willen nog hardlopen. Wil zeker voor de tp nog een paar keer hardlopen, na de tp durf ik het waarschijnlijk niet meer. @Zonnestraal: Heb jij extra rustig gedaan na de tp of niet ? Raad Dr. S. trouwens aan om extra rustig te doen ?
En Loontje, heb je hard gelopen? Het weertje was echt super! Klinkt als een goed plan om de mail met cc te versturen. Dan is het voor iedereen duidelijk wat jullie wens/afspraak is. Ik heb de ramen aan de buitenkant gelapt (hoezo nodig?) en erna heerlijk met een boek in de zon gezeten.
Timon, leuk ramen lappen . Ik heb daar echt een hekel aan, maar eigenlijk moet het hier ook echt wel gebeuren ! Ik heb niet hardgelopen, had er echt geen zin meer in. De bedoeling is om vanavond ff te gaan. Gisteravond de mail verstuurd en vanmiddag bellen we er ff achteraan, ben heel benieuwd wat ze erop gaan zeggen.
Zonnestraal, Gefeliciteerd met de mooie echo . Bijzonder he....zo'n kloppend rijstkorreltje . Loontje, spannend ook weer voor jullie.... cryo's verhuisd en mogelijk al gauw de TP. Juffie, moet jij nou ook morgen naar DD? Karin, jij vroeg nog wat pco-achtig beeld was.... ik heb dat omdat mijn cyclus niet altijd regelmatig is. Variërend geweest van 28-68 dagen, maar ook wel maanden lang enigszins regelmatig met 32-36 dgn.
Nope nog niet getest. Morgen intake DD (wie weet voor niks....), vandaag 8 dagen na TP en 12 dgn DPO. Beetje vroeg dus om te testen nog...'t kan wel...sommigen testen 8 of 9 dagen na TP al positief. Was eigenlijk niet van plan eerder te testen, nooit gedaan ook eerdere behandelingen. Wordt meestal 3-2 dagen voor testdatum ongi, behalve toen bij m'n dochtertje . Wacht dus maar gewoon mijn eventuele ongi af en komt die niet, dan ga ik me maar eens 'zenuwachtig' maken . Gaat goed hier dus met wachten....moet zeggen dat ik er niet heel veel mee bezig ben. Nu ook al meerdere malen de utrogestan paar uur later dan van plan ingebracht...gewoon vergeten door alle afleiding die ik heb gehad (wknd weg met vrienden, dochtertje ziek, lekker naar buiten met mooie weer.... Tsja....).
@ Mayo, bedankt voor de info, heeft dus met onregelm. cyclus te maken, ben zelf altijd wel regelmatig. Spannend dat wachten voor jullie zeg!! Lekker dat je wat afleiding hebt. Ik duim met je mee...En dan morgen (hopelijk voor niks) een gesprek in Dusseldorf.Hoor graag hoe het gesprek is gegaan. @ Zonnestraal, wauw! Een succesverhaal er tussen, mooi zeg, van harte! @ Loontje85, voor jullie ook weer een spannende tijd zometeen, heb je al wat meer duidelijkheid van Dusseldorf?
@majo, wij gaan morgen ook naar DD, uitgangsecho en nieuw prikschema! Vind het suuuuuper spannend en benieuwd wat en hoeveel ik deze ronde moet spuiten?! Liefs Juffie
Juffie, heel veel succes morgen!! Spannend weer meis!! Ben benieuwd naar je behandelplan . Majo, pffffffffff wat spannend! Voel je al wat??? Ik duim hoor!! Karin, na 2,5 MMM een succesverhaal! En er zullen nog vele succesverhalen volgen hier . Ben ik van overtuigd! Loontje, ik heb de dag na TP gewerkt. Kon ff niet anders. Daarna was ik 2 dg vrij. Wel rustig aan gedaan, maar niet niks gedaan. Wel afleiding gezocht. Niet op aanraden van uber S. rustig aan gedaan. Wel op aanraden van mijn acupuncturist. Evenals losse broeken dragen en zorgen dat je warm blijft. Dus dat je geen koude voeten hebt.
Zou wel leuk zijn Wij hebben pas laat de afspraak 17.30uur. Ben blij dat we weer kunnen beginnen, kom maar op met die spuiten! En deze keer hopelijk een goede oogst!?!? Slaap lekker lieverds! Juffie
@Majo en Juffie: Succes vandaag in DD !!! @Majo: Misschien idd nog wel wat te vroeg om al te testen en als je er geen behoefte aan hebt zou ik het ook zeker niet doen. Heerlijk zoveel afleiding, geen tijd om je "zenuwachtig" te maken @Zonnestraal: Bedankt voor de tips Nu moet ik ff losse broeken gaan zoeken. Dus een wat strakkere spijkerbroek is niet goed ? @ego: Bij ons is alles duidelijk nu. De tp is verzet van donderdag naar vrijdag en wordt niet door Dr. S. gedaan, maar door Dr. H. Iemand hier was ook bij Dr. H. geweest toch ? Is dat goed bevallen ? Hij is 1 dag naar achter verplaatst, omdat ze dan in de embryoscope kunnen en er worden er niet 2 ontdooit, maar 4. Wij zijn helemaal tevreden. Nu hopen dat er toppertjes uitkomen . Ik zit de rest van de dag in Antwerpen (werk). Fijne dag allemaal !!!