Jeetje was is er weer veel geschreven in die tijd dat ik even lekker "rustig aan" heb gedaan. Punctie heb ik als prettig ervaren. Narcose-arts was een beetje een beul, maar het weg zijn tijdens de punctie vond ik heerlijk. Ook de pijnstilling achteraf was erg fijn. Ik moet zeggen dat ik deze keer minder last heb gehad van de overstimulatie als de eerste keer (in Nederland). Ik was idd super blij met 8 bevruchtingen. 1e keer hadden we er 1, tweede keer 5. Dus dit is een mooi resultaat. Moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind of en hoeveel we er zaterdag over hebben. Ben zo bang dat er toch nog af gaan vallen. Hoop echt dat we uit deze poging al onze kindjes kunnen halen.... Blijf het jammer vinden dat we er nu geen twee teruggeplaats mogen krijgen...maar johhh wat mag ik klagen..ben al lang blij als straks die ene een mooi resultaat geeft. En die ene kunnen we dan veel meer aandacht geven. Blijf de dagen, uren, minuten aftellen tot zaterdag en zou zoooo graag eens in die embryoscope kijken hoe het met onze ukkies gaat... Met de buikpijn gaat het wel redelijk...doe nog rustig aan, maar vergeleken met de eerste keer mag ik ook echt niet klagen. Aan alle andere dames heel veel succes. Succes met intake, behandeling, spuiten, puncties en terugplaatsingen..
@Karin: Wij beginnen inderdaad zeer binnenkort, om precies te zijn verwacht ik vandaag of morgen mijn ongi en dan begin ik op de derde dag met spuiten, spannend weer want doe het nu voor de 2e keer alweer. Weet niet meer wie het vroeg maar dokter s. is tot 16 april afwezig! Liefs Juffie
@fireangel, wauw..mooie score, en hopelijk delen ze goed... gelukkig dat de punctie goed verlopen is...Je mag niet kiezen toch, tussen een roesje of narcose toch? Is altijd narcose?? @Majo, na intake is bloed geprikt... we hebben een belafspr.met DD op 19 apr.over Amh-waarde. Ik moest op dit forum lezen over die vakantie hoor...had datum voor afspr.voor intake Mullheim ook verwacht eerder te horen...maar hoop dat dan samen met Amh-waarde te horen. @Anjav, hij zei niks over vitamines (ben zelf 37) maar dat kan er best uitkomen natuurlijk...daarom zou ik het graag ook zsm horen, kun je gelijk met die vitamines beginnen.
volgens mij is het in principe narcose. Al waren er op dezelfde dag ook 2 dames die de uitslaapkamer binnen kwamen lopen (ipv binnen gereden na narcose). Maar deze hadden 2 en de andere 3 eicellen. Dus dan misschien toch licht roesje?? Ik was in ieder geval super blij met de narcose... Want met de dormicum die ik in Nederland tijdens mijn twee puncties heb gehad heb ik echt nog heel veel pijn gehad..
Fireangel: ik heb met de dormicum ook nog erg veel pijn gehad met de punctie. Maar dat was al wel beter dan de diazepam van de 1e punctie. Dus hopelijk gaat de narcose bij ons ook ideaal zijn. Ik hoop echt dat het snel zaterdag is voor je, en dat je een heel mooi ukkie terug geplaatst gaat krijgen. Karin75: ik neem aan dat ze dat bij jou ook wel bepalen uit het bloed. Ik heb wel vermeld dat ik een vmk had gehad van de laatste tp, en ook van de cryo uit de 1e poging. Maar wat ik begreep kan dat idd wel liggen aan die schrikbarende lage vitamine D3 gehalte die ik had. Juffie26: spannend dat je bijna mag beginnen zeg!
Sorry dames, hou het hier niet zo goed meer bij . Ben zelf lamlendig, beroerd, misselijk....vandaar. FA, ik ga zooooooo duimen voor jou meis!!! Zaterdag een blastootje in je buikie . Alle dames, ik duim hoop bid voor jullie!!
Dank je zonnestraal... Geniet maar lekker van elke vlaag van misselijkheid, elke keer kotsen en beroerd voelen.... ... hier heb je het voor gedaan Nou ja... en voor het kindje dat je over 8 maanden in je armen mag houden..
Druufke, wij zullen de fm's ook in DD laten doen. Alleen van de bloedonderzoeken de AHM, de rest in NL. Wazig dat ze je dossier kwijt waren. Lag het nog bij de kopieermachine? FA, je krijgt zaterdag pas meer te horen en ook de tp? Spannend! Ik lees dat jij in NL veel pijn na de punctie had. Herkenbaar. O, laat de narcose maar komen! Ik duim voor je!!! Yj, hoe was MvM? Natasja, ik heb de verwijzing gewoon bij de ha gehaald. Blijkt een veelvoorkomende administratief klusje te zijn en ze werkt met alles mee. Het UMCU wilde geen verwijzing geven omdat zij zelf ICSI uitvoeren. Zonnestraal, doe rustig aan nu je zo beroerd ben. Geniet van je zwangerschap.
Ik breek even in over de narcose/roes vraag, Je gaat in Dusseldorf altijd onder narcose, en zal ook zelf van de "operatiekamer" naar de uitslaapkamer lopen met ondersteuning van assistentes, alleen herinner je, je dit niet altijd omdat je vaak nog veel te duf bent van de narcose. Ik weet nog heel goed dat ik net bij kwam uit narcose, ondersteund werd door 2 assistentes en zo goed en zo kwaad als het ging probeerde te lopen en zakte half door me knieen hahaha maar even later werd ik toch wakker op het bed in de uitslaapkamer en daar was ik toch heen gelopen met begeleiding volgens de zusters die daar rond liepen en zo zag ik alle vrouwen ook eigenlijk die kamer uit komen dus volgens mij is van een roesje geen sprake maar ga je altijd onder narcose! Fireangel zal duimen voor hele mooie emmy's!! En de rest van de meiden heel veel succes!!!
@Natasja: Wat fijn dat jullie de 27ste al terecht kunnen. Zou toch geweldig zijn als je net voor de intake zwanger bent ! @AMH en vitamine: Bij mij is beide niet geprikt bij de intake. Misschien dat over de vitamines nog wel even ga vragen. @Majo: Wel vreemd dat er niet gereageerd wordt op je mailtje, zou I.rma ook vakantie hebben dan ? Ik zou gewoon even bellen als ik jou was. @FA: Spannend, nog maar 1 nachtje slapen ! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar je ukkies Ik duim voor een mooie blasto morgen ! @Zonnestraal: Wauw gewoon alweer over de 8 weken heen, wat gaat de tijd snel zeg. @ego: Hier gaat het allemaal lekker, heb nog steeds een goed gevoel. Ben echt zooooo benieuwd, morgen gaan we testen. Het is maar goed dat manlief de testen had verstopt gister, want anders had ik waarschijnlijk gister al getest . Zoals ik al zei heb ik een goed gevoel, maar toch durf ik niet te hopen, zo ontzettend bang voor weer een teleurstelling. Van mij mag het dus al morgen zijn
Loontje85: spannend zeg!!! Heb je je man de testen laten verstoppen ja? Hihi Ik hoop dat je hier morgen een mooie positieve test komt showen!
@Anja: Haha ja dat klopt. Ik was woensdagavond niet thuis en zei tegen hem. Verstop de testen maar hoor, anders ga ik testen morgenochtend . Ik hoop het ook heel erg .... nog max 24 uur
Even een vraagje van hier... begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Morgenochtend moeten we bellen hoe het met onze embryo's is en of we morgen een terugplaatsing hebben. Er zitten 5 embryo's in de embryoscope. Mochten er nu helemaal geen over zijn zouden ze dan eerder bellen of hoor ik dat dan ook pas morgenochtend?? Iemand ervaring?
Loontje! Ik duim hoor!!!!!! FA, ja dat lijkt me wel. I.rma zei toen tegen mij 'geen bericht is goed bericht'. Dus morgen heb jij een TP .
Loontje: hahaha, grappig hoor! Maar dan moet hij ze vanavond of morgenvroeg wel weten te vinden. Ik duim voor je mee!!! Fireangel: jij heel veel succes morgen! Ik neem ook wel aan dat ze dat hadden laten weten als er geen tp zou zijn. Dan laten ze je niet onnodig in spanning zitten lijkt me.
Hallo allemaal, Ik kom hier even meelezen, want wij gaan half mei voor intake naar DD. Groetjes, Pien